- Katılım
- 16 Ağu 2013
- Mesajlar
- 19
ateşlemenin olduğundan emin gibiyim çünkü bir ara 10-15 sn çalışıp stop ediyordu o ara gaz vermeye çalıştım ama olmadı, yan ayak kapalı durumda vurdurmak olayı nasıl kısa bir tarifi var mı internette baktım ama debriyajı bırakırken motora sertçe oturun falan diyenler var arka teker kitleyebilir gibi diyenler var