Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Boydan sorun var ne kadar alcak olursa iyi olur drift sürüyorum ybr sürüyorum amma biraz daha alcak olsa daha iyi..

Boyun alçaksa drift daha uygun olur gibi. Uzun süre kullanacaksan ybr al.

Arkaya fındık amortisör al, önleri bas. Sakın amortisör üzerinde ısıtma, kestirme gibi işlem yaptırma.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Boyun alçaksa drift daha uygun olur gibi. Uzun süre kullanacaksan ybr al.

Arkaya fındık amortisör al, önleri bas. Sakın amortisör üzerinde ısıtma, kestirme gibi işlem yaptırma.



Drift olmadı.. anlasamadık getiremedi edemedi.. Yok sadece ön 3-4 cm inse yeter.. uzun süre kullanıcam en az 3 sene gider bi aksilik yoksa..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ve simdi kartımın limiti 3000+1500 nakit, yani 4500 limitim var...

Cb 1500TL nakit + 2150+700 (24ay kart çekim ve faizi) = 4350 TL

Liste fiyatından daha aşağa inmiyorlarmı ki hiç?

2150 ve 2800 de "700TL" sabit miymiş faiz? Pek aklım almadı:sunny:

Eğer sabitse 700 ün altına kaç TL de, nekadar düşüyormuş? Bence fazi çok fazla, yanlışın olmasın 3 te 1 faiz mi olur ya :pale: ?

"Bayramda 5000 TL ihtiyaç kredisi çok çok düşük faizlerle, dosya defter parası da yok gibi şeyler vardı mesela!"
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
yok o faız ybr de 24 ay yarn hondala goruscm havadan 700 vercm ona mıslen+ekıpman alrm cb sormadm