Darbe sayma isin icine girince elektronik kacinilmaz oluyor sanirim, sonuc olarak mekanik bir aksamdan devir bilgisi alinmiyor, ayrica ebayden toplu siparis olmuyor, birden fazla sey alindiginda ticaret amacli alinmis gibi islemlere tabii tutuluyor, gumruk musaviri , ithalat izni giriyor isin icine ha bir de aklinizda bulunsun kargo dahil 100 uzeri alisverislerde gumruk vergisi odemek gerekiyor. Tabii bu anlattiklarim kargo icindeki urunle de cok ilgili, ptt deki memur daha sonra sizi cagirip, paketi yaninda acmanizi da istiyor falan filan. Birkac kere ptt ye gitmek zorunda kalmistim. Size tavsiyem kucuk ve buralarda kolay bulamayacaginiz seyleri almanizdir ebay den.