- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
çantayı takabildim sonunda..
iyi günler arkadaşlar size bir sorum olacak ilk motorum olduğu için ve genelde kapalı garajda kaldığı için hiç kirlenmedi ara sıra tozunu sildim ama yıkamadım yıkatmadım, dün açık garaja park etmiştim biraz kirlenmiş ve yıkamak istiyorum direkt sabunlu vb suyla yıkasam bir problem olur mu ? sonra çalışmasında problem olur mu ? ( ilk motorum ve cidden acemiyim bu konularda )