Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
@ferdinandd @mikuni @ Murat48/30
teşekkürler yardımlarınız için
motorun plaka başvurusunu yaptım.
artık bende sizdenim ;)

arka çanta için bir kaç şeye baktım ama cumartesi honda bora plazada 46 litrelik bir ürün varmış


ona da bakıp önce boyuta sonra markaya karar vereceğim.

Bir de motoru alırken taktırmam değiştirmemi tavsiye edeceğiniz bir şey var mı?

Hayırlı olsun fotoğraflarını bekliyoruz. Bende tubeless lastik ve iyi bir çanta öneriyorum. Çanta için çok acele etmeyin iyice bir araştırdıktan sonra iyi bir ürün alınki verdiğiniz para ziyan olmasın.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bugün sabah mesaiden önce kız arkadaşımı hastahaneye götürdüm, az öncede aldım eve bıraktım tekrar işe geldim.

Burada şehir içi 3 Tl ve hastahane güzergahı çok ters olduğundan 2 araba değiştirmek zorunda insan.

Bu noktada hem ekonomik, hem hızlı, hemde hastahanenin boğuk havasından sonra motor havasının güzelliği ve bir kez daha bizi kimseye muhtaç etmediğinden motosikletime tekrar tekrar hayran kaldım.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Murat geçmiş olsun. Önemli birşey değildir inşallah. Hastane dedinde, Allah kimseyi düşürmesin hastanelerin yokluğunuda göstermesin.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Daha önce müdürümüzün V-stromundan bahsetmiştim.Test etmek istediğim ilk 10 saniyeden itibaren şeytan aklıma girmiş, bir türlü gazı elimden çekememiştim.Tatlı su motorcusu Apo Abi nihayet bana bakarak üzülmekten sıkılmış ve tabularını yıkarak canavarı ofise getirdi.Bizde renk arıyoruz zaten, gün güzü gördük :queen:

Sanki benim gibi yarmaya bu anca yetiyor ebat olarak.







---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

Murat geçmiş olsun. Önemli birşey değildir inşallah. Hastane dedinde, Allah kimseyi düşürmesin hastanelerin yokluğunuda göstermesin.

Teşekkürler abi, önemli birşey yok sıradan bir muayene.Bizim neşemizi bozacak birşey yok Allaha şükür.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
@Murat, bak senin düşündüğün şeyi oval metal profillerle bi arkadaşımız hem arka hem yanlar, komple yaptırtmıştı, bende çok yakıştırmıştım :cherry: Belki bi fikir verir ::winkwink

 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Evet sayfa 161 ezbere biliyorum bunu :queen:

Bende aynı bunun gibi yaptırmak istiyorum.Ama yana açılan kanatlar katlanabilecek ve tel ızgara gibi olursa daha pratik olur diye düşünüyorum.Çanta alamasak bile Kolileriz :queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Oval profil hertürlü daha mukavimdir, böylece çap incelmiş, gayette zarif durmuş bence. Açma kapama hikayelisinide yaptırtan vardı CBF başlığında ama şimdi arayıp bulmam asır alır, o başlık çok hızlı akıyor :mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bodrum'da böyle birşey yaptırmaya kalksam.Sıfır çin parası eder faturayı önüme koyarlar :mrgreen:

Aydın'dan denk getirebilirsem yapıcam.Oda Aöf sınavlarından sınavlarına.Bu arada V-strom yorumları bekliyorum ::winkwink

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

O tellilerden buradaki ecza deposu sürücülerinde var.Cb sürüyorlar, ama firma yapıyormuş bilmiyorlar.Konuya derinlemesine ineceğim bir sonraki ışıklarda denk gelirsem
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Abi ben şehiriçi adamıyım. V-Storm hocamda vardı, bayağa bi kurcalamıştım Suzukinin en beğendiğim motosikleti diyebilirim :)

Ama 1.70 boyla yüksek giriş katına merdivensiz girmeye çalışmak gibi bişey benim için :queen:

NC700 gibi şıkta gelmiyor ne yalan söyliim :cherry: Birde çok uzun yol tipi var abi manda kasa mercedesleri andırıyor bana. Daha sayiimmii :queen:

Sana gitmiş orası ayrı :thumleft: Büyük düşünür altınelbiseliadam'ın "Endurocu çirkin sever" sözüne göre şıklık aranmadığını varsayarsak

Suzu GSX-R/Hayabusa/Inazuma... nın yanında tartışmasız kapı gibi motosiklet işte, ne denir :cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Çok şık yorum olmuş:rendeer:.Bizim makine ile seri aralara girdikten sonra bununla bir kontra yapayım demiştim.Ben yattım motor yatmadı, o derece ağır :mrgreen:
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
bence de v-strom biraz uzun yol makinesi ama çok feci bir benzin tüketimi var sanırım 2008 aşağı model o motor onun için biraz daha fazla yakar , bende nc 700 x var bunda daha yakışıklı ve daha dikkat çekiciliği var , esas xj 6 n aldım üçüncü motor onun havası bir başka nc ye göre fazla yakıyor ( 28kuruş bastığında) . Sen alırsan eğer büyük cc motor nc de saşma derim
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ben önce borcunu bitireyimde gerisi allah kerim :mrgreen: Eylülde borç bitiyor, sonra geri ödemeli kredi.Öyle bir ayarladım ki 26 sına kadar borçluyum.Babadan da bize hayır yok.

Hayata 1-0 yenik başladık:queen:

Olacak olacak, belki ilerde Cbf 250 gibi birşey alabilirim.Aslında hayallerim hep xt660e den yana ama arap şehi olmak lazım bu devirde benzin için.

Biraz kalıplı stabil 100-120 gidebilecek.Arka ve yançanta taşıyabilecek, piyasası pahalı olmayan, artçı konforu olacak, ekonomik bir motor istiyorum.Çokta araştırmadım açıkçası param yok pulum yok.:king:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bakalım gelecek nasıl gelecek :mrgreen:

Model marka eskimeleri ve yeni kasalar veya değişimler, ötv, mtv veya benzin zammı yüzünden insan bu konuda kesin hedefler koyamıyor.Ben şuan çok fazla memnunum motorumdan.İleride biraz apra biriktirip yeni bir motor almak istersen muhakkak sizin değerli yorumlarınıza ihtiyacım olacaktır:king:.Bu sitede ve bu konularda çok yeniyim.Çocukluğumuzdan beri pistonla çalışan herşeye hastalığımız olsada hiç bu kadar içine girmemiştim olayların.
Şimdilik hayallerim dubleks lastik, demir muhabbeti.Biraz daha büyük topcase,Örjinal bir spor cam.Ben inanıyorum bu sayfa çok daha resimli paylaşımlarla dolu olacak.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Murat v-strom sana çok yakışmış. En çok beğendiğim modeller arasındadır kendisi yüksek bir motor teknolojisi var elektronik boğaz kelebeği vb. gibi yakıt tüketimide çok aşırı değil kuzende vardı tecrübe etmiştim ama artçı olarak çok rahat ve güvenli gelmişti bana.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Murat koskoca V-Strom'u yemiş bitirmişsin altında ufacık kalacakmış neredeyse.:) Yalnız, CB onu aldattığını görmesin.:)
 
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
3
Bakalım gelecek nasıl gelecek :mrgreen:

Model marka eskimeleri ve yeni kasalar veya değişimler, ötv, mtv veya benzin zammı yüzünden insan bu konuda kesin hedefler koyamıyor.Ben şuan çok fazla memnunum motorumdan.İleride biraz apra biriktirip yeni bir motor almak istersen muhakkak sizin değerli yorumlarınıza ihtiyacım olacaktır:king:.Bu sitede ve bu konularda çok yeniyim.Çocukluğumuzdan beri pistonla çalışan herşeye hastalığımız olsada hiç bu kadar içine girmemiştim olayların.
Şimdilik hayallerim dubleks lastik, demir muhabbeti.Biraz daha büyük topcase,Örjinal bir spor cam.Ben inanıyorum bu sayfa çok daha resimli paylaşımlarla dolu olacak.

Cross candır kardeşim honda alıcaz sanada beraber tepe bayır ;)
 
Katılım
26 Ocak 2013
Mesajlar
7
Kesinlikle tavsiye etmiyorum paranıza yazık olur hakiki Çin malı motor 7 8 aydır kullanıyorum tiremekten her yeri oynuyor motorun ve motor bloklarından yağ kaçırmaya başladı. da 4000 de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst