- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
beyler adem min evine gidin her türlü rahat ettirir:cherry:
motor dostlarına her zaman kapısı açıktır:mrgreen:
ben gittim 5 gece çöktüm:cherry: beni yatırdı besledi::dpac:: hiçbir şeyi eksik etmedi:cat:
len ahtapot bile yedirdi:sunny:
her yemekten sonra çay kahve çerez çekirdeğim eksik edilmedi ::dpac::
adem de kaldığım sürece ailesi ni ailem gibi sevdim
çok iyi bir ailesi var eğer benim gibi dürüst bi insanl: sanız sizi de çok güzel ağırlarlar:thumleft:
ne demek, lafı bile olmaz. Esas ben muzdaripim. İyade-i ziyarete gelemedim

