arkadaşlar motor hareket halindeyken istop etme sorunu yaşayan oldu mu aranızda? rodaj bakımına götürmeden önce böyle bir problem yoktu ancak bakımdan sonra nadiren de olsa seyir halindeyken istop etmeye başladı motor.
yola çıkmadan önce de motoru 3-5 dk çalıştırıp öyle çıkıyorum aslında. havalar soğuduğu için daha mı fazla ısıtmam lazım motoru anlamadım.
yola çıkmadan önce de motoru 3-5 dk çalıştırıp öyle çıkıyorum aslında. havalar soğuduğu için daha mı fazla ısıtmam lazım motoru anlamadım.