Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
çantayı takabildim sonunda..

1146651_1422033688026590_1142144525_n.jpg
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
iyi günler arkadaşlar size bir sorum olacak ilk motorum olduğu için ve genelde kapalı garajda kaldığı için hiç kirlenmedi ara sıra tozunu sildim ama yıkamadım yıkatmadım, dün açık garaja park etmiştim biraz kirlenmiş ve yıkamak istiyorum direkt sabunlu vb suyla yıkasam bir problem olur mu ? sonra çalışmasında problem olur mu ? ( ilk motorum ve cidden acemiyim bu konularda )
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
iyi günler arkadaşlar size bir sorum olacak ilk motorum olduğu için ve genelde kapalı garajda kaldığı için hiç kirlenmedi ara sıra tozunu sildim ama yıkamadım yıkatmadım, dün açık garaja park etmiştim biraz kirlenmiş ve yıkamak istiyorum direkt sabunlu vb suyla yıkasam bir problem olur mu ? sonra çalışmasında problem olur mu ? ( ilk motorum ve cidden acemiyim bu konularda )

yıkamada problem olmuyor, boyası için zararlı olur diye düşünüyosan, kostik içerikli kimyasaldan uzak dur bence.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
üstat git benzinliğe.. bekle motor iyice soğusun sıcakken yıkama.. para atmadan bas tazıksız su gelıyo ısla bi güzel. sonra bi lira at köpükle.. sonra bi lira at tazıklı suyla bıraz uzaktan cok yakına girmeden (devrilmesin diye) yıka.. yan ayak al su süzülsün. bi bezle ibreleri kurula su izi kalmasın. bas marşa devam et :) ben öyle yapıyorum.. sorun cıkmıyo...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ben hic petrolde kopuk vurdurmadim cnku icinde kostik var. Cok zararli bir madde hem boyaya hemde pilastik aksama.. kuzenimin otoyikamada yikiyorum dedigine gire kostik orani cok dusukmus ama artik orda da kopuk vurmuyorum..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bizim ulke hala gelismekte oldugu icin her gun biyerler kaziliyor, mecbur krossçu olduk :) e bu camurlarida tazikten başkasi islah etmiyor :( ben herseye ragmen kendim yikarim. Gecen opette on camurluk ve tekere su tutacaktim az kalsin adamla kavga ediyodum, ille ben tutacam veremem tabancayi diyor :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ben kamp ve balık avı düşkünüyüm üstat. cb ile girdiğim yerleri bir görsen :) gecen sefer durup camurluktaki camurları temizlemem gerekti ön lastik dönmüyordu o derece yani :) burda benzinliklerde kendin pişir kendin ye hesabı yıkamalar :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Vayy, tesadufe bak :) bende bugun remixon fortuna salti sahte balik aldim :) bu ara lufer akini var ama sahil asfalt sukuer olsun :)

Bende dogayi cok severim,cb nin gidemeyecegi yol yok :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
sana doğadan bir kac foto o zaman :)

1235010_1384638118432814_1865397355_n.jpg

1001747_1384638265099466_2143418150_n.jpg

1184952_1384642625099030_2026403750_n.jpg
1174792_1384680918428534_192471397_n.jpg

582293_1409003405996285_1425696510_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

sadece facede olan alkolsuz fotolar :) cbf-gv-cb ile :)

481065_575430459135350_70566299_n.jpg

72666_613997795280901_1779592273_n.jpg

601967_10201058771565949_1538567280_n.jpg

1012229_10201058775766054_1083156200_n.jpg

155638_10200456297584476_100814171_n.jpg
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Anarim depresti :) hicbi gezi doga gezisinden cok keyif vermiyor.

Derenin icinden gecerken videolarim var youtube da :) hava soguk olmasa hic durmam sabahtan cikarim. Artik seneye kaldi.
Benimde resimler var ama mobilden ekleyemiyorum :(
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
valla üstat ben iş gereği olmadığı halde 12 ay motosiklet kullananlardanım. -1 derecede eve 470 km mesafede çin malıyla gece yolda kalmak nası bişey bilirmisin sen :) hafta sonu sinek ısıtan güneşi görür görmez cıkarım balık kamp doğa ne uygunsa :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bende 12 ay yagmur camur demeden hatta kar yagdiginda yerler tuttugunda bile kullaniyorum ama yukarilara cikmak cok zor burada, sırılsıklam oluyor insan.

Bu arada action cam almayi dusunuyorum,kuzen amerikaya gitti eger vakti olursa gopro hero2 yada jvc nin xa1 modelinden isticem,siz ozaman gorun :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
canonun bı su altı mini modeli vardı 50 lira mı ne. ondan düşünmüştüm bende kaldı bu sıralar bakamadım :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Onlarin gorus acisi dar bide saniyede cektikleri resim sayisi az,cozunurluk dusuk,sarjlari az gidiyor vs.. hani almisken iyi bisey olsun diye dusundum.. tr de 1.000 tl gibi fiyatlar donerken amerikada 300 tl gibi fiyatlara bulunuyor. Youtube da videosu var jvc action cameranin.. goruntusu mukemmel
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
300 tl ye getirtebilirsem cok ucuza almis olurum :) zaten istedigim zaman 400-500 e satabilirim, altın alip kenara koyacagima camera alip motora takicam :)

Ben severim oyle seyleri, gecenlerde almanyadan Nintendo DS getirtmistim :)yatagimin basinda duruyor arada oynuyorum :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bende severım fakat gercekten cok para TR. fiyatı senin öyle bi imkanın varsa güzel olur tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

yarın aksam işe gelirken erken uyanırsam bi şerit led alıyım çantaya stop ışığı çekiyim diyorum ne dersin :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Onu bende dusundum ama stoptan kablo cekmek icime sinmedi :/ elektrik tesisati fobim var.aslinda guzel olur.

Ben 2 tane çakar devreli power led aldim, on farin altindaki reflektorlerin baglandigi demire takmayi dusunuyorum :/ kalabalik trafikte sellektor yapmadan gorunur olma amacli :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
o işi genelde tofaşın kuş serisinde kullanılan kendınden modullu park ampülü yerine takılan çakarlarla hallettim ben. devre elimde var çalışıyorda uygun bır zamanda fardaki parkları söküp onları takmayı planlıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst