Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
Birebir bizim için üretilen modeller gelmeye başladı beyler ::pala::

[url]http://d1209.hizliresim.com/11/r/db5p6.jpg[/url]

[url]http://d1209.hizliresim.com/11/r/db5bk.jpg[/url]

[url]http://d1209.hizliresim.com/11/r/db5c9.jpg[/url]

[url]http://d1209.hizliresim.com/11/r/db5cf.jpg[/url]

[url]http://d1209.hizliresim.com/11/r/db5cn.jpg[/url]

[url]http://d1209.hizliresim.com/11/r/db5cw.jpg[/url]

Bağlantı detayı düşünmek yok, aradaki katalitik yok :cherry: , biraz daha ortaya yakın gelip daha dik açı ile çıkan susturucu, veeee en önemlisi KISAAAA :flower:

Bu modeli bile beğendim ama bakalım daha neler gelecek :cherry:
bunlara devir saati de koyarlar q:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

Rodajdan sonra titreşimi azalan oldu mu? Benim motor da azaldı sanki yada bana öyle geliyor :-D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
bunlara devir saati de koyarlar :)

Kesin devir saati koyarlar çünkü egzoz değişmiş :mrgreen:

Bak direk yeni modellerde var kafamı kurcalayan onlarıda paylaşıyım, nedir ne değildir bilmiyorum :)



Birde bu rebelin Honda ile uzaktan yakından bi ilgisi varmı, Hondanın Amerikaya Acura Göndermesi gibi bişeymi yoksa alakasızmı, bileniniz varmı,

Rebel - CB 125 R



 
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
13
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün İzmir'de çamdibi güneş otelin arkasında bulunan TAMPONCU 'ya gittim orjinal arka demirini daha sağlam olanıyla değiştirdim, bir de yan çantalar için demir taktırdım. İkisi için toplam 125 TL ödedim. Bir de Kahramanlar Levent Motor'dan 17,5 TL ye ön siperlik almıştım, çirkin duruyor ama rüzgar kesinlikle çok çok azaldı. Yan çantaları da 110 TL ye yine Kahramanlarda bir motor dükkanından aldım. Siperliği biraz kullanacağım görüntüsüne alışabilirsem kullanmaya devam edeceğim, daha iyisini İzmir'de bulamadım ama araştırmaya devam.




 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Merhaba Arkadaşlar,
Bugün İzmir'de çamdibi güneş otelin arkasında bulunan TAMPONCU 'ya gittim orjinal arka demirini daha sağlam olanıyla değiştirdim, bir de yan çantalar için demir taktırdım. İkisi için toplam 125 TL ödedim. Bir de Kahramanlar Levent Motor'dan 17,5 TL ye ön siperlik almıştım, çirkin duruyor ama rüzgar kesinlikle çok çok azaldı. Yan çantaları da 110 TL ye yine Kahramanlarda bir motor dükkanından aldım. Siperliği biraz kullanacağım görüntüsüne alışabilirsem kullanmaya devam edeceğim, daha iyisini İzmir'de bulamadım ama araştırmaya devam.

Teşekkürler Korthy bu detaylı açıklamalar için :) Çok temiz, zarif bi iş olmuş, gereksiz hantal durmuyor :cat:

Siperlikse, biraz fazla büyük ve çok dik açıda montajlanmış, biraz üstten belki az bişey yanlardanda kestirtip, bağlantı kollarından far grenajının eğimine daha uygun şekilde büktürtsen daha iyisini aramana gerek bile kalmayabilir :)

Bukadar birebir ilgilenmen motosikletinle hoş bişey, emeğine sağlık :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Evlatla geçenki yağan ip gibi yağan yağmura yakalandık,ip gibi ıslandık :) Eeee,buluşturduk koca oğlanla bastık temizliği :) Bu arada evlattan çok memnunum,600 km civarına geldi tık yok,sadece zincirin yağlanması gerek.Tık yok dediysem sesi biraz değişti sanki umarım olağandır.Eldiven,balaklava ve kask tamam,ceket,termal içlik ve dizlik kaldı.Bir de hep ertelediğim jant şeridi.

2012-09-19152406_zps78dc6c88.jpg


2012-09-19152230_zpsfdf40319.jpg


2012-09-19152202_zps8324ddff.jpg


2012-09-19152150_zps0ded9f26.jpg

Benim evlat daha güzel ::miiz1:: :queen:

2012-09-16161122_zpsecef02c1.jpg
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Bi yönden haklısın, arkadaşımda fireblade var, üzerine oturduğumda gidonu tutmaya çalışma eziyetim bile aşağıdaki karikatür gibi bişey :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

[url]http://g1209.hizliresim.com/11/r/dbg1d.jpg[/url]

:queen:

E dimi yani ne gerek var öyle eğilmeye.Hem bizimkiler daha güzel.Eğilme yok,oram buram ağrıdı derdi yok.Çok hızlı olmaya da gerek yok 125 cc bence en iyisi(Öğrenilmiş çaresizlik) :salut:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
benim benzimin bu sefer 404 km de bitti,bu ana depoyla 500 km yi geçenler bayır aşağı ülke mi değiştiriyorlar yoksa bende mi sorun var :(
gerçi ben depoyu sac levhaya kadar doldurtuyorum birde hep 2 kişi hep sıkışık trafik ve hep rampa çıkıyorum :( heycanı da severim :p
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
13
Herkese tekrardan selam arkadaşlar . Uzun süredir foruma giremiyordum yaklaşık 60 kadar sayfayı okudum bayaa bi döktürmüşsünüz maaşallah , allah muhabbetinizi artırsın :) . Bende motorumu 3000 km de bakıma götürdüm . Yapılan işlemler ;
Yağ değişimi , arka fren ayarı , zincir ayarı , subap ayarı .

Titreşim neredeyse yok denecek kadar az , debriyaj müthiş , frenler müthiş , benim enez turumdan beri şikayet ettiğim subap sesi nihayet bitti artık motordan neredeyse hiç ses çıkmıyor :) fakat zincirden gelen sesi ne yaptıysam kesemedim sürekli bi şıkırtı geliyor . servise sordum onlarda zincir sesi normal dediler . bende artık cc yükseltmek istiyorum onun için de motoru satışa çıkardım . aşağıdaki linkten sahibinden.com da bulunan ilanıma göz atabilirsiniz .
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ilk-sahibinden-honda-cb-125-e-98900616/detay/
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Evlatla geçenki yağan ip gibi yağan yağmura yakalandık,ip gibi ıslandık :) Eeee,buluşturduk koca oğlanla bastık temizliği :) Bu arada evlattan çok memnunum,600 km civarına geldi tık yok,sadece zincirin yağlanması gerek.Tık yok dediysem sesi biraz değişti sanki umarım olağandır.Eldiven,balaklava ve kask tamam,ceket,termal içlik ve dizlik kaldı.Bir de hep ertelediğim jant şeridi.

http://i1061.photobucket.com/albums/t480/espaniole/2012-09-19152406_zps78dc6c88.jpg

http://i1061.photobucket.com/albums/t480/espaniole/2012-09-19152230_zpsfdf40319.jpg

http://i1061.photobucket.com/albums/t480/espaniole/2012-09-19152202_zps8324ddff.jpg

http://i1061.photobucket.com/albums/t480/espaniole/2012-09-19152150_zps0ded9f26.jpg
Benim evlat daha güzel ::miiz1:: :queen:

http://i1061.photobucket.com/albums/t480/espaniole/2012-09-16161122_zpsecef02c1.jpg

Hafta sonu biraz zaman ayırdım, zinciri çıkarıp temizleyip taktım ve yağladım.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Hafta sonu biraz zaman ayırdım, zinciri çıkarıp temizleyip taktım ve yağladım.

Hocam bugün bende yağladım zinciri.Sonra dedim jant şeridi çektireyim,aldım bir yerden.Aldığım yer yapmıyormuş götürdüm başka bir yere.Bir türlü yapıştıramadılar.Sonra kendileri başka bir şeridi denediler,o da olmadı.Yapıştırdıklarında jantın iç tarafına bakan kısmı hep kabardı.Sonuç 0.Jantı tinerle temizlemek gerekiyormuş.Sizin de başınıza geldi mi,nedir işin aslı?
Teşekkürler.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
benim benzimin bu sefer 404 km de bitti,bu ana depoyla 500 km yi geçenler bayır aşağı ülke mi değiştiriyorlar yoksa bende mi sorun var :(
gerçi ben depoyu sac levhaya kadar doldurtuyorum birde hep 2 kişi hep sıkışık trafik ve hep rampa çıkıyorum :( heycanı da severim :p

aynı sorun bende de var bende 370 de yedeğe çektim bunun nedenini anlayamadim
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
18
bir depo ile 456 km gittim benzin tam bitti petrole yakındım allahtan 65 tl ye fulledim evt ya ben anlamıyorum bu 500 550 km giden nasıl gidiyor yarın servise gidecem bi aradım bugün gel bakalım dediler.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Hocam bugün bende yağladım zinciri.Sonra dedim jant şeridi çektireyim,aldım bir yerden.Aldığım yer yapmıyormuş götürdüm başka bir yere.Bir türlü yapıştıramadılar.Sonra kendileri başka bir şeridi denediler,o da olmadı.Yapıştırdıklarında jantın iç tarafına bakan kısmı hep kabardı.Sonuç 0.Jantı tinerle temizlemek gerekiyormuş.Sizin de başınıza geldi mi,nedir işin aslı?
Teşekkürler.

Benim başıma gelmedi. Şeridi aldım, çekmeden önce jantı ıslak mendille bir güzel sildim sonra bezle sildim ve şeridi çektim.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Arkadaşlar herkese öncelikle merhaba,
Mayıs ayından bu yana bu başlığı takip ediyorum.Siz değerli arkadaşlar sayesinde birçok fikir sahibi oldum ayrı ayrı teşekkür ederim.Benim gibi yeni motosiklet kullanıcıları için paylaşmak istediğim bir takım bilgiler var,umarım aydınlatıcı olur.

1.87 boyunda 105 kiloyum,hergün evden işe otostoptan bıkmış biri olarak uzun zamandır hayalini kurduğum bir motosiklet almak istedim.4 ay araştırmamın ardından CB 125E ve Kanuni Winds s arasında kaldım.Mesele şu ki maddi durumum çok yoktu ve sadece işe gitmek için bir motosiklet istiyordum, Windy hakkında da çok güzel yorumlar görünce kararsız kaldım.Acaba iş gören mi? Yoksa birazcık daha verip evladiyelik bişi almak mı? diye takıldım.Uzatmayayım,

Vitesli motosiklet isteyen eski bi arkadaşa önerdim,ne hikmetse iki gün içinde aldı :santa:.Böylelikle herkesin yorumundan çok birinci elden güvendiğim ve zevklerini bildiğim birinin görüşlerinin alabilme fırsatı yakaladım.Arkadaş çok memnun kaldı hatta motora aşık olduğunu söyledi.Ben Bodrum’da yaşıyorum ve arkadaşımında yardımı ile Kuşadası MNR motordan telefonla fiyat aldım.Arkadaşımında oradan desteği ile 1500 peşinat ve geriye kalan ise vade farksız peşin fiyatına 12 taksit anlaştık.(tabi plaka ruhsat dahil değil)Şeker bayramında gittim biriktirdiğim parayı ortaya koydum motor,çeneden açılır kask ve arka çanta satın aldım, 1 saat içinde teslim ettiler.İki gün bayram tatilinde motora alışmaya çalıştım.Sonrasında Kuşadası’ndan Bodruma 70 e sabitledim.455 km de tam benzin bitmeden 20 tl lik koydum.Bu arada sürücülerin motorun önüne kırmaya ne meraklı olduklarınıda farkettim.ilk bakıma kadar motor soğukken biraz vibrasyon(arkada daha çok hissedilen) vardı ve zincir yağsız olduğundan ses yapıyor vites ayarlarını bozuyordu.Acemilik işte 1000 km yağsız zincir :mrgreen:.200 km de yağlamak şart.Kasmadan ilk bakıma güzel soktum motoru.Sesi gidişi herşeyi değişti.Yanlız Bodrumda Honda varilden koyuyor yağı :farao: çok ilginç.Bir servis elemanının arka sokakta mayın tarlası gibi yolda 70 le başka bir motoru denediğini gördüm içim acıdı yazık elalemin motoruna:cyclopsan.

Sadece işe gitmek için motsiklet alan ben,her haftasonu gezmeye başladım(kız arkadaşınla akşam çıkmanın zevki paha biçilemez ).alışverişimi,suyumu namerde muhtaç olmadan almak harkulade bi duygu anlatamam.Evde yemek yemek daha ucuza geldi.Motorun herşeyine aşık oldum diyebilirim, heleki 2. Vites motor fren sesine.Sonra o tutkuyu yavaş yavaş hisseder oldum yollarda.Şuan çok eminim herzaman bir motosikletim olacak,araba sahibi olsam bile.
Hondadan çok fazla memnunum.Orjinal lastikler değişmeli ama ben yavaş sürdüğümden problem yok.Başlangıç olarak şiddetle öneririm daha sonra büyütülür diye düşünüyorum.2. eli geçerli bir motosiklet rahatça satılır.

SAYGILAR

Birazda fotoğraf paylaşalım.

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6td.jpg
Bodrum Kale

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6u7.jpg
Mazıköy yolu

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6v2.jpg
Mazıköy sahil(egenin en güzel denizi)

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6vn.jpg
Torba-Türkbükü yolu

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6vz.jpg
Torba-Türkbükü yolu

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6wm.jpg
Torba-Türkbükü yolu(kaymak gibi maşallah)


http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6x1.jpg
Türkbükü girişi

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6xf.jpg
Cadı konsolu çekmiş :)

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6xw.jpg
Cennet koyu(harbi cennet)

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6y7.jpg
Türkbükü sahil

http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6yn.jpg


http://d1209.hizliresim.com/11/s/dc6z2.jpg
Gündoğan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst