- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
Aynen permatiq daha bircok sorunu var hepsini liste yapip adama msj olarak attim o da yeni seri hic bi sorun cikmayacsk dedi, daha once kawasaki VN1500 ü de onlardan almistim bir suru sorun cikarmisti o yuzden tereddutum var 
Ferdi o benimde aklima geldi
atl sakali da kaplatirim hatta
yakin arkadasim kaplamaci ve fena profesyonel
cb ye 4.000 tl veren suan var ama vadeli
cok kararsizim zaten doyamadim da cb ye :/
Ferdi o benimde aklima geldi