- Katılım
- 10 Ağu 2012
- Mesajlar
- 90
@ferdinandd @mikuni @ Murat48/30
teşekkürler yardımlarınız için
motorun plaka başvurusunu yaptım.
artık bende sizdenim
arka çanta için bir kaç şeye baktım ama cumartesi honda bora plazada 46 litrelik bir ürün varmış
ona da bakıp önce boyuta sonra markaya karar vereceğim.
Bir de motoru alırken taktırmam değiştirmemi tavsiye edeceğiniz bir şey var mı?
Hayırlı olsun fotoğraflarını bekliyoruz. Bende tubeless lastik ve iyi bir çanta öneriyorum. Çanta için çok acele etmeyin iyice bir araştırdıktan sonra iyi bir ürün alınki verdiğiniz para ziyan olmasın.



