- Katılım
- 10 Ağu 2011
- Mesajlar
- 1,108
arkadaşlar söyleme gereği duydum bazen kaskı kafamıza takmaya üşeniyoruz yaa hani deponun üstüne koyuyoruz motorun
dönüşlerde ciddi problemlere sebep oluyor haberiniz olsun 2 kere aynı olaydan dolayı düştüm motora ve bana birşey olmadı ama insanın içi cız ediyor yinede uyarma dereği duydum ben yandım siz yanmayın
O nasıl bir şey ben anlayamadım. Kaskı kafamıza takmaya neden üşenelim ki?
Lütfen kaskı kafamıza takalım. Nerde ne zaman düşeceğin belli olmaz. Olmasın ama, 10km hızla giderken düştün, kafanı kaldırım taşının kenarına vurdun ne olacak?
Üstelik buna, kafamızda durup bizim güvenliğimizi sağlaması gereken bir şey sebep olacak? Çok ironik.