Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Annaa adam Honda'cıların sayfasında Honda'yı kötülemiş.
Adamı parçalarlar Vallahi :)

Kimse öyle birşey yapmaz, ama yardımcı olmaya çalışırız.Her seferinde vurguluyorum Servis elemanları 1 litre yağ koyuyor ezbere.Bu şartlarda 1/5 fazla yağ konan motor bu şikayetleri gösterir.

Zaten bu ezber iş bu motorun tüm prestijini yedi, yoksa memnun olan çok

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Tabi biz yardımcı oluruz.Sorarız ne kadar yağ koydunuz? nasıl oldu.Ama kişiler bu yardım çabalarına aldırmadan 15 dk içinde 5-6 konuda aynı anda motosikleti karalıyorsa, pek aldırış etmeyebilriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Volkan Bey bugün üye olmuş, modeli karalamış ve offline olmuş.Bir foroğraf paylaşsınlar bizde görelim şu yağ kaçırmayı.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Motoru alırken taktırmam, değiştirmemi tavsiye edeceğiniz bir şey var mı?

1. Benim tecrubesiz olmamdan kaynaklanan en önemli önceliğim "koruma demiri" di.

2. Çok sık artçılı kullandığımdan "arka çanta" ( onuda rodaj bitimine doğru taktım ki kırmak istemiyceim kişi sayısı artmasın :mrgreen: )

Başka zorunlu, olmazsa olmaz... diyebileceğim hiç bişey yok açıkçası :silent:

Benim önerim üst baş, ekipman, maddi anlamda ayır ayırabildiğin kadar fazlasını, nekadar fazla ayırırsan okadar keyif duyarsın motosikletinden!!! İşin özü hakikaten ekipman!!!

Su/rüzgar geçirmez fakat nefes alabilir bi pantolon alırsan, motosikletine yaz/kış bişey takmana hiç gerek yok.

Buğu yapmayan, ses almayan, görüş açısı geniş, terletmeyen, rüzgardan kafanı sağa sola atmaya zorlamiycak... ... bi kask alırsan offf bambaşka bi dünya +40C yaz sıcağındada tınn, kar yağsada tınn,

Su, rüzgar, soğuk geçirmeyen ter yapmayan nefes alabilir bi motosiklet çizmesi veya en azından karbotu tadında bişey olursa. Tekerlek su atmışmış, ayakkabı kılıfı evde kalmışmış, arka çantadan çıkar tak, yırtıldı, dikişi attı bunlarda olmaz... :pr:

Taş gibi eldiven yaz/kış şart bence. Yazın bile güneş batınca ellerimin aşırı üşüdüğü çok oldu bütün konsantre bozuluyor hele kışın rüzgarı kesmek için 1001 takla atıyoruz. Oysaki taş gibi bi eldivenle millet sibiryada binlerce km yapıyor :pale:...

Bunları zaten biliyorsundur ama nedense içimi dökesim geldi :salut: Durum bu olunca motosikletten yana hiçbişeye gerek yok bence.

Orta Asya' dan bu yana ne demiş atalarımız : Motosiklet ekipmanı işler, el övünür :cherry:

Birde siyah elektrik bandı lazım abi, Honda CB hakkında boş boş yazıların canını sıkmamasını istiyorsan monitöre yapıştırırsın. Ben öyle yapıyorum :mrgreen:
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Cb kardeşliği hepinize merhabalar...

Motosikletimi çok özledim atarsa şafak 111 atar :mrgreen: ...

Sizlere sormak istediğim şu.Motorumu babama bırakmıştım bırakmasına ancak 1 hafta önce ufak bir kaza yapmış kafa karenajı çatlamış sanırım fardada bir çatlak var kafa karenajı+far+işçilik ne kadara gelir bilen varmı acaba...
Allah'a şükür babamda bişey yok sağolsun kasap bir sürücü yüzünden yol çalışması yapılan yere girip motoru devirmesiyle olay gelişmiş.Motorda koruma demiride olmadığından olan karenajla fara olmuş.Umarım 150'nin üzerinde masraf çıkarmaz.Zaten askerlik zor birde motoruma bişeyler olması canımı çok sıktı...

Neyse arkadaşlar hepinize kazasız belasız sürüşler tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Cb kardeşliği hepinize merhabalar... Motosikletimi çok özledim atarsa şafak 111 atar :mrgreen: ...

Sizlere sormak istediğim kafa karenajı+far+işçilik ne kadara gelir bilen varmı acaba...

Far orjinal : 110 TL gibi bişey

Yan Sanayi : 35 TL gibi...

Far Grenajı Orjinal : 70 TL

Yan Sanayi : 38 TL

+ ustaya işçilik atacak, ucuz atlatmış :) Şafak hepimizde attı, hertürlü tıkırr tıkırr atar o :) Allah sabır versin :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Cb kardeşliği hepinize merhabalar...

Motosikletimi çok özledim atarsa şafak 111 atar :mrgreen: ...

Sizlere sormak istediğim şu.Motorumu babama bırakmıştım bırakmasına ancak 1 hafta önce ufak bir kaza yapmış kafa karenajı çatlamış sanırım fardada bir çatlak var kafa karenajı+far+işçilik ne kadara gelir bilen varmı acaba...
Allah'a şükür babamda bişey yok sağolsun kasap bir sürücü yüzünden yol çalışması yapılan yere girip motoru devirmesiyle olay gelişmiş.Motorda koruma demiride olmadığından olan karenajla fara olmuş.Umarım 150'nin üzerinde masraf çıkarmaz.Zaten askerlik zor birde motoruma bişeyler olması canımı çok sıktı...

Neyse arkadaşlar hepinize kazasız belasız sürüşler tekeriniz düz bassın.

Öncelikle geçmiş olsun ve hayırlı teskereler.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...honda-cb125-e-far-far-cb-125e-107012529/detay

Farı bulabildim 55 tl diyor, kafada 25 miydi 45 miydi öyle birşeydi şimdi bulamadım

Motosikleti gittikçe beğendiğim bugünlerde sürekli kötülenmesi beni siteden soğuttu.Milletin çok sıkıntısı varmış bir bizdemi yok anlamadım.Tek sıkıntım servis sorumlusunun tavırları.

@Ferdinandd
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ruyucu-sok-fiyat-kargo-bizden-112693720/detay

Böyle bir şene ne diyorsun.Malum depoda stiker izleri var.Depo üzerine çok çanta koyuyorum çizilmez felan?

Bu kılıftan Cb gören var mıdır?
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
Öncelikle geçmiş olsun ve hayırlı teskereler.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...honda-cb125-e-far-far-cb-125e-107012529/detay

Farı bulabildim 55 tl diyor, kafada 25 miydi 45 miydi öyle birşeydi şimdi bulamadım

Motosikleti gittikçe beğendiğim bugünlerde sürekli kötülenmesi beni siteden soğuttu.Milletin çok sıkıntısı varmış bir bizdemi yok anlamadım.Tek sıkıntım servis sorumlusunun tavırları.

@Ferdinandd
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ruyucu-sok-fiyat-kargo-bizden-112693720/detay

Böyle bir şene ne diyorsun.Malum depoda stiker izleri var.Depo üzerine çok çanta koyuyorum çizilmez felan?

Bu kılıftan Cb gören var mıdır?

bende var o kılıftan çok memnunum :mrgreen: şekil yapıyor motoru :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Kesinlikle tavsiye etmiyorum paranıza yazık olur hakiki Çin malı motor 7 8 aydır kullanıyorum tiremekten her yeri oynuyor motorun ve motor bloklarından yağ kaçırmaya başladı. da 4000 de

bu yorum doğru. aynısı benim motorda da oldu, ilk 1000 km yağ sızdırdı, kalın yağ koydum sızdırmayı kesti. titreşim, cbf150 ile kıyaslanırsa epey var.
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
mikuni ve volkan size göre bazı sorunları veya eksiklikleri olabilir , ama 3650 tl ye de sen mucize motor beklemen saçma ... cbf 150 demişsin 5000 tl mal oluyor sıfırı çok paran varsaydı onu alsaydın , bende ilk başlarda satmak istedim doğru yalan değil sonra dedim ucuz etin yahnisi böyle olur bende buna biraz daha masraf edip bazı sorunları yok ettim ( mikuni gibi yok motora zarar verecek şeylerden kaçındım ) koltuk sertti koltukçu arkadaşımdan ek sünger koyması söyledim sorunu hallettim . Titresim vardı evet dogru bunuda tam olmasada ayaklar ve ellerdeki karıncalanma bitti nasıl mı ön dişliyi büyüttüm 15 di 17 yaptim tornacıda , öyle dandik yağda koymuyorum motul 7100 ma2 10W40 koydum 850 ml civarı .... atalarımız ne demiş bakarsan bağ bakmazsan dağ olur , sen serviscilik ediyorsun yani ekmek yiyiyorsun bu motordan bu kadar karalama benim gibi iyi bak sonra yok motor böyle yok şöyleydi deme sen bu motoru sat git o zaman cbf mi yoksa spacy alacaksım al sende kurtul forumdaki diğer arkadaşlarda
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
@Ferdinandd
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ruyucu-sok-fiyat-kargo-bizden-112693720/detay

Böyle bir şene ne diyorsun.Malum depoda stiker izleri var.Depo üzerine çok çanta koyuyorum çizilmez felan?

Bu kılıftan Cb gören var mıdır?

Aha! Hemen almam lazım bunu. Keşke beyazı olsa ama sorun değil.
Fotoğrafın birinde CBF150 kılıfı koymuş ama bir diğerinde CB125 için üretildiği çok net belli oluyor. Ökkeş de kullanıyor motorunda.
Bunu takması kolay bir şey midir? Mecidiyeköy hemen burnumun dibi.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Öncelikle geçmiş olsun ve hayırlı teskereler.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...honda-cb125-e-far-far-cb-125e-107012529/detay

Farı bulabildim 55 tl diyor, kafada 25 miydi 45 miydi öyle birşeydi şimdi bulamadım

Motosikleti gittikçe beğendiğim bugünlerde sürekli kötülenmesi beni siteden soğuttu.Milletin çok sıkıntısı varmış bir bizdemi yok anlamadım.Tek sıkıntım servis sorumlusunun tavırları.

@Ferdinandd
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ruyucu-sok-fiyat-kargo-bizden-112693720/detay

Böyle bir şene ne diyorsun.Malum depoda stiker izleri var.Depo üzerine çok çanta koyuyorum çizilmez felan?

Bu kılıftan Cb gören var mıdır?



Bu kılıftan görüyorum sürekli, bizim şabanın motorda var çok fonksiyonel çünkü üzerinde cep var. telefon ruhsat sigara vs koymalık tam =)

Bu arada ilan da Tolganın ilanı,artık istanbula gittiğimde alırım bi tane =)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Murat az önce linkini verediğin ilan sahibi mağazayı, yani Mecidiyeköy Motoreferans'ı aradım. Kılıf stokta mevcut ve gidip mağazadan alınırsa 35TL. Sanırım yarın gidip alacağım.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben pek ısınamadım bu kılıf işine ya :pale: Rengindenmidir nedir, motosikletin görüntüsünü çok bölüyo gibi geldi bana. Bari baseball topu gibi kırık beyaz üstüne çapraz grimsi kırmızı dikişleri falan olsaydı :cherry:

Nebiliyim olmazsa olmaz kullanacağımı düşündüğüm bi amacı olsa belkiyine alırdım, cebide kullanmam kesin, şuan nebiliyim abi benim için süs olur sadece. Süs olacaksada siyah bari olmayaydı iiyid :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
motorsiklet sis farı..
power led li su geçirmez.
6 wat akım çeker aküye kesinlikle zararı yoktur..
fiyatı 60 lira
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-sis-fari-112619360/detay/

bu arada arkadaşlar ..moto referans denen yerden 4 adet sinyal almıştım..
1 ay sonra sinyalin bazı ledleri yanmadı...
giitim referansa adam ben bişi yapamam falan filan bir sürü şey söledii..
bence terci edilebilecek bi yer deil...

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-sis-fari-112619360/detay/
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Valla ben bu depo kılıfını mutlaka kullanmalıyım. Çok şükür, dizliklerim depoyu henüz çizmedi ama ilginç şekilde sinir bozucu bir siyah tabaka bırakıyor depo üzerinde.
Biraz ısrarcı şekilde temizlenirse siliniyor o izler ama her seferinde uğraşmak istemiyorum.
Kılıfı alıp rahat edeyim. Bence Murat'ın da dediği gibi motora yakışacak.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst