Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Cebimden çıkardım gel al.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------



Yan pedi nereden aldın?


Aliexpress. https://tr.aliexpress.com/item/For-HONDA-CB900F-CB600F-HORNET-Motorcycle-Tank-Traction-Pad-Side-Gas-Knee-Grip-Protector-Anti-slip/32672258414.html?tt=Copy+to+Clipboard&fbclid=IwAR20OLXAoom9EddXaG1a-ncosh1b1nheQgTBGDzJUIgp2R6An21_7J8D8ao&aff_platform=default&cpt=1548777773038&sk=chM0dcAM&aff_trace_key=39d0d8bb4ed64191bc7f09b2dcb0e8c2-1548777773038-09747-chM0dcAM&terminal_id=33793323cef34bd19897ec60153d9a90
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Merhaba arkadaşlar, araç aldıgım için motorumu satıyorum. Rodaj dönemini olması gerektiği gibi geçirdim. Bayiden çıktığından beri bir kez bile sogukken ani gazlamalar yapıp devir yükseltmedim. Zincirini belli periyotlarla temizleyip motul yağ ile yağladım. Anlayacağınız bir kez bile apaçilik yapılmadı. 22 yıldır motosiklet üzerindeyim ve hasta derecesinde titiz bir insanım. Hatta sıfır aldığım gün gösterge tablosunun camını şeffaf kaplama yaptım. Yani o plastik cam bile şu an çiziksiz.
Malum siteden İzmir-Bergama cb250r diye aratırsaniz inceleyebilirsiniz. Araç aldığım için satıyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
240
Boyu 1.85 olan arkadaş yok mu bir foto atsa da nasıl duruyor baksam 😀 Bir de artçılı atarsa süper olur
 
Katılım
23 May 2015
Mesajlar
15
Benim motosikletim 8030 km oldu ve hala zincir sesi var. Bir zararını görmedim sadece ses olarak kaldığı icin alıştım yadirgamiyorum ve arkadaşlara da aynı şekilde zincir sesi icin motosikletlerini kurcalatmamalarini öneririm. Alacak arkadaslarda bunu bilerek alsınlar. Zeybeks arkadasima da sunu soyleyebilirim benim boyum 1.74 benim altimda motor küçük durmuyor ve 250 cc den de cüsse beklemiyorum ben bekleyenlere saygim var tabi. 1.85 birisi bu motosiklette siritabilir fotografa dahi gerek yok.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Zincir sesiyle ilgili güncelleme verelim buradaki arkadaşlara da, zincir sesinin sebebi dişlideki parça değil zincirin kendisiymiş. Zinciri değiştirince ses gidiyor.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Zincir sesiyle ilgili güncelleme verelim buradaki arkadaşlara da, zincir sesinin sebebi dişlideki parça değil zincirin kendisiymiş. Zinciri değiştirince ses gidiyor.

Zaten zincir en ufak bir yagmurda pas tutmaya basliyor.Guya Did marka zincir ama ben sevemedim.
Sen degistirdin mi zincirini?
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
28
Ön Cam

Dostlar, buna uygun ön cam bulabilen var mı?

Benim usta universal bir camı buna bir şekilde uydururuz dedi. Ama buna uygun üretilmiş bir cam ilk tercihim olur tabi.
 
Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
6
185 boy için nasıl olur bu model. Yukarda arkadaş sormuş cevabını bulamadım.😄 arkadaşlar cevap verebilecek olan yok mu? Çok mu sırıtır?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2015
Mesajlar
15
185 boy için nasıl olur bu model. Yukarda arkadaş sormuş cevabını bulamadım.😄 arkadaşlar cevap verebilecek olan yok mu? Çok mu sırıtır?

😀 Ben 1.75 im biraz küçük kaliyordu. Ama önemli olan senin üstüne oturduğunda ne hissettiğin. Motor tam anlamiyla kalite abidesi.
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba. Motor hakkında uzun dönem kullanmış arkadaşlar genel bir yorum yapabilirler mi acaba ? Motor ilk motorum olacak, 2. el alacağım. Bundan önce ktm duke 250 almayı düşünüyordum, vazgeçtim cb250r düşünmeye başladım. Biraz daha ikna olmam lazım.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Arkadaşlar merhaba. Motor hakkında uzun dönem kullanmış arkadaşlar genel bir yorum yapabilirler mi acaba ? Motor ilk motorum olacak, 2. el alacağım. Bundan önce ktm duke 250 almayı düşünüyordum, vazgeçtim cb250r düşünmeye başladım. Biraz daha ikna olmam lazım. ��

3000 km itibariyle Bodrum selinde bile beni evime tasidi.Ilerledigim yeri gormememe ragmen, on tekerlegin yarisi gorunmyorken, su icerisindeyken o selden ciktim motorumla.
Lastikler Dunlop amortisorler Shova, kaliperler Nissin.
Ne yanlama var ne kaydirma var.
Ben cok memnunum.
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
8
3000 km itibariyle Bodrum selinde bile beni evime tasidi.Ilerledigim yeri gormememe ragmen, on tekerlegin yarisi gorunmyorken, su icerisindeyken o selden ciktim motorumla.
Lastikler Dunlop amortisorler Shova, kaliperler Nissin.
Ne yanlama var ne kaydirma var.
Ben cok memnunum.
Cevap için çok teşekkür ederim. Kazasız belasız devam etmeniz dileğiyle. Kısa zamanda ben de alacağım inşaallah.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
3000 km itibariyle Bodrum selinde bile beni evime tasidi.Ilerledigim yeri gormememe ragmen, on tekerlegin yarisi gorunmyorken, su icerisindeyken o selden ciktim motorumla.
Lastikler Dunlop amortisorler Shova, kaliperler Nissin.
Ne yanlama var ne kaydirma var.
Ben cok memnunum.

Ben de ciddi memnunum motorumdan. Zincir sesine alıştım. Onun dışında bir sorunu yok.

Önceki araçlarım scooter dı. Pcx 2-2.1 yakardı, ironmax 3.5 altına anca uzunda düşerdi. Bunda ortalamam 3.4 ve yer yer sert kullanıyorum. Hem ekonomi hem keyif veriyor. 6300 km oldu benim de bu arada. Şehiriçi için bana fazlasıyla yettiğinden ötürü sanırım min 1 sene daha benle. :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Çamurluk modifikasyonu ve aynalar gidon kenarlarına alındı mı bence tam bir küçük r9t oluyor.. Belki bir de ufak cam çok uzun olmayan uzun yollar için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst