Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ağustos ayının ortasından sonra totom yerse 2 kişi İstanbul-İzmir/Efes yolculuğu yapacağım.
O zaman tıkanma mıkanma bırakmam başlıkta.

Zamanın varsa yememesi için hiçbi sebep yok ki reverse. Ah benim fotoğraf çekme huyum olsaydıda, o havada insan ölür denilecek kareler paylaşabilseydim şurda :mrgreen:

Zaman varsa saçmalama sınırlarını bile aşabilirsin, destekçiniz :cherry::cat: Motosikletten yana zaten hiç şüphen olmasın :cherry:

He birde günaydınlar herkese :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Buyuk ihtimalle sana yakin bir motosiklet tamircisine yonlendireceklerdir,bakim karsiliginda oradan bir fatura alacaksin ve garanti icin gecerli olacak. Hadi bakalim insallah sıkıntısız sekilde hallolur

Aradılar en yakın servi tokattaymış oraya gitmem gerekiyormuş, orayada gidemem kendim değişecem heralde yani garanti dışı kalacak.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ağustos ayının ortasından sonra totom yerse 2 kişi İstanbul-İzmir/Efes yolculuğu yapacağım.
O zaman tıkanma mıkanma bırakmam başlıkta.
Ama dediğim gibi, yerse yani.

Efes'i pazar gününe getirirseniz 200 km öteden çıkar gelirim :mrgreen:, öyle bir durum olacak olursa özelden görüşelim:cat:

Ege'nin sıcak sularına inen yok mu millet tanışalım, kaynaşalım :mrgreen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Aradılar en yakın servi tokattaymış oraya gitmem gerekiyormuş, orayada gidemem kendim değişecem heralde yani garanti dışı kalacak.

Oyle sacmalik mi olur? Acemiyim oraya kadar suremem ayrica vaktim de yok okadar benzin paramda,bana yakin herhangi bir markanin servisinde halledelim su isi deseydin keske. Boyle sacma cozum de gormedim.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Sizin dediğinizi desem olurmu acaba adam honda türkiyeden aradı dediki başka servis tali servistir onların değiştiğine firmamız garanti vermez dolayısıyla başka yerde değişirseniz motorunuz garanti dışı kalır illa 1000 km de değişmeniz lazım diye bir şey yok 1200 km esentin belki tokatta işiniz çıkar götürürsünüz dedi çözüm önerileri buymuş.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
@ferdinandd, @Murat 48/30, teşekkürler arkadaşlar. Cesaretlendirdiniz.:)
Murat günü belli değil, senelik iznimin geri kalanında öyle bir düşünce var bakalım.
Belli olursa mutlaka haberleşiriz.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
8
Motorumu cc yükseltmek için satıyorum.İlgilenen varsa ulaşabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-tertemiz-3500-km-de-sifir-ayarinda-131091356/detay/
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Sizin dediğinizi desem olurmu acaba adam honda türkiyeden aradı dediki başka servis tali servistir onların değiştiğine firmamız garanti vermez dolayısıyla başka yerde değişirseniz motorunuz garanti dışı kalır illa 1000 km de değişmeniz lazım diye bir şey yok 1200 km esentin belki tokatta işiniz çıkar götürürsünüz dedi çözüm önerileri buymuş.

Bir kerelik birsey degil ki bu,3.000 km sonra tekrar gideceksiniz, bi 4.000 km sonra tekrar.. Tokattan kız bulmak lazim okadar yolu gidip gelmek icin :) şaka bir yana garanti olayini oturup duşunun madem zaten rodajda sadece yag parasi aliyor diger bakimlarda da 90-100 lira aliyorlar. O oaralari toplasan zaten benzin paran vs ile komple sifir motor yaptirirsin..en olmadi cikar gitsin garantiden.honda da surekli onlara git para bayıl istiyor iste dertleri o..
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bu gün birlikte dolaştığımız bir arkadaşın dediğine göre 1 depo ile Antalya-İzmir-İstanbul 880 km yol almış. "Yok artık" dedim, 100 km'de 1.5 lt felan!
Ne bu yaa, neredeyse suyla çalışacak.Çok satar bu her halde...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bu gün birlikte dolaştığımız bir arkadaşın dediğine göre 1 depo ile Antalya-İzmir-İstanbul 880 km yol almış. "Yok artık" dedim, 100 km'de 1.5 lt felan!
Ne bu yaa, neredeyse suyla çalışacak.Çok satar bu her halde...

CB ile mi? eğer öyle ise antalyadan izmire ordanda istanbula kadar kesintisiz bir rampa(aşağı doğru) bulmuş olmalı xD :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

beyler 1000 km bakımında ne yapıyolar malıyet nedır anadolu yakasında kıme goturelım herhalde yag yag fılıtresı ve kontrol felan

Yağı değiştiriyor birde sağına soluna bakıyor,halatların kontrolu zincir yağlama germe vs.. frenlere bakıyor. sanki motosiklet isatın alacak gibi =) maliyet sadece koyduğu yağın parası işçilik alınmıyor. (senin motorda yağ filtresi varsa bide onun parasını alır)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ben dün tripmetre 470km'de iken benzin fulledim. 434km'de yedeğe düştü. Geri kalan km'lerin sonlarını ha bitti, ha bitecek diye gittim.
bence 880km filan hayal ürünü. Hadi rüzgarsız havada 1 kerede rampa çıkmadan, topcase'siz, yüksüz, bir de hafif biriyseniz olsun olsun 500-550km.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
1 depoda CB ile Antalya' dan İzmire ordanda İstanbula kadar kesintisiz bir aşağa eğimli rampa bulmuş olmalı xD :D

:mrgreen::mrgreen::queen: :thumleft:

Rüzgarsız havada, 1 kere rampa çıkmadan, topcase'siz, yüksüz, bir de hafif biriyseniz...

Normal şartlarda, bi depoda (uzun yol bile olsa) maksimum 600-650km arası geçilebilir diye düşünüyorum. Fazlası, Sekanın ve reversenin saydığı şartlarla ancak mümkün olabilir :mrgreen:

Inzell' de şartları zorlayarak test etmişti, 1.66lt/100km altına inememişti, yani 1.5lt çok zor :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
@ferdinandd ben neden 3 litre civarı yakıyorum acaba?
Büyük çoğunlukla iş-ev arası 3 km mesafede kullanmam ve devamlı topcase olması, az biraz devirli kullanmak, ev-iş arası olmadığı zamanlarda artçılı yolculuk etmek bu kadar mı etkiler?
Yani benim 100km'de 3 litre yakmamın açıklaması bu mu?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Sürekli kısa mesafe olayına bende bi süredir yeni girdim reverse, sanırım en çok etkileyen bu olabilir :silent:

Henüz 1 depo yol yapmadım kısa mesafelerle ama göstergenin duruşundan az çok okur olduk artık tam tutarlı göstermesede... etkiliyor gibi sanki yakıtı :silent:

Diğerler saydıkların bendede var (artçı+topcase...) sadece aşırı devirli kullanmadığımı düşünüyorum, yani aslında devirlensemde sert gaz açmıyorum sanırım, çoğu videoda kullanıcılar direk dibe yaslıyor elciği :silent:

Kışın sert kullanım denemiştim, artçılı bolca yüklü ve dipgaz epey uzun yolda yaptım (bildiğin dibe yasladım elciği Yalovada feribottan - Orhangaziye kadar dağ tepe...120kmh leri gördüğüm yolculuk),

hava buz gibi soğuk, deponun yarısınıda şehir içinde bu sertlikte kullanmayla devam ettim maksat test olsun...
Tam hatırlamıyorum ama 450km civarı yedeğe düşmüştüm sanırım, eski sayfalardan bulmam lazım net bilgi için. Yani senin dediğin sarfiyata geliyor aslında yaklaşık :silent:
Kısa mesafede 1 depo deneyeyim ozaman net belli olur nekadar etkilediği, bilgilendirirm zaten :)

Birde ben subap (oda zaten kılavuzda önerilen) ayarı hariç orjinal ayarlarını hiç ellemedim. Sen hiç karbutator falan, rolanti devri... ...ayarlatdın mı?


__ Birde kamera yokmu hiçbirimizde ya, benim nezamandır alasım var, 170USD Sony, aylardır yolda geliyor yazıyor Sony TR sitesinde, ümidi kestim kesicem,

Y.Dısından eşi dostu dönecek olan varsa bi el atsın sevabına, 3-5 gr bişey zaten, keyfimize taze kan lazım artık 1 yıl oldu :cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
ferdinandd merakla bekliyorum neticeyi.
Ben rölanti devrini ayarlattım evet, hatta en son 8000 bakımında bir daha el attılar. Çünkü motoru ilk çalıştırmada sıkıntı yaşıyordum, rölanti devri düşük dediler az biraz yükselttiler.
Onun haricinde ayar yapılan başka bir şey yok.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
ferdinandd merakla bekliyorum neticeyi.
Ben rölanti devrini ayarlattım evet, hatta en son 8000 bakımında bir daha el attılar. Çünkü motoru ilk çalıştırmada sıkıntı yaşıyordum, rölanti devri düşük dediler az biraz yükselttiler.
Onun haricinde ayar yapılan başka bir şey yok.

senin bu şartlar altında 3 litre yakman çok normal :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
:) artık kendimdeğişecem ya bugün yada yarın.

Ben depoyufulledim o depo kapağının altındaki demir istinata kadar. yarısında artçılı yarısı kendim fakat hep gaz açtım hiçsakin kullanmadım çoğuda yarısıda bayır sayılır şehir içi 260 km daha yedeğe düşmedim ama yakındır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst