Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Fari sokmek zor degil mi? Bide benimkiler buyuk oraya sigmaz gibime geliyor, alttaki saca bi sekil uydurucam da elektrigi nerden vericem onu bulamadim :/
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
farı 4 tane vida tutuyor. kaç amper çekiyorlar o önemli. röle ile anahtarlaman gerekebilir
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Uzerinde aciklama yok malum safkan cin mali ledler :) fari ben daha once soktum 4 vidadan, zor olan far cercevesi ile fari sabitleyen tirnaklari sokup takmak ama bu is icin gerekmiyor tabiki aklim oraya gitti bir an.

Bendekiler plakalik çakarı olarak satiliyor, uclari çıplak kablo, jak vs yok uzerinde
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
sonuc olarak anahtarlıycaksın ama dimi. led olduğundan fazla amper cekmez ama röle kullanmıyacaksan ne olur ne olmaz amperi biraz daha yüksek, kaliteli bir anahtar kullan bence.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Aslinda sag 2 sol 2 sirayla çaksin istiyorum ama denemedim yanma aksiyonu nedir bilmiorum,anahtar mutlaka olmali yoksa belli bi sure sonra ben de uyuz olurum flaş gibi patlamasina
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
led olduğundan cok fazla amper çekmiyordur muhtamel. ama çakar devresi nasıl bilmiyorum üstat.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaşlar mutlaka fikir oluşturup yardımı dokunacaktır..

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/124456-30-liralik-cantaya-led-stop-projesi.html#post3208253
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bende heves ettim simdi :) lakin bugun benim CB yi bir abimiz 4.000 tl ye satin almak istedi :) bende cektim garaja..bi ara konusayim anlasirsak saticam galiba :/ adam yazin R1 ini satmisti simdi cb ye talip :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
valla senin bileceğin iş üstat :) bende 30 beygirlik gv yi satıp 10 beygirlik cb'ye geçtim mutluyum :)
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
35
bende nasip olursa önümüzdeki ay içerisinde almayı planlıyorum. İlk motor tecrübem olacak, daha ehliyetim bile yok :) (B sınıfım zaten var, kullanmayı öğrenip en kısa zamanda alıcam A2'yide inş.)
3.990tl anlaştım plaka-ruhsat hariç
990 peşin 3000/12 ay taksit olacak.
Tahmini olarak plaka, ruhsat ve sigorta masrafı vs. ne kadar tutar? (kendim ilgileneceğim)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
valla senin bileceğin iş üstat :) bende 30 beygirlik gv yi satıp 10 beygirlik cb'ye geçtim mutluyum :)

Bende sıralı 4 600'lük naked Honda'nın yanına çektim cb 125'i mutluyum yakıtından-sorunsuzluğundan...2 tane cb'em oldu...
600cc ve 125cc(biri benzin ve cüzdan düşmanı-öteki gariban hint fakiri)...Not= İkisini de uzun bir süre satmayı düşünmüyorum...Garajda yana durarak birbirine de alıştılar...:queen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
valla senin bileceğin iş üstat :) bende 30 beygirlik gv yi satıp 10 beygirlik cb'ye geçtim mutluyum :)

Bende 2008 zx6 ile geziyordum bir aralar,arkadasla bozuklari birlestirip 8 tl lik benzin alip 5-10 km gazlayip eve gittigimiz oldu :) lastigin telleri cikti degistiremedik,on amortisor yag kaciriyordu yaptiramadik :/

Cb tam evlat,benzini kokluyor ve hic masraf cikarmiyor. Eger olursa zaten tanidik biri ilerde geri satin alabilirim. Benim kadar ds titiz. Ama suanki ekonomim ile 2 motor tutmak sknti bana..

Vakti zamaninda kawasaki VN1500 ,asya 150t ve jinlun 150cruiser in 3 üne birden ayni anda sahiptim ama bugun cb yi satmadan motor alamiyorum.piyasada 6.000 kusur tl param var hic birini geri alamadim henuz.

Neyse bakalim adam bana "sen sifir motor al 4.000 tl sini benim kartimdan cektirelim bende taksitle motor almis olayim dedi.. icime pek sinmedi ama orta yol bulunur gibi
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
sen bilirsin üstat. ama cb yi verip ne alıcaksın ki.. en az yakan en sorunsuz makina suan bence
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
sen bilirsin üstat. ama cb yi verip ne alıcaksın ki.. en az yakan en sorunsuz makina suan bence

Suan cbr250 var aklimda,biraz once bir toplantidaydim bir sirket cozum ortagi ariyormus ben olurum dedim :) o is olursa bir sure bekleyip cbf600 alabilirim.

Cbr250 de cok az yakiyor, e bide honda sonucta.. cbf 600 de fena makine beaaa :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Gönlüne göre üstat :) EN SORUNSUZ. EN KALİTELİ. EN MUTLU EDEN makinaya kavusursun yakında insallah.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
33
urhpg.jpg
[/url][/IMG]
biraz yormak istedim rodaj bitti :) hız beklentimin hiç olmadığı bir motor ama bir tanede cbr'im oldugu icin insan basmaya alışıyor. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst