- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
2500 ara bakımı gelıyor arkadaslar. serviste iyi bir 1litre mi 750 grammı tartısması yaşıycaz yağ konusunda.. 4000 de buradaki servisi kullanmak istemiyorum. adama abi bundan sibap sesi gelmeye basladı ayarı kac binde yapalım diyorum. valla bende de aynısı var benimkinden de geliyor diye cevap veriyor durumu siz hesap edin
istoç'ta ki servis konusunda bilgisi olan varmı ? nasıldır işçiliği ?