Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Sigorta önemli. Geçen gün sigortayı yeniledim. Geçen yıl 36 tl olan sigorta bu sene 101 tl. Yola devammm...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Sigorta önemli. Geçen gün sigortayı yeniledim. Geçen yıl 36 tl olan sigorta bu sene 101 tl. Yola devammm...

biraz önce baktım ayın 30 unda bitiyor :( son 2 gün. benimde sigortayı motoru aldıgım yamyamlar 50 tl ye yaptırmışlar,yarın bi gezeyim bakayım ne çıkacak.
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Herkese merhabalar CB125E almayı düşünüyorum ve oldukça araştırma yaptım kafama takılan başlıca problemleri buraya yazıcam ve tek ricam lütfen motoru kullanmış olan arkadaşlar önyargısız yorum yapsınlar, şimdiden çok teşekkür ediyorum..

1.Koltuk çok rahatsızmış uzun yolda gerçekten problem olurmu veya ne bileyim değiştirme gibi bi imkan olurmu?
2.Akü problemi varmış , bu bana problem yaratırmı?
3.Şuanda motor 4000 Tl e geliyor 0 'ı bu fiyata bu motor değermi ?
4.Arka amansörün çok sert olduğundan bahsediliyor , sıkıntı çıkartırmı ?
5.Ben bu motoru alıp bir ömür boyu iyi bakarsam sıkıntı yaşamadan kullanabilirmiyim?
 

faz

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
78
Koltuk problem değil istersendaha yumuşak bi şeyler koyabilirsin.
Akünün her tarafı problem olsa nolur?
Bu fiyata daha iyisini bulursan hiç kaçırma..
Amortisör zamanla yumuşar sorun olmaz.
Motorların normalkullanımömrü 10-15 yıldır daha sonra ya hurda olur ya da antika
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
merhaba hoşgeldin.Öncelikle koltuk ilk zamanlar sert zamanla alışıyorsun problem olmaz yani.değiştirme değilde sünger attırabilirsin.
Akü problemi diye bişey duymadım yani o konuda rahat olblrsin.
4000 tl bana göre değer sana göre değermi bilemem..
arka amasitör sert değil.ama bldgm kadarıyla sertlk ayarı var
iyi bakarsan çok dayanır diyeyim o yaptgn km ye bakar birazda :)
 

faz

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
78
30 yıllık motorcuyum ilk motorum jawa 5 yıl aradan sonra 750 lik yamaha sonra peugeot şimdi cb125e bu motordaki sürüş zevki hiç birinde yok
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Herkese merhabalar CB125E almayı düşünüyorum ve oldukça araştırma yaptım kafama takılan başlıca problemleri buraya yazıcam ve tek ricam lütfen motoru kullanmış olan arkadaşlar önyargısız yorum yapsınlar, şimdiden çok teşekkür ediyorum..[/COLOR][/SIZE]

1.Koltuk çok rahatsızmış uzun yolda gerçekten problem olurmu veya ne bileyim değiştirme gibi bi imkan olurmu?
2.Akü problemi varmış , bu bana problem yaratırmı?
3.Şuanda motor 4000 Tl e geliyor 0 'ı bu fiyata bu motor değermi ?
4.Arka amansörün çok sert olduğundan bahsediliyor , sıkıntı çıkartırmı ?
5.Ben bu motoru alıp bir ömür boyu iyi bakarsam sıkıntı yaşamadan kullanabilirmiyim?[/B]

1- Koltuk 0km aldığında ilk 500-1000km lere kadar kaldırım taşı kıvamında, aşırı sert...sonra yumuşuyor. Ben uzunca bir zamandır 400-500km uzun yol rahatlıkla yapabiliyorum, şuan (6500km lerdeyim)

Ayrıca sorduğun için cevaplıyorum, isteğe göre 50-100 TL arası kaliteli bi şekilde iyice yumuşattırabilirsin :) Dediğim gibi, bence kesinlikle gerek yok.

2- Akü problemi neymiş:silent: Biri çok fena sallamış, böyle bir şey kesinlikle yok, problem demişsin "P" si bile yok.

3- 4000TL' ye değmez diyen daha ucuzu, daha iyisini, daha kurumsal firmayı, daha tecrubeli argeyi, daha iyi insan ilişkilerini ortaya atması lazım,

(Yani "CBF150' de 55TL olan parça bizde neden 100 lira?" diye firmaya bildirdiğinde, kişisel geri dönüş yapıp haklısınız deyip, ülke çapındaki tüm servislere aynı bildirimi geçebilecek duyarlılıkta ve kapasitede bir firma sunması lazım... Varsa bilelim :silent:

Bir cep telefonuna, fotoğraf makinesine 3000 TL isteniyorsa memlekette, Honda CB fazlasını hak ediyor :cat:

4- Arka amortisör sertlik ayarı 5 kademe, en sertte kullanılırsa biraz sert denilebilir ama yinede bi racing değil, adamlar bunun commuter olduğunun bilincinde :)

Ben yumuşağa alıp kullandım bir dönem ama en sert seviyenin yola verdiği tepkileri daha çok sevdiğimden sürekli 5. kademede ( yani en sertte ) kullanıyorum, sıkıntıdan eser yok, aksine daha çok keyif duyuyorum.

5- Ömür boyu, yani evladiyelik ürün devrinin bittiğini düşünüyorum, bu sadece motosiklet için değil aklına gelen herşey için böyle. 80lerin CB125 leri, sonrasındaki Titanlar falan kalmadı malesef :/

Yinede eksiksiz baktığın taktirde uzun yıllar binebileceğini düşünüyorum :)
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28

İlgilendiğiniz için hepinize teşekkürler öncelikle..
Akü problemi derken far açık kalıyormuş falan kimi 1 seneden sonra soğuk sıcak dengesinde motorun çalışmadığından söz etmiş falan
Ömür boyu derken mesela kaç km yol yapar bu makina en fazla kaç yapılmış acaba sahibindenden falan baktımda en fazla kaç km var diye pek bişey bulamadım..

Bu arada benim ilk motor tecrübem olucak arkadaşlar
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448

İlgilendiğiniz için hepinize teşekkürler öncelikle..
Akü problemi derken far açık kalıyormuş falan kimi 1 seneden sonra soğuk sıcak dengesinde motorun çalışmadığından söz etmiş falan
Ömür boyu derken mesela kaç km yol yapar bu makina en fazla kaç yapılmış acaba sahibindenden falan baktımda en fazla kaç km var diye pek bişey bulamadım..

Bu arada benim ilk motor tecrübem olucak arkadaşlar
farın açık kalma olayı çoğunda var şimdi ybr cbf gibi açık kalması daha iyi dikkatsiz dalgın sürücülerin dikkatini çeker..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938

İlgilendiğiniz için hepinize teşekkürler öncelikle..
Akü problemi derken far açık kalıyormuş falan kimi 1 seneden sonra soğuk sıcak dengesinde motorun çalışmadığından söz etmiş falan
Ömür boyu derken mesela kaç km yol yapar bu makina en fazla kaç yapılmış acaba sahibindenden falan baktımda en fazla kaç km var diye pek bişey bulamadım..

Bu arada benim ilk motor tecrübem olucak arkadaşlar

Öncelikle şunu belirteyim, ilk motosiklet için aşırı ideal bi model :)

Motorun çalışmamasını hiç yaşamadım, çok uzun beklerse, havalar aşırı soğuksa bile en fazla 2. marş basışta çalışıyor :silent: Normal şartlarda hep tek marş.

Model henüz 1 yıllık olduğundan yüksek kmler görmek zor. Ben bikaç ay önce 50küsur binlerde görmüştüm, bide 36bin di yanlış hatırlamıyorsam, bunları görünce içim rahatladı, merakımı giderdim, bıraktım sorup soruşturmayı :)

Daha yükseğide vardır mutlaka, ama bizzat görmedim bişey diyemem.

Nette gördüğüm en yüksek heralde 22-24000 lerdeydi. Genelde keyfi kullanıcılar nette paylaşımda olduğundan, iş amaçlı kullanılanları görmüyoruz pek, esas iş için dayılar trafikte yardırıyor :)

Tahmin yürütmekte doğru olmaz, zamanla görücez :)
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Anladım km olayı benimde içimi rahatlattı , ben ciddi ciddi düşünmeye başladım bu modeli ama şu bazı yazılarda yok cb125e hondanın yüzkarası sıf ybr rekabeti için dandik birşey yaptı vs vs bu tarz yazılar neden yazılmış pek anlayamıyorum problem ne acaba
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Şu bazı yazılarda, cb125e Hondanın yüzkarası, sırf rekabet için dandik birşey yaptı vs vs bu tarz yazılar neden yazılmış pek anlayamıyorum, problem ne acaba

Abi o sorunun net bi cevabını biz CB kullanıcıları olarak henüz bulmadık. Bu atıp tutmaları ben biraz futbol takımı fanatizmine benzetiyorum, daha uygun bi benzetme bulamadım henüz :)

Honda ne yaparsa yapsın onlara göre rakip karşı takım, asla kalkıp alkışlamazlar. Gerçi bizim böyle bi beklentimizde yok ta, bari kalkıp karşı trubinden sövmeyin deilmi :mrgreen:
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Anladım benim içim ısındı bu CB125E ye umarım keşke demem, bu alım konusunda bana yardım edebilirmisin biraz?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Anladım benim içim ısındı bu CB125E ye umarım keşke demem, bu alım konusunda bana yardım edebilirmisin biraz?

Çevrende eşte dostta varsa bi CB önce bi turla diycem ama ilk motosikletin olacağından pek bi fark algılayabileceğini düşünmüyorum.

Sayfaları geriye doğru bi incelersen yeni alan arkadaşlar vardı :silent: Onlardan nereden ve nekadara aldıklarını öğrenebilirsin, belli zamanlarda fiyat ve bayi tutumları değişiyor çünkü, böylesi daha doğru olur bence :cat:
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Haklısın, şöyle yapayım en iyisi arkadaşlar CB125E almaya karar verdim bana 0 istanbul dan en uygun nerden alabileceğim hakkında yardımcı olabilecek varmı ? Son alan arkadaşlarda yardımcı olursa çok sevinirim teşekkür ederim..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Haklısın, şöyle yapayım en iyisi arkadaşlar CB125E almaya karar verdim bana 0 istanbul dan en uygun nerden alabileceğim hakkında yardımcı olabilecek varmı ? Son alan arkadaşlarda yardımcı olursa çok sevinirim teşekkür ederim..

sana gayet objektif olarak cb nin benim gözümdeki sıkıntılarını sayayım, 1: ön teker yerde su varsa alıp ayakkabından başlayıp diz kapaklarının üzerine kadar atıyor, 2: deponun kapağı belli bi devirde inceden zırıldıyor.

bu ikisi haricinde şikayetim yok. bu 2 gün sonra tam 1 yıl olacak cb yi alalı. ilk günlerde koltuktan bende şikayetçiydim, döt felci oluyordum uzun yolda ama zamanla yumuşadı yada totom alıştı. farların sürekli yanması trafikte güvenlik için, birçok motosiklette var iyi bişey. ben farı çok açık bıraktıgım halde daha sorun yaşamadım.

Bu arada ön fren balatası 53 lira, yani pahalı birde o var.
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Serk21 öncelikle teşekkürler.. Genel olarak her motorun bi eksisi olabilir ama ne bileyim senin bahsettiklerin sence yok ya bu motor alınmaz dedirtiyomu keşke almasaydım dedirtirmi . Birde bunu alıcağıma şunu alsaydım keşke gibi bi düşünceye sokarmı ?
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Arkadaşlar Motor ötv kdv fiyat dışında ki diğer masraflar ne kadar olur tahmini sizce bi yardımcı olabilirmisiniz?
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Saol MaMi_33 Ya arkadaşlar bu titreme gerçekten çokmu sıkıntı herkes titriyo çok kötü falan diyo ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst