herkeze iyi aksamlar 2. kazamıda yapmıs bulunmaktayım cb ile nedir benim bu cektiklerim ilk kazayı sans eseri atlatmısken bu kazada biraz daha hasar var sol ayna dipten kırıldı . Far cercevesi zaten artık sürtünmeyen biyeri kalmadı. ah o koruma demiri verdiğim o para helal olsun o demiri yapanlara. baya bi sürüklendim önemli birseyim yok. Sadece aynasız dolasmak canımı sıkıyor kaynak attırsam tutarmı sizce yada baska bir tavsiyesi olan varmı . Şu lanet lastikleride değiştiricem biran önce kac metre fren yaptım duramadım. Arkadaşlar hep söylüyorum gene söylicem kasksız motora binmeyin . Hayatımızdan önemli değil .
