Motoru alırken taktırmam, değiştirmemi tavsiye edeceğiniz bir şey var mı?
1. Benim tecrubesiz olmamdan kaynaklanan en önemli önceliğim "
koruma demiri" di.
2. Çok sık artçılı kullandığımdan "
arka çanta" ( onuda rodaj bitimine doğru taktım ki kırmak istemiyceim kişi sayısı artmasın :mrgreen: )
Başka zorunlu, olmazsa olmaz... diyebileceğim hiç bişey yok açıkçası :silent:
Benim önerim
üst baş, ekipman, maddi anlamda ayır ayırabildiğin kadar fazlasını, nekadar fazla ayırırsan okadar keyif duyarsın motosikletinden!!! İşin özü hakikaten ekipman!!!
Su/rüzgar geçirmez fakat nefes alabilir bi pantolon alırsan, motosikletine yaz/kış bişey takmana hiç gerek yok.
Buğu yapmayan, ses almayan, görüş açısı geniş, terletmeyen, rüzgardan kafanı sağa sola atmaya zorlamiycak... ... bi kask alırsan offf bambaşka bi dünya +40C yaz sıcağındada tınn, kar yağsada tınn,
Su, rüzgar, soğuk geçirmeyen ter yapmayan nefes alabilir bi motosiklet çizmesi veya en azından karbotu tadında bişey olursa. Tekerlek su atmışmış, ayakkabı kılıfı evde kalmışmış, arka çantadan çıkar tak, yırtıldı, dikişi attı bunlarda olmaz...

r:
Taş gibi eldiven yaz/kış şart bence. Yazın bile güneş batınca ellerimin aşırı üşüdüğü çok oldu bütün konsantre bozuluyor hele kışın rüzgarı kesmek için 1001 takla atıyoruz. Oysaki taş gibi bi eldivenle millet sibiryada binlerce km yapıyor

ale:...
Bunları zaten biliyorsundur ama nedense içimi dökesim geldi :salut: Durum bu olunca motosikletten yana hiçbişeye gerek yok bence.
Orta Asya' dan bu yana ne demiş atalarımız : Motosiklet ekipmanı işler, el övünür :cherry:
Birde siyah elektrik bandı lazım abi, Honda CB hakkında boş boş yazıların canını sıkmamasını istiyorsan monitöre yapıştırırsın. Ben öyle yapıyorum :mrgreen: