Herkese merhabalar CB125E almayı düşünüyorum ve oldukça araştırma yaptım kafama takılan başlıca problemleri buraya yazıcam ve tek ricam lütfen motoru kullanmış olan arkadaşlar önyargısız yorum yapsınlar, şimdiden çok teşekkür ediyorum..[/COLOR][/SIZE]
1.Koltuk çok rahatsızmış uzun yolda gerçekten problem olurmu veya ne bileyim değiştirme gibi bi imkan olurmu?
2.Akü problemi varmış , bu bana problem yaratırmı?
3.Şuanda motor 4000 Tl e geliyor 0 'ı bu fiyata bu motor değermi ?
4.Arka amansörün çok sert olduğundan bahsediliyor , sıkıntı çıkartırmı ?
5.Ben bu motoru alıp bir ömür boyu iyi bakarsam sıkıntı yaşamadan kullanabilirmiyim?[/B]
1- Koltuk 0km aldığında ilk 500-1000km lere kadar kaldırım taşı kıvamında, aşırı sert...sonra yumuşuyor. Ben uzunca bir zamandır 400-500km uzun yol rahatlıkla yapabiliyorum, şuan (6500km lerdeyim)
Ayrıca sorduğun için cevaplıyorum, isteğe göre 50-100 TL arası kaliteli bi şekilde iyice yumuşattırabilirsin

Dediğim gibi, bence kesinlikle gerek yok.
2- Akü problemi neymiş:silent: Biri çok fena sallamış, böyle bir şey kesinlikle yok, problem demişsin "P" si bile yok.
3- 4000TL' ye değmez diyen daha ucuzu, daha iyisini, daha kurumsal firmayı, daha tecrubeli argeyi, daha iyi insan ilişkilerini ortaya atması lazım,
(Yani "CBF150' de 55TL olan parça bizde neden 100 lira?" diye firmaya bildirdiğinde, kişisel geri dönüş yapıp haklısınız deyip, ülke çapındaki tüm servislere aynı bildirimi geçebilecek duyarlılıkta ve kapasitede bir firma sunması lazım... Varsa bilelim :silent:
Bir cep telefonuna, fotoğraf makinesine 3000 TL isteniyorsa memlekette, Honda CB fazlasını hak ediyor :cat:
4- Arka amortisör sertlik ayarı 5 kademe, en sertte kullanılırsa biraz sert denilebilir ama yinede bi racing değil, adamlar bunun commuter olduğunun bilincinde
Ben yumuşağa alıp kullandım bir dönem ama en sert seviyenin yola verdiği tepkileri daha çok sevdiğimden sürekli 5. kademede ( yani en sertte ) kullanıyorum, sıkıntıdan eser yok, aksine daha çok keyif duyuyorum.
5- Ömür boyu, yani evladiyelik ürün devrinin bittiğini düşünüyorum, bu sadece motosiklet için değil aklına gelen herşey için böyle. 80lerin CB125 leri, sonrasındaki Titanlar falan kalmadı malesef :/
Yinede eksiksiz baktığın taktirde uzun yıllar binebileceğini düşünüyorum
