Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
2500 ara bakımı gelıyor arkadaslar. serviste iyi bir 1litre mi 750 grammı tartısması yaşıycaz yağ konusunda.. 4000 de buradaki servisi kullanmak istemiyorum. adama abi bundan sibap sesi gelmeye basladı ayarı kac binde yapalım diyorum. valla bende de aynısı var benimkinden de geliyor diye cevap veriyor durumu siz hesap edin :) istoç'ta ki servis konusunda bilgisi olan varmı ? nasıldır işçiliği ?
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Hocam bu sübap ayarını her bakıma gittiğimizde yaptırmak lazım.
Benimkide aynı şekil de ses geliyor sübaplardan.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
her bakıma gittiğimizde bozulmuş olmuyor :) ama bizim modeller için kullanıma gore ilk 2500-6000 arası genelde istiyor
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
her bakıma gittiğimizde bozulmuş olmuyor :) ama bizim modeller için kullanıma gore ilk 2500-6000 arası genelde istiyor

kocaelideki haldız honda da benim ayarlı subapı bozdu =) 12bin bakımından bi aldım subap sesi var =) birde rolantiyi bir açmış ki sanki gaz veriyorum =) dolayısı ile bu güne kadar gittiğim honda servislerinden bir tek istanbul kartaldaki konşuk motordan memnun kaldım..

bu arada rusya da fena soğuk varmış, ordaki arkadaşım bol miktarda içlik al yanına dedi, bildiğiniz güzel içlik markası var mı? ben hiç termallerden kullanmadım? sahibinden.com İlan No 146239784 ,bunu zaten alıcam motoreferansın sahibi arkadaşım, başka böyle uygun fiyatlı alternatifi olan var mı?
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
Öncelikle merhaba herkeze bir sorum olcak cb 125e için şu gazlı amortisörleri taksak ne değişir bir faydası olurmu http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cb-125e-gazli-arka-amortisor-145950779/detay Kuyrugu yükseltebilirmiyiz bunla ?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
kocaelideki haldız honda da benim ayarlı subapı bozdu =) 12bin bakımından bi aldım subap sesi var =) birde rolantiyi bir açmış ki sanki gaz veriyorum =) dolayısı ile bu güne kadar gittiğim honda servislerinden bir tek istanbul kartaldaki konşuk motordan memnun kaldım..

bu arada rusya da fena soğuk varmış, ordaki arkadaşım bol miktarda içlik al yanına dedi, bildiğiniz güzel içlik markası var mı? ben hiç termallerden kullanmadım? sahibinden.com İlan No 146239784 ,bunu zaten alıcam motoreferansın sahibi arkadaşım, başka böyle uygun fiyatlı alternatifi olan var mı?

üstat ben genelde av bayiilerinden giyinirim kışlık :) bi av bayii ne uğra
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Merhaba arkadaşlar,forumda ve diğer sitelerde cb125e hava filtresini söküp takmayla ilgili bi video/foto anlatımı bulamadım,bugün hava filtresini söküp temizliym dedim fakat nasıl bi mühendislik yapılmışsa hava filtresinin kapağı yerinden oynayacak gibi değil,depoyu yarım kaldırdım altına baktım şasi demiri var nerden ve nasıl sökücez yardımcı olabilir mi daha önce yapanlar?
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşlar,forumda ve diğer sitelerde cb125e hava filtresini söküp takmayla ilgili bi video/foto anlatımı bulamadım,bugün hava filtresini söküp temizliym dedim fakat nasıl bi mühendislik yapılmışsa hava filtresinin kapağı yerinden oynayacak gibi değil,depoyu yarım kaldırdım altına baktım şasi demiri var nerden ve nasıl sökücez yardımcı olabilir mi daha önce yapanlar?

depoyu sökmen gerek :)
ordaki tek vida değil sanırım deponun altındada bir vida var fazla kastırma o vidayı söktükten sonra
Şasi demirine gelince orda tam vidanın üstüne gelen bir delik var o sasi demirinde ordan sokcan tornavidayı
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
2500 ara bakımı gelıyor arkadaslar. serviste iyi bir 1litre mi 750 grammı tartısması yaşıycaz yağ konusunda.. 4000 de buradaki servisi kullanmak istemiyorum. adama abi bundan sibap sesi gelmeye basladı ayarı kac binde yapalım diyorum. valla bende de aynısı var benimkinden de geliyor diye cevap veriyor durumu siz hesap edin :) istoç'ta ki servis konusunda bilgisi olan varmı ? nasıldır işçiliği ?

Aynı ..okun laciverti:wiinkk:

---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:38 ----------

Merhaba arkadaşlar,forumda ve diğer sitelerde cb125e hava filtresini söküp takmayla ilgili bi video/foto anlatımı bulamadım,bugün hava filtresini söküp temizliym dedim fakat nasıl bi mühendislik yapılmışsa hava filtresinin kapağı yerinden oynayacak gibi değil,depoyu yarım kaldırdım altına baktım şasi demiri var nerden ve nasıl sökücez yardımcı olabilir mi daha önce yapanlar?

Bizim cb125e'de yan küçük grenajlar(sağ-sol),yan kapaklar(akü ve diğer taraftaki) ve depo sökülecek,çünkü hava filtresi kutusunun üst kapağı 4 cıvata- 3'ü açıkta 1'i deponun altında kalıyo...:wiinkk:
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
depoyu sökmen gerek :)
ordaki tek vida değil sanırım deponun altındada bir vida var fazla kastırma o vidayı söktükten sonra
Şasi demirine gelince orda tam vidanın üstüne gelen bir delik var o sasi demirinde ordan sokcan tornavidayı

Hva filtresi kapağının bütün vidalarını söktüm depo altında kalan vida da dahil hani elimde yatkın böyle şeylere ama yok abi o kapak ordan kalkmıyor ileri geri sağ sol alt üst her kombinasyonu denedim olmadı,bende sinirlenip kapattım :) Bugün bidaha deneyeyim . Yardım İçin saolun :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Hva filtresi kapağının bütün vidalarını söktüm depo altında kalan vida da dahil hani elimde yatkın böyle şeylere ama yok abi o kapak ordan kalkmıyor ileri geri sağ sol alt üst her kombinasyonu denedim olmadı,bende sinirlenip kapattım :) Bugün bidaha deneyeyim . Yardım İçin saolun :)

İLK defa açılıcaksa - yapışmıştır-uğraştıktan sonra çıkacaktır(kapatmadan evvel de birleşim yerine çok ince bir tabaka m.yağ parmakla yağlandığında diiğer seferde sorunsuz çıkacaktır)...............:bounce:
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Vidaları söktükten sonra tornavidanın ince ucunu arasına koyaraktan çıkarmaya çalış. birde şunu sakın unutma o deponun altına gelen vidayı takma açık kalsın bir vidadan bişey olmaz diğer çıkarışlarında kolay olur.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Kodak zm01 'su altı aksiyon kameram elime ulaştı arkadaslar. uygun bir vakumlu telefon tutucu edinip montajının ardından bir deneme çekimi yapıcam. kargo dahil 49 liraya bulmak mümkün. hem su geçirmiyor. hemde 2 yıl garantili.. en azından trafikte sürücü hatalarınla başımıza bir iş gelirse kendimizi garantiye almış olucaz..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Hayirli olsun,artik deneme cekimi yapip eklersin. Benim camera hala elime gecmedi :) kismetse bugun gelecek.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Henuz gitmedim ocak 5 te ucak kalkiyor. Suan izmitte butun magazalari geziyorum jack wolfskin yada merrell goretex bot ariyorum ama kimsenin bu markalarin varligindan dahi haberi yok :(

Simdilik caya devam ocak 6 da internet bulabilirsem -30 derecede nasil sicak kalinir yazicam buraya :))
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
kış gelince motor sürmek ızdırap olmaya başladı soğuk içime işliyor artık mont,pantolon ve üşümemek için başka ne giyilecekse tavsiyesi önerisi olan varsa çok sevinirim
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Merhaba arkadaşlar,depoya kılıf aldım daha önce hiç biyerde görmemiştim dikkatimi çekti motor aksesuarları satan bir dükkan var bizim burada (alibeyköy) vitrininde rks titanic marka bi motorun deposunun üzerine öylesine koymuş dükkanın sahibi, girdim sordum cb125e nin kılıfı dedi,başka rengi var mı diye sordum yok dedi sadece bi tane getirdim dedi;




vn4b9.jpg
[/url][/IMG]




vn4cg.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst