Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
silivride ertas sigorta da yaptırdım 122 tl ye hem de 1 ay gecikmeli plakam 34 yaşım 30 alıanz tan yaptı ertaş sigorta tel 05324166810 yaptıralı 2 gün oluyor
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Ben Nazilli'de 101 tl ye yaptırdım. Plaka 09 yaş 36 Aviva sigortaya. İlk sigortayı da 36 tl civarı yaptırmışım. Fark güzel :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
dostlar
motor 820 km oldu.
rodajda motoru olabildiğince uygun kullanmaya çalıştım.
artık bakımını yaptırmak istiyorum.
sizce bir 100km daha mı dolaşsam
yoksa şimdi bakıma girsem fark eder mi?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
km'yi 1000 km'ye tamamla bence. Kazasız belasız daha nice kilometrelere inşallah.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
teşekkür ederim.
motoru alalı çok uzun zaman oldu
ancak bu kadar yol yapabildim.
biraz da bu sebepten açıkçası.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
en ucuz sigortayı demek ben yaptırdım =) 81.15 tl , belki birkaç yer daha gezseydim daha ucuza yaptırabilirdim. Gezin arkadaşlar tek tek baktırın kaç lira çıkıyor diye. az para değil ki? biri 220 tl diyor diğeri 81 tl ;)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
arkadaşlar istanbul 34 plaka yaşım 30 122 tl ye yaptırdım daha ucuza yaptıran varsa forum da sayfa açsın bi işe yarasın
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
34 plaka ve 30 yaş ile ben 185tl'ye yaptırdım.:sunny:
Neresi acaba o 122tl'lik yer?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Bugün okul çıkışı Aydın-Atça'daki şehitler abidesini ziyaret ettim. İşte birkaç fotoğraf. Hemen ardından dağru yıkamaya.


 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Yaklaşık 3 hafta sonrası Bursa-İzmir arası seyahat,kamp tarzı bir planım var,ancak lastiklerin tubeless olmaması beni tedirgin ediyor.Her lastik tubeless ile uyumlu değilmiş diye duydum,motorun üzerinde de orijinal Kenda marka lastikler var.Bu lastik tubeless yapılabilirmi,yoksa yeni lastik mi almam gerek?

Yardım ederseniz sevinirim.Saygılar
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Yaklaşık 3 hafta sonrası Bursa-İzmir arası seyahat,kamp tarzı bir planım var,ancak lastiklerin tubeless olmaması beni tedirgin ediyor.Her lastik tubeless ile uyumlu değilmiş diye duydum,motorun üzerinde de orijinal Kenda marka lastikler var.Bu lastik tubeless yapılabilirmi,yoksa yeni lastik mi almam gerek?

Yardım ederseniz sevinirim.Saygılar
üzerindeki latikler tubeless olmaz.yeni lastik alman gerekir.michelin pilot sporty diye lastiği var en uygun dubeless verdiğim linkteki lastik.. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-lastik-takimlari-honda-cbf-150-michelin-on-arka-takim-lastikleri-72524737/detay/
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Ya da uzun seyahatlerde ne olur ne olmaz lastik tamir spreyi bulundur çantanda. Çok pratik bir şey lastik yırtılmadığı sürece yolda kalmazsın. Bende karneleri dağıttıktan sonra daha önceki paylaşımlarımda yazdığım gibi Nazilli'den Isparta'ya seyahat düşünüyorum. Çantaya atacağım bu spreylerden. ( Hem lastği şişiriyor hem de tamir ediyor.)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
merhabalar öncelikle

askerliğim nedeniyle epeydir yoktum forumda. gelir gelmez sigortayı yaptırdım günü geçmiş % 5 zamlı şekilde.

dostlarımız sağolsun tüm sigortalardan fiyat çıkarttlar. plakam eskişehir yaşım 24

en uygun groupama sigorta verdi 108 lira. normalde en uygun fiyatı motosiklet için ERGO sigortanın verdiğini söylediler ama 25 yaşın altına sigorta yapmıyormuş.

geçen yıl motoru sıfır aldığımda aksigortadan 37 liraya yaptırmıştım. bu sene 180 küsür dedi aksigorta :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Teşekkürler MaMi_33.Lastik almaya durumum yok şu anlık,şu anki lastikle gitmek için alternatif yollar arayacağım.

Ya da uzun seyahatlerde ne olur ne olmaz lastik tamir spreyi bulundur çantanda. Çok pratik bir şey lastik yırtılmadığı sürece yolda kalmazsın. Bende karneleri dağıttıktan sonra daha önceki paylaşımlarımda yazdığım gibi Nazilli'den Isparta'ya seyahat düşünüyorum. Çantaya atacağım bu spreylerden. ( Hem lastği şişiriyor hem de tamir ediyor.)

Şu anki lastiklerle olurmu bu? Aslında benim korkum yoldayken patlayıp beni düşürmesi.Yoksa patlaması önemlı değil,dediğiniz gibi patlak lastik tamir edilebilir.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
34 plaka ve 30 yaş ile ben 185tl'ye yaptırdım.:sunny:
Neresi acaba o 122tl'lik yer?

silivri ertaş sigorta 05324166810 :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

İstanbul için 180 TL den aşağı fiyat yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------



122 TL hangi sigorta?

silivri ertaş sigorta 05324166810 :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

% 5 zamlı yaptırdım hemde sigortayı 122 tl nin % 5 ini düş 10tl küsür daha düş 110 tl ye yaptırcaktım
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Bir şey olur mu derken o konuda pek bir şey diyemeyeceğim. Ama ben bir yıldır en uzunu tek seferde 120 km falan yolculuklar yaptım lastikten yana şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Özellikle asfalt zeminde sorun olacağını sanmıyorum. Lastik patlarsa da artık ustalık ve şansa bırak yapacak bir şey yok. :) Bu arada rotanın içinde Aydın varsa beklerim çay- yemek molası verirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst