Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
13
Darbe sayma isin icine girince elektronik kacinilmaz oluyor sanirim, sonuc olarak mekanik bir aksamdan devir bilgisi alinmiyor, ayrica ebayden toplu siparis olmuyor, birden fazla sey alindiginda ticaret amacli alinmis gibi islemlere tabii tutuluyor, gumruk musaviri , ithalat izni giriyor isin icine ha bir de aklinizda bulunsun kargo dahil 100€ uzeri alisverislerde gumruk vergisi odemek gerekiyor. Tabii bu anlattiklarim kargo icindeki urunle de cok ilgili, ptt deki memur daha sonra sizi cagirip, paketi yaninda acmanizi da istiyor falan filan. Birkac kere ptt ye gitmek zorunda kalmistim. Size tavsiyem kucuk ve buralarda kolay bulamayacaginiz seyleri almanizdir ebay den.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Halk dilinde söyledim :) Bende o markayı kullanıyorum ama sadece 8.4 çapta satış yapıyor benim aldığım yer 8.6 çapta üretimi olmayabilir.
Ayrıca ben 50tl ye alıyorum bu ürünü bazı üçkağıtçı optikçiler çok lens lüks birşeymiş gibi gösterip uçuk fiyatlara satabiliyor dikkat.

Lens alacaklar lensi Harbi optikten alın. İnternet sitelerine girin neden öyle söylediğimi anlarsınız.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Halk dilinde söyledim :) Bende o markayı kullanıyorum ama sadece 8.4 çapta satış yapıyor benim aldığım yer 8.6 çapta üretimi olmayabilir.
Ayrıca ben 50tl ye alıyorum bu ürünü bazı üçkağıtçı optikçiler çok lens lüks birşeymiş gibi gösterip uçuk fiyatlara satabiliyor dikkat.

Arkadaşlar lenslerle ilgili iyi dilekleriniz ve yorumlarınız için sağolun.
Buradan anlıyorum ki, benim kullandığım lensi kimse kullanmıyor sanırım ve acuvue oasys kullanılabilecek iyi lenslerden.
Bir de oksijenli (veya oksijen geçirgenliği olan?!) lenslerden bahsedilmiş. Benim AIR OPTIX AQUA böyle bir malzeme mi acaba?

Lenste Air Optix Night and Day AQUA tavsiye ederim. Gece gözde kalma özelliği var. Gece gözde kalma özelliği demek lensle uyabilirsiniz demektir, ona göre yapılmış. Her lensin gözde kalma özelliği yoktur, mesela Aqua Oasys te gece gözde kalma özelliği yok. Doktorunuza ve lens aldığınız yere sorarsanız bunu onlarda söyleyecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

Bence atasun optik ten alın 3 kutu alana bir kutu bedava. Reklam yapmıyorum diğer yerlerden yüzde 25-30 ucuza geliyor.

Sen bi Harbi optik sitesine gir ne demek istediğimi anlayacaksın
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sen bi Harbi optik sitesine gir ne demek istediğimi anlayacaksın
Girdim baktım ama fiyat yazmıyor. bide acuvue oasys gece uyurken takılmaz demişsiniz öyle olsa şimdiye sorun çıkarmalıydı bende lensi taktımmı 4-5 günden önce çıkarmıyorum 1 seneden fazladır böyle kullanıyorum.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bugün ikinci günün sonuna doğru sanırım iyice alıştı gözler lens olayına. Artık gözümde olduklarını hissetmiyor gibiydim. Sanırım birkaç günde daha da iyileşecek durum.
Gece takılı bırakmak gibi bir niyetim yok. Hergün çıkartıp takmayı düşünüyorum.
Ama çok büyük kolaylıkmış. Dünyayı net görebilmek ne kadar güzelmiş.
Bir de arkadaşlar (lens kullananlar) yanlış anlamazsanız bir soru sormak istiyorum. Lensler gözümdeyken sauna(60-70 derece), buhar banyosu(45-50 derece ve %100 nem oranına sahip) ve hamam gibi sıcak-ıslak-nemli ortamlara girebilir miyim?
Ayıptır söylemesi çalıştığım yerde bunlar elimin altında ve belli sıklıklarda kullanıyorum. Lenslerle birlikte durum ne olur?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bugün ikinci günün sonuna doğru sanırım iyice alıştı gözler lens olayına. Artık gözümde olduklarını hissetmiyor gibiydim. Sanırım birkaç günde daha da iyileşecek durum.
Gece takılı bırakmak gibi bir niyetim yok. Hergün çıkartıp takmayı düşünüyorum.
Ama çok büyük kolaylıkmış. Dünyayı net görebilmek ne kadar güzelmiş.
Bir de arkadaşlar (lens kullananlar) yanlış anlamazsanız bir soru sormak istiyorum. Lensler gözümdeyken sauna(60-70 derece), buhar banyosu(45-50 derece ve %100 nem oranına sahip) ve hamam gibi sıcak-ıslak-nemli ortamlara girebilir miyim?
Ayıptır söylemesi çalıştığım yerde bunlar elimin altında ve belli sıklıklarda kullanıyorum. Lenslerle birlikte durum ne olur?
Nemli ortamlarda daha bile rahat olur yazın sıcak ve kuru havalarda rahatsız ediyor sauna da kuru ortamsa lensler rahatsız edebilir ama. Bide sauna hamam derken saydıklarınıza havuzu denizi de eklemezsiniz umarım çünkü havuz veya deniz suyu gözle lens arasına girip zarar verebilir.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar devir saatinde 3 kablo oluyor. Biri şase, biri akü, 12 volt, biride bobin girişi statörden çıkan kablo var, ona bağlanıyor. Zaten bobine bi şase bağlanıyor, bide kablo bağlı. O kablo. Buji kablosu değil. Bujı kablosuna bağlarsanız, devir saatini yakarsınız.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Nemli ortamlarda daha bile rahat olur yazın sıcak ve kuru havalarda rahatsız ediyor sauna da kuru ortamsa lensler rahatsız edebilir ama. Bide sauna hamam derken saydıklarınıza havuzu denizi de eklemezsiniz umarım çünkü havuz veya deniz suyu gözle lens arasına girip zarar verebilir.

Saunaya girerken dikkatli olurum öyleyse. Rahatsız ettiği an çıkarım, bir daha da girmem gözümde lens varken.
Havuzla pek işim yok ancak yazın deniz olabilir. O zaman da lensleri çıkartmam gerekecek demek ki. Teşekkürler Mengu16.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bugün ne öğrendim biliyor musunuz?Bu forumda gerçekten benden karşılık beklemeden birçok güzel arkadaş kazanılabildiğimi.Bana birbirinden habersiz ayrı ayrı msj atan tüm dostları sevgi ile kucaklıyorum, yolunuz buraya düşerse en iyi şekilde ağırlayacağımdan emin olun.Adem Abi ile malum dünki gezimin ardından motosikleti satma kararı aldım.Özellikle ay sonlarına doğru giderek dahada sıkışmaya başladığım bu dönemlerde en azından Eylüle kadar ulaşımımı daha ucuz bir motorla yapabilirim diye düşündüm.Aradaki nakit ile borçlarımı hafiflete bilirim.Bu kadar özendiğim motoru satmak beni buruk bırakacak eminim, sonuçta ilk göz ağrısı başka.Ama ben ne paylaşımlarıma, ne bol saydırıldığım fotoğfalara, ne de yorumlarıma son vericem.Böyle dostlar kolay kazanılmıyor çekip gitmek büyük kayıp olur.Bende CB resmi çok arada hep paylaşırım, hem daha satılmadı :mrgreen:
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
85
Lenste Air Optix Night and Day AQUA tavsiye ederim. Gece gözde kalma özelliği var. Gece gözde kalma özelliği demek lensle uyabilirsiniz demektir, ona göre yapılmış. Her lensin gözde kalma özelliği yoktur, mesela Aqua Oasys te gece gözde kalma özelliği yok. Doktorunuza ve lens aldığınız yere sorarsanız bunu onlarda söyleyecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------



Sen bi Harbi optik sitesine gir ne demek istediğimi anlayacaksın
kardeş gece gözde kalma özelliği bile olsa çıkartmak en doğrusu nedenmi göz alması gereken oksijeni lensle tam alamıyor en azından akşam eve geldiğinden itibaren çıkarıp gözlük takmalı göz rahatlamalı ,
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bugün ne öğrendim biliyor musunuz?Bu forumda gerçekten benden karşılık beklemeden birçok güzel arkadaş kazanılabildiğimi.Bana birbirinden habersiz ayrı ayrı msj atan tüm dostları sevgi ile kucaklıyorum, yolunuz buraya düşerse en iyi şekilde ağırlayacağımdan emin olun.Adem Abi ile malum dünki gezimin ardından motosikleti satma kararı aldım.Özellikle ay sonlarına doğru giderek dahada sıkışmaya başladığım bu dönemlerde en azından Eylüle kadar ulaşımımı daha ucuz bir motorla yapabilirim diye düşündüm.Aradaki nakit ile borçlarımı hafiflete bilirim.Bu kadar özendiğim motoru satmak beni buruk bırakacak eminim, sonuçta ilk göz ağrısı başka.Ama ben ne paylaşımlarıma, ne bol saydırıldığım fotoğfalara, ne de yorumlarıma son vericem.Böyle dostlar kolay kazanılmıyor çekip gitmek büyük kayıp olur.Bende CB resmi çok arada hep paylaşırım, hem daha satılmadı :mrgreen:
vallaha benim bi suçum yok :queen: koskoca forumda bodrumdan bi murat, bide ben varım. Bodrumda binlerce motor var. En az yarısının interneti ve bilgisayari var. Ama üye yok :santa: murat la tanışmamız iyi oldu. Arada buluşup gezeriz ve paylaşırız. Kardeşımde geldi askerden. Oda üye buraya. Ama askerdeydi. Onun için pek tanınmıyo. mayısta kayınçoda geliyo etti 4 kişi :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bugün ne öğrendim biliyor musunuz?Bu forumda gerçekten benden karşılık beklemeden birçok güzel arkadaş kazanılabildiğimi.Bana birbirinden habersiz ayrı ayrı msj atan tüm dostları sevgi ile kucaklıyorum, yolunuz buraya düşerse en iyi şekilde ağırlayacağımdan emin olun.Adem Abi ile malum dünki gezimin ardından motosikleti satma kararı aldım.Özellikle ay sonlarına doğru giderek dahada sıkışmaya başladığım bu dönemlerde en azından Eylüle kadar ulaşımımı daha ucuz bir motorla yapabilirim diye düşündüm.Aradaki nakit ile borçlarımı hafiflete bilirim.Bu kadar özendiğim motoru satmak beni buruk bırakacak eminim, sonuçta ilk göz ağrısı başka.Ama ben ne paylaşımlarıma, ne bol saydırıldığım fotoğfalara, ne de yorumlarıma son vericem.Böyle dostlar kolay kazanılmıyor çekip gitmek büyük kayıp olur.Bende CB resmi çok arada hep paylaşırım, hem daha satılmadı :mrgreen:

İçten samimi bir kişiliksiniz, motorunuzu satmanıza üzüldüm.Allah daha iyilerini nasip eder inşallah. Motorunuzu satsanızda sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız. Herşey gönlünüzce olsun...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
tabiki var.beni ziyarete gelen arkadaşlara konaklama, yemek ve hertürlü hizmet beleş. :cat:

Abi tanışalım, iki lafın belini kıralım yeter, seni öyle zahmete sokacaksak bi anlamı kalmaz :)

Gönlü zengin biri olduğun her mesajından belli zaten, amaç takılmaktı :) Sadece Fatihe kira ozaman, iyi iyi rahatladım :mrgreen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler adem min evine gidin her türlü rahat ettirir:cherry:
motor dostlarına her zaman kapısı açıktır:mrgreen:
ben gittim 5 gece çöktüm:cherry: beni yatırdı besledi::dpac:: hiçbir şeyi eksik etmedi:cat:
len ahtapot bile yedirdi:sunny:
her yemekten sonra çay kahve çerez çekirdeğim eksik edilmedi ::dpac::
adem de kaldığım sürece ailesi ni ailem gibi sevdim:)
çok iyi bir ailesi var eğer benim gibi dürüst bi insan:pl: sanız sizi de çok güzel ağırlarlar:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst