Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ya çinliler şu StompGrip' in çakmasını yapmıştı, biyerde görmüştüm ama hatırlamıyorum memelekete girdiğinden haberi olan bana özel mesaj atsın sevaba girer :)



Bu dalavera benim motosiklet kullanım şeklimle çok işe yarıyor :mrgreen:

motosiklet pantolonumun depoya değen yerlerinde böyle bişey var, motosikleti dizlerle tutma özellikle CB' de çok kolaylaşıyordu, ama işe git gel o pantolonla olmuyor işte :/

CB' de diz hizası biraz geniş olduğundan çok kasılıyordum sıkmak için, ne yaparsam yapayım ön freni iyi bilirsiniz :cherry: direk kayıyordum depo üstüne :mrgreen:

Şimdi bunu getiren adamdan bizzat buldum Istanbulda ama fiyat +200 TL üstünde :silent: Bi pantolon daha alırım yine vermem o parayı :)

Bu yüzden lastik conta silikonvari bişey işte, 8. sınıf kalitede olsa neolur ki, çinli demem alırım yani :mrgreen: Gören duyan olursa rica ediyorum ÖM atsın, şekil şemal aynı ürün zaten :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
gecen gun bi yerden bir arkadas link atmıstı gayette uygundu fiyat bi arastırıyım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

şurda var çesit çeşit 40 lira civarı ama daha önce hic alısveris yapmadım bu siteden.

http://www.motobakkal.com/?kategori-135-DEPO-YAN-PAD.html
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba bende yaklaşık 5 aydır cb125e kullaniyorum sizlere bir sorum olacak bizim cb de arka demir var ya artçinin tutacak olarak kullandigi ben motoru aldigim ilk gunlerde canta taktirmistim o zamandan beri cantali bugun de degisiklik olsun diye cantayi cikarim dedim cantayi cikardim ve gozume bu demirde batti onuda söktüm ben oraya cbr125 lerde olan demirden taktrmak istiyorum yeni kasalardaki acaba bu mümkünmü nerden temin edebilirim eger mumkunse teşekkürler.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşlar merhaba bende yaklaşık 5 aydır cb125e kullaniyorum sizlere bir sorum olacak bizim cb de arka demir var ya artçinin tutacak olarak kullandigi ben motoru aldigim ilk gunlerde canta taktirmistim o zamandan beri cantali bugun de degisiklik olsun diye cantayi cikarim dedim cantayi cikardim ve gozume bu demirde batti onuda söktüm ben oraya cbr125 lerde olan demirden taktrmak istiyorum yeni kasalardaki acaba bu mümkünmü nerden temin edebilirim eger mumkunse teşekkürler.

Servis harici bulabilmen bence çok zor, şansa CBR' ına çanta takan biri satacak falan anca öyle ama zor yani :/ Uyarmı uymazmı birde o var tabi, onuda sorman lazım servise :silent:

CBR' ı olan bi arkadaşın varsa 2dk söküp deneyebilirsin, uyuyorsa sipariş geçersin bence anca öyle çözülebilir.

şurda var 40 lira civarı ama daha önce hic alısveris yapmadım bu siteden.

http://www.motobakkal.com/?kategori-135-DEPO-YAN-PAD.html

Ben sanayideki Motul yağcıda ufak ambalaj motul kalmayınca bunlara gidiyordum almaya, orda da sordum direk stomp çakması varmı diye :mrgreen:

Yok şunlar var diye gösterdi bişeyler, sitenizde şeffaf falan vardı dedim, stokta depoda bile görünmüyor dedi mavi yada vespa verelim dedi :) Birde o silikonlar dümdüz :)

Benim dediğimi buldum bak şunun beyazı veya şeffafı :)



Stomp dava mı açtı neaptıysa alibabadada satışı gözükmüyor, alamadan piyasadan silinmesin güzelim çakma ürün :mrgreen:

Saol Permatiq59 :cat:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet reverse ama o yok demişlerdi, o olsa düz falan demiycektim alıp çıkacaktım zaten :)

Belki tekrar getirmişlerdir hiç bilmiyorum ama çinliler tam benlik ürün çakmışlar piyasaya, büyük ihtimal Punto' nun fiyatını bile geçmez, hem düz de değil, nebiliyim celal yaptım canım çektiydi :mrgreen:
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
geçen sayfada verdiğiniz sahibinden.com ilanları yani özdinç motor güvenilir midir? fiyatlar uygun geldi bana
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
geçen sayfada verdiğiniz sahibinden.com ilanları yani özdinç motor güvenilir midir? fiyatlar uygun geldi bana

evet güvenli . fiyatları da gayet uygun..

