- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Ya çinliler şu StompGrip' in çakmasını yapmıştı, biyerde görmüştüm ama hatırlamıyorum memelekete girdiğinden haberi olan bana özel mesaj atsın sevaba girer 

Bu dalavera benim motosiklet kullanım şeklimle çok işe yarıyor :mrgreen:
motosiklet pantolonumun depoya değen yerlerinde böyle bişey var, motosikleti dizlerle tutma özellikle CB' de çok kolaylaşıyordu, ama işe git gel o pantolonla olmuyor işte :/
CB' de diz hizası biraz geniş olduğundan çok kasılıyordum sıkmak için, ne yaparsam yapayım ön freni iyi bilirsiniz :cherry: direk kayıyordum depo üstüne :mrgreen:
Şimdi bunu getiren adamdan bizzat buldum Istanbulda ama fiyat +200 TL üstünde :silent: Bi pantolon daha alırım yine vermem o parayı
Bu yüzden lastik conta silikonvari bişey işte, 8. sınıf kalitede olsa neolur ki, çinli demem alırım yani :mrgreen: Gören duyan olursa rica ediyorum ÖM atsın, şekil şemal aynı ürün zaten

Bu dalavera benim motosiklet kullanım şeklimle çok işe yarıyor :mrgreen:
motosiklet pantolonumun depoya değen yerlerinde böyle bişey var, motosikleti dizlerle tutma özellikle CB' de çok kolaylaşıyordu, ama işe git gel o pantolonla olmuyor işte :/
CB' de diz hizası biraz geniş olduğundan çok kasılıyordum sıkmak için, ne yaparsam yapayım ön freni iyi bilirsiniz :cherry: direk kayıyordum depo üstüne :mrgreen:
Şimdi bunu getiren adamdan bizzat buldum Istanbulda ama fiyat +200 TL üstünde :silent: Bi pantolon daha alırım yine vermem o parayı
Bu yüzden lastik conta silikonvari bişey işte, 8. sınıf kalitede olsa neolur ki, çinli demem alırım yani :mrgreen: Gören duyan olursa rica ediyorum ÖM atsın, şekil şemal aynı ürün zaten

