Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
herkeze iyi aksamlar 2. kazamıda yapmıs bulunmaktayım cb ile nedir benim bu cektiklerim ilk kazayı sans eseri atlatmısken bu kazada biraz daha hasar var sol ayna dipten kırıldı . Far cercevesi zaten artık sürtünmeyen biyeri kalmadı. ah o koruma demiri verdiğim o para helal olsun o demiri yapanlara. baya bi sürüklendim önemli birseyim yok. Sadece aynasız dolasmak canımı sıkıyor kaynak attırsam tutarmı sizce yada baska bir tavsiyesi olan varmı . Şu lanet lastikleride değiştiricem biran önce kac metre fren yaptım duramadım. Arkadaşlar hep söylüyorum gene söylicem kasksız motora binmeyin . Hayatımızdan önemli değil .
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
herkeze iyi aksamlar 2. kazamıda yapmıs bulunmaktayım cb ile nedir benim bu cektiklerim ilk kazayı sans eseri atlatmısken bu kazada biraz daha hasar var sol ayna dipten kırıldı . Far cercevesi zaten artık sürtünmeyen biyeri kalmadı. ah o koruma demiri verdiğim o para helal olsun o demiri yapanlara. baya bi sürüklendim önemli birseyim yok. Sadece aynasız dolasmak canımı sıkıyor kaynak attırsam tutarmı sizce yada baska bir tavsiyesi olan varmı . Şu lanet lastikleride değiştiricem biran önce kac metre fren yaptım duramadım. Arkadaşlar hep söylüyorum gene söylicem kasksız motora binmeyin . Hayatımızdan önemli değil .

büyük geçmiş olsun arkadasım. benim hatun düşünce anlamıstım bende koruma demirinin faydasını.. olmıyan hemen edinmeli.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
çok geçmiş olsun, size bişey olmadıysa cb görevini yerine getirmiş demektir!
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
5
çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

Arkadaşlar soğuk ve rüzgar geçirmeyen bir şey arıyordum terleme eşofmanı aldım çok başarılı yağmurluk olarakta kullanabiliyorum su geçirmiyor tavsiye ederim.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
terleme erotmanını montun ve dizliğin üstüne nasıl giyeceksin üstat?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Cok gecmis olsun,bu havalarda lastikler yol tutmuyor maximum dikkat gerek.

Bugun cb ye cakma alt sakal yaptim fena oldu ama yolda ucar gider :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Koli bandiyla nasil durur diye tutturdugum icin cekmedim ama sac ayak yapilirsa olur gibi :) kafa grenajindan yaptim :)) bi ara yine takip resmini cekerim :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Isin guzel yani on tarafta farin boslugu var yani motor bloguna gelen ruzgari kesmiyor,sogutmayi etkilemiyor :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bu gün cb ile tek başıma ipsaladan giriyim edirneden cıkıyım dedim sınır hattını köyleri geziyim. daha malkarayı cıktım yağmur başladı.. yağmurluğumu giydim baktım gittiğim istikamet kap kara bulutlar :) cıktım bi kere dönmiycem dedim sağlam yağmur yedim :) ipsalada bi av bayiinden avcı botu ve termal çorap aldım aynen yola devam :) 335km yaptık cb ile :)

1003948_1424547227775236_1023828786_n.jpg

995243_1424547804441845_169996173_n.jpg

1476211_1424547884441837_1300694150_n.jpg

1457673_1424547994441826_1770576092_n.jpg

946042_1424548224441803_996411914_n.jpg

1451538_1424548684441757_1240659996_n.jpg

1379741_1424548347775124_1130393034_n.jpg

1459329_1424548854441740_1050418276_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Isin guzel yani on tarafta farin boslugu var yani motor bloguna gelen ruzgari kesmiyor,sogutmayi etkilemiyor :)

detaylı cek :) nası bağladın. egzoz eritmezmi önden alttan falan :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Vayy yagmur camur demeden gezmissin yine :) sezonu kacirmasaydim bende izmire gidecrktim cb ile.

Baglanti yapmadim koli bandiyla tutrurdum :) nasil duracagina bakmak icin. Sacdan ayak yaparak tutturabilirim ama motor gitti gidiyor :(

Bugun sifir km megelli turşu 250r takas istedi,yarin detayli konusucam bakalim. Her an turşucu olabilirm :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Vayy yagmur camur demeden gezmissin yine :) sezonu kacirmasaydim bende izmire gidecrktim cb ile.

Baglanti yapmadim koli bandiyla tutrurdum :) nasil duracagina bakmak icin. Sacdan ayak yaparak tutturabilirim ama motor gitti gidiyor :(

Bugun sifir km megelli turşu 250r takas istedi,yarin detayli konusucam bakalim. Her an turşucu olabilirm :)

Bence riskli iş Serkan, öncedende söylediğim gibi bu mevsim olmasa senin CB çoktan gitmişti, Megellide CBR250R ilanlarına satış koyanlar bile satamıyor!

işine karışmak gibi olmasın ama iki kez düşün derim ben :)

Bugün CB ile tek başıma sınır hattını köyleri geziyim, ipsaladan giriyim, edirneden cıkıyım dedim .
Daha malkarayı cıktım yağmur başladı. Yağmurluğumu giydim, baktım gittiğim istikamet kap kara bulutlar :)
Çıktım bi kere dönmiycem dedim, sağlam yağmur yedim :)
İpsala' da bi av bayiinden avcı botu ve termal çorap aldım aynen yola devam :) 335km yaptık CB ile :)

Avcı botlarıda motosiklet botu gibi, bi çıkıntı, kanca, delik, ip... tehlike yaratacak hiçbi pürüz yok, iyi denk getirmişsin :)

Üst baş tam takım olduktan sonra aslında bakma sen tam gezilecek hava, trafik yok, terlemek yok, gereksiz dolaşan kuru kalabalık yk, fotoğraflar bile yaz fotoğraflarından çok daha güzel bence :)

3. fotoğraftaki yol, Uzunköprü... üstüne satır et, dışarda yağmur CB' yi yıkarken sıcacık bi çay off beeee,

Memleket çok güzel abi ya, yağmur çamurda bende dönmezdim, muhtaç olduğumuz kudret damarlarda mevcut zaten, istesekte dönemeyiz yapıya aykırı :cherry:

Bu gidişle emekliliği beklemeden trakyaya taşınıcam, aklımı çelme benim, gizli gizli gez :mrgreen::queen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ferdiii vazgeçir benii :) aslinda bende cbr dusunuyorum ama yeni model beyaz renk olani. Pek muhterem saticilar sifirindan fazla istedikleri icin orta yolu bulamiyoruz.

Megelli sifir km 8500 tl, cb yi 4.000 tl ye sayiyor ve 4500 tl istiyor uzerine lakin bence megelli 8500 etmez.. megelliyi 7500 e sayip benim cb yi de 4.000 e sayarsa olur :) yarin teklif edicem kabul ederse birazda megelli turşu 250r la gezerim :)

Gerci kullanicilari kan agliyor,bi yerini yapsalar baska yeri bozuluyor :) saticinin demesi e gore 2013 6.aydan snra gelen motor oldugu icin hic sorun cikarmicakmis..yersem :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Ferdiii vazgeçir benii :) aslinda bende cbr dusunuyorum ama yeni model beyaz renk olani. Pek muhterem saticilar sifirindan fazla istedikleri icin orta yolu bulamiyoruz.

Megelli sifir km 8500 tl, cb yi 4.000 tl ye sayiyor ve 4500 tl istiyor uzerine lakin bence megelli 8500 etmez.. megelliyi 7500 e sayip benim cb yi de 4.000 e sayarsa olur :) yarin teklif edicem kabul ederse birazda megelli turşu 250r la gezerim :)

Gerci kullanicilari kan agliyor,bi yerini yapsalar baska yeri bozuluyor :) saticinin demesi e gore 2013 6.aydan snra gelen motor oldugu icin hic sorun cikarmicakmis..yersem :)

yeme hacı.. sakın yeme.. hararet yağ stop etme her türlü problem mevcut.. aman diyim.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ferdiii vazgeçir benii :) aslinda bende cbr dusunuyorum ama yeni model beyaz renk olani. Pek muhterem saticilar sifirindan fazla istedikleri icin orta yolu bulamiyoruz.

Megelli sifir km 8500 tl, cb yi 4.000 tl ye sayiyor ve 4500 tl istiyor uzerine lakin bence megelli 8500 etmez.. megelliyi 7500 e sayip benim cb yi de 4.000 e sayarsa olur :) yarin teklif edicem kabul ederse birazda megelli turşu 250r la gezerim :)

Gerci kullanicilari kan agliyor,bi yerini yapsalar baska yeri bozuluyor :) saticinin demesi e gore 2013 6.aydan snra gelen motor oldugu icin hic sorun cikarmicakmis..yersem :)

Elimden ne geliyorsa yaparım Serkan :mrgreen:

Şimdi senin CB sezonunda 4000 civarına hertürlü sayılır rahat. Sezon dışı çokrenk bir CBR250 2012, 7500e bulunur, rahat.

Stickerleri sök, çamurluğu değiştir, depoyu kapla = 70 TL , al sana megelliye razı geldiğin fiyata bembeyaz Honda CBR250 :cherry: Birazcık sabıra bakar :cat:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Bence riskli iş Serkan, öncedende söylediğim gibi bu mevsim olmasa senin CB çoktan gitmişti, Megellide CBR250R ilanlarına satış koyanlar bile satamıyor!

işine karışmak gibi olmasın ama iki kez düşün derim ben :)



Avcı botlarıda motosiklet botu gibi, bi çıkıntı, kanca, delik, ip... tehlike yaratacak hiçbi pürüz yok, iyi denk getirmişsin :)

Üst baş tam takım olduktan sonra aslında bakma sen tam gezilecek hava, trafik yok, terlemek yok, gereksiz dolaşan kuru kalabalık yk, fotoğraflar bile yaz fotoğraflarından çok daha güzel bence :)

3. fotoğraftaki yol, Uzunköprü... üstüne satır et, dışarda yağmur CB' yi yıkarken sıcacık bi çay off beeee,

Memleket çok güzel abi ya, yağmur çamurda bende dönmezdim, muhtaç olduğumuz kudret damarlarda mevcut zaten, istesekte dönemeyiz yapıya aykırı :cherry:

Bu gidişle emekliliği beklemeden trakyaya taşınıcam, aklımı çelme benim, gizli gizli gez :mrgreen::queen:

aynen üstat. öyle bir yağmur yedim anlatamam.. ama bir o kadarda keyif aldım.. yağmurlukları balıkesirden dönerken almıştım gv250 vardı o zaman cb ile ilk yağmuru yedim :) ama çok keyifli yahu.. yol tenha dediğin gibi motosiklet-sürücü diyaloğu son derece yüksek oluyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst