valla senin bileceğin iş üstat

bende 30 beygirlik gv yi satıp 10 beygirlik cb'ye geçtim mutluyum
Bende 2008 zx6 ile geziyordum bir aralar,arkadasla bozuklari birlestirip 8 tl lik benzin alip 5-10 km gazlayip eve gittigimiz oldu

lastigin telleri cikti degistiremedik,on amortisor yag kaciriyordu yaptiramadik :/
Cb tam evlat,benzini kokluyor ve hic masraf cikarmiyor. Eger olursa zaten tanidik biri ilerde geri satin alabilirim. Benim kadar ds titiz. Ama suanki ekonomim ile 2 motor tutmak sknti bana..
Vakti zamaninda kawasaki VN1500 ,asya 150t ve jinlun 150cruiser in 3 üne birden ayni anda sahiptim ama bugun cb yi satmadan motor alamiyorum.piyasada 6.000 kusur tl param var hic birini geri alamadim henuz.
Neyse bakalim adam bana "sen sifir motor al 4.000 tl sini benim kartimdan cektirelim bende taksitle motor almis olayim dedi.. icime pek sinmedi ama orta yol bulunur gibi