yanlız kargo ücretine dikkat edin.. çok yüksek çıkıyor. geçen bir alışverişimiz oldu, mehmete aldık , 80 km mesafeye 38 liralık çantaya 17 tl kargo ödedik.profil yorumlarına baktım bi arkadaş daha almış 17.5 tl ödemiş. ürünü kargo şirketi ölçerken yanlış ölçmüş de bilmem ne de. yani arayın sorun fiyatını ona göre sipariş edin.. resimde görüldüğünden daha kaliteli çanta
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
ilk motorum olduğu için dolayısıyla hiç topcase kullanmadım kalite ve kalitesiz topcase arasında ne gibi farklar vardır ? ferdinandd arkaşımla konuştuktan sonra givi e370 modelini almaya karar vermiştim ama sizde maxem i öneriyorsunuz arada kaldım yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ilk motorum olduğu için dolayısıyla hiç topcase kullanmadım kalite ve kalitesiz topcase arasında ne gibi farklar vardır ? ferdinandd arkaşımla konuştuktan sonra givi e370 modelini almaya karar vermiştim ama sizde maxem i öneriyorsunuz arada kaldım yardımlarınızı bekliyorum

üstat tercih meselesi. sonucta 125 cc ile alplere yolculuk etmiycez :) maxem uygundur bence
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bizim bi arkadaş varedero ya takmış kullanıyor parçalar birbirinden bağımsız iş görüyor dedi


http://www.ozenmotor.com.tr/VXDZ-001-DEPO-YAN-DiZ-PAD_1576.html#0
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
önümüzdeki sezon yada sezon sonu cbf 150 komple alt üst takım sığdırmayı planlıyorum cb 'ye en orjınalınden. varmı bu konuda girişimleri olan ? istanbulda bi kurye arkadas yapmıs ilanı vardı sahibindende
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
önümüzdeki sezon yada sezon sonu cbf 150 komple alt üst takım sığdırmayı planlıyorum cb 'ye en orjınalınden. varmı bu konuda girişimleri olan ? istanbulda bi kurye arkadas yapmıs ilanı vardı sahibindende

Bukadar tıkır tıkır çalışan, 1ml bile yağ yakmayan... motorun bari bi 100.000km kadarcık rektefiye zamanını bekleseydin :mrgreen: En ufak bişey ters giderse diye benim bile içimi korku sardı :mrgreen:


Bizim bi arkadaş varedero ya takmış kullanıyor, parçalar birbirinden bağımsız iş görüyor dedi

http://www.ozenmotor.com.tr/VXDZ-001-DEPO-YAN-DiZ-PAD_1576.html#0

Vay bak bu iimiş agaa, ellerin dert görmesin :cherry:

Özene gidip bi göreyim şunu, fiyatta makul, olmadı tam aradığımızı bulduğumuzda söker değiştiririz, harbi iş görecek gibi duruyor :cat: :)

 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2004
Mesajlar
89
Yok zaten satmayı düşünmüyorum kapalı garaj var oraya koyucam uzun turlarda-hafif arazide yeni motoru kullanırım şehir içi kullanımda cb125 kullanırım ve cb125 şehiriçi çok zevkli evim göztepede caddeye inmek için daha iyisi olamaz :)

Ben de kozyatağındayım, uygun bir zamanda caddede buluşabiliriz cb lerle :)
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
İyi aksamlar arkadaslar benim cb suan tam 1100 kmde fakat bir sorunum var yaklasık 900 km de bin bakımına girdim yagı degisti . Önceden bir depoyla rahat 450 leri cıkarırken simdi fullemistim depo yarıdan az asagıda ve 190 kmde sorun ne sizce hatta durdugu yerde bile benzin ucuyo diyebilirim. benzin biyerden akmıyor fakat durdugu yerde bile eksildiğinden süpheliyim sizce sorun nedir bilenler birşey yazarsa sevinirim
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
İyi aksamlar arkadaslar benim cb suan tam 1100 kmde fakat bir sorunum var yaklasık 900 km de bin bakımına girdim yagı degisti . Önceden bir depoyla rahat 450 leri cıkarırken simdi fullemistim depo yarıdan az asagıda ve 190 kmde sorun ne sizce hatta durdugu yerde bile benzin ucuyo diyebilirim. benzin biyerden akmıyor fakat durdugu yerde bile eksildiğinden süpheliyim sizce sorun nedir bilenler birşey yazarsa sevinirim


Hocam benzin göstergesine çok güvenme.İlk yarı kısım çok çabuk gösterge iniyor diğer yarım kısım inmek bilmiyor :)

bende de ortalama 470 -520 km arası gidiyor bir depo tabii sert kullanım ve şehiriçi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst