Dediğin gibi biraz süratliyken keskin virajlarda mecburen yatıyor insan, o tür anlarda istem dışı kontra kullanılıyor, kilyos yolu, taze asfalt, bariyer yok, trafik yok ... ...:bounce: Bende bilmediğimden isteyerek deneyemiyorum hala
Geçen Ayvansaraydan Sirkeciye gidiyorum her viraj çeyrek dönüş bile değildi bi tanesi yarım turmuş nerdeyse :queen: arkamda bi kango var sol şeritte o

viraja girdiğimde anladım sertmiş viraj, hafiften yattım ama yok... sola sola kayıyorum :mrgreen:
O sırada da kango geldi sol şeridimden hizama kadar, şimdi gelde gidonu kangoya doğru itele :queen: Bilinçli o işi yapamadım, yemedi :mrgreen: Hafif frene dokundum ama çok çok hafif, arka tekerlek yerden komple koptu, ön yalpaladı
allahtan amortisörler en sertte, arkamdada artçım vardıda 30-40 cm sola kayıp tutundu tekerlek yoksa şuan :king: :mrgreen:
Lastikleri değiştirince falan heralde o iş rahat olur, bi süre daha aklımdan çıkmaz o an, nasıl yırttım hala ben bile çözmüş değilim. O zamana kadar artçı olarak sadece Yusufla gezicem belli oldu o iş :mrgreen: