Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
ateşlemenin olduğundan emin gibiyim çünkü bir ara 10-15 sn çalışıp stop ediyordu o ara gaz vermeye çalıştım ama olmadı, yan ayak kapalı durumda vurdurmak olayı nasıl kısa bir tarifi var mı internette baktım ama debriyajı bırakırken motora sertçe oturun falan diyenler var arka teker kitleyebilir gibi diyenler var
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Cb icin oturmaya vs gerek yok,zemin kuru ise vitesi 2 ye al debriyaja bas ve motoru elinle ittir az hizlaninca debriyaji birak. Kompresyon kuvvetli olmadigi icin uzerinde olmana dahi gerek yok.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Sabahları çalışmakta güçlük çekiyor iseniz önce farı, parkları elektrik tükecetek herşeyi kapatın. Motoru 2. vitese takın ve elinizde bir 10 metre gezdirin bu gezdirme esnasında arada debriyajı yarım burakın ki baskı balata ayrılıp birleşşin. Ben öyle yapmayınca marş esnasında zıplama yapıyor motor. Sonra marşa basınca çalııyor. 1 kere çalışmadı onda da üstüne binmeden elime aldım ve 2. viteste koşup vurdurdum, motor çalışınca gazı sonuna kadar kökledim ama yağ donmuş olduğu için motordan çıkan ses içler acısıydı. malum ankara soğuğu 10-40 ı da donduruyor.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
sabah 2. vitese atarak hafif rampada normal oturarak üstünde çalıştırdım motoru 1-2 saat gezdim bundan sonra 2 günde 1 inip aşağıya 15-20 dk arası çalıştırıcam yada gezicem ilginiz ve mesajlarınız için çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

ayrıca şunu da sormak istiyorum bu iki modelden hangisi iyidir tavsiye eden kullanan var mıdır?
üst içlik
http://www.feyizoglu.com/Thermoform_br_264
alt içlik
http://www.feyizoglu.com/Extreme-Alt-iclik_48046.html#0

yada beraber olarak yine aynı marka

http://www.feyizoglu.com/Termal-iclik-Takim-Heavy-_45404.html#0

alt üst takım almak mı yoksa tek tek almak mı yada farklı bir ürün tavsiyesi de olabilir cevaplarınıza açığım
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Sorun olmamasina sevindim. Iclik olarak ben carrefourdan alt ust takim 32tl ye aldim gayet memnunum.dun gece 40 km yola gittim cordura mont ile usumedim
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Sorun olmamasina sevindim. Iclik olarak ben carrefourdan alt ust takim 32tl ye aldim gayet memnunum.dun gece 40 km yola gittim cordura mont ile usumedim

bu aksam fotoları atıcam serkan :) video da var.. hafta sonu 520 km yaptım cb ile.. 2 metre önümü görmeyen siste.. yer yer yüksek rakımda karda buzda :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Sabahları çalışmakta güçlük çekiyor iseniz önce farı, parkları elektrik tükecetek herşeyi kapatın. Motoru 2. vitese takın ve elinizde bir 10 metre gezdirin bu gezdirme esnasında arada debriyajı yarım burakın ki baskı balata ayrılıp birleşşin. Ben öyle yapmayınca marş esnasında zıplama yapıyor motor. Sonra marşa basınca çalııyor. 1 kere çalışmadı onda da üstüne binmeden elime aldım ve 2. viteste koşup vurdurdum, motor çalışınca gazı sonuna kadar kökledim ama yağ donmuş olduğu için motordan çıkan ses içler acısıydı. malum ankara soğuğu 10-40 ı da donduruyor.

Hacı...Japon motorlarında 2005'ten beri farlar kapanmıyor(kontak açınca-farlar direkt yanar...)- buna 125cc de-1800cc'si de dahil...:queen:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
hafta sonundan birkaç kare. Kamerayı vakumlu tel. tutacağı ile sağ göstergeye tutturdum birazda ısıtıp büktük. yüksek hızlarda rüzgarda en ufak bi sorun yaşamadım hıç cıkmadı yerinden. ama kamera ön amortisorlerın tüm hareketini aldı :)

960262_583094988428657_99560313_n.jpg

1477424_583095078428648_1190019053_n.jpg

994072_583095145095308_1490798243_n.jpg

1525779_583095321761957_964187955_n.jpg

936620_583095488428607_972683285_n.jpg

1461218_583095641761925_75663697_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

buda video. arkadaşı hava limanından aldık orda baslattım goruntuyu cıkana kadar yol cok kotu asırı titresim alıyor 1-2 dakika sonra biraz daha iyi.. (480 p izleyin) kamerayı göğsüme falan sabitliycem sanırım
https://www.youtube.com/watch?v=IGw-DJfiMVU
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Demistim sana titresimden dolayi kaska vs sabitle diye :) gorntu fiyat performans acisindan cok iyi. CB karda fena gidiyor :) gecen sene bende karda surdum zincir varmis gibi devam ettim :)

Montu feyizoglundan almistim 2007 de sanirim Nic marka lakin para vermemistim mal karşiligi almistim kask vs de almistim. Su siralar yeni bir mont dusunuyorum dainese var aklimda.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bence markaya para verme üstat. hadi prohell al demiyorum ama 170-180 liraya yine nic 4 mevsim (kışlık ağırlıklı) montunu aldı arkadaşım muazzam
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bende uygun dusurursem alicam..kafam cok karisik.. sahibinden.com ilanimi iptal etti zaten kar kiş kiyamet cb yi satamadim bu yuzden..satmiş olsaydim suan garajimda 2012 Fazer 800 vardi :/ darnalniyorum en sonunda araba alicam o olcak :( bugun arkadasimla gorustum kafami karistirdi cok..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ne konuda üstat? cb dursun yav. kücük altın gibi.. yaza herzaman gideri var
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Alican motoru yurt disinda baska isin cikacak gidicen binemeyeceksin icini kemircek kahrolcaksin dedi :) birde cb yi satmazsam parayi denklestiremem :/ ben uygun fiyatli olursa alirim motoru da montu da ayakkabiyi da.. fazeri da cooook uyguna alacaktim ama cb satilmadan rusyaya gidicem ben gelene kadarda satilir ..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Her işte bi hayır vardır derler üstat. bende bi sinir gittim aldım cb yi.. ne makinalar kacırdım. sahibindene baktıkca goruyorum. ama an' ı yaşıycaksın.. cb varsa cb yi sevmeye çalışıcaksın :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Cb yi cok seviyorum zaten hele ki her yola gelmesi ariza yapmamasi ve benzini koklamasi mest ediyor ama insan ogluna izmiti versen izmiri ister :)
Bu saatten sonra sahibinden.com daki km si dusurulmus turşularla ugradamam cb iyi :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
:) sen ocak 5 e odaklan :) sıcacık expressolar nescafelerrrr :) (gelirken kırmızı smirnoff getir sevabına) :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hehe =) gelirken içki getirmeyi denicem tabi el koymazlarsa , birde pc alıcam benimki çektiğim videoları açmıyor =) okadar şey bavula nasıl sığar bilmiyorum deneyip gorucez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst