- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Evet malesef huniye yakın şekli vardı.Buraya da bi parti geldi ne ara tükendiyse. Malzeme ve markanın egzoz tecrubesine göre fiyatı makuldü, onun için önerdim aslında 
Dışarda da tükenmiş çoğu yerde :/ Yenisi falan mı dağıtılacak acaba :silent: MT-03 ünde ilk sesine aşık olmuştum, CB nin ritmi aynı, sadece volume düşük :mrgreen: Pata pata pata ::gazla::

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-160.html#post2814641
Benim en beğendiğim tipler orta kısım alçak olsa da yan kısımları yüksek olan koruma demirleri. Diğerlerinin alt köşeleri yüksek kaldırıma sürtme riski doğuruyor Serkan :/
Espaniole ninki gibi mesela ama onunki kıvrık olanında, bunun düzleri de var. Bakındım ama bulamadım şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------
Yurtdışındaki kullanıcılarda bizimkiler gibi alçak demir hiç görmedim mesela, vardır heralde bi sebebi

Dışarda da tükenmiş çoğu yerde :/ Yenisi falan mı dağıtılacak acaba :silent: MT-03 ünde ilk sesine aşık olmuştum, CB nin ritmi aynı, sadece volume düşük :mrgreen: Pata pata pata ::gazla::

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-160.html#post2814641
Benim en beğendiğim tipler orta kısım alçak olsa da yan kısımları yüksek olan koruma demirleri. Diğerlerinin alt köşeleri yüksek kaldırıma sürtme riski doğuruyor Serkan :/
Espaniole ninki gibi mesela ama onunki kıvrık olanında, bunun düzleri de var. Bakındım ama bulamadım şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------
Yurtdışındaki kullanıcılarda bizimkiler gibi alçak demir hiç görmedim mesela, vardır heralde bi sebebi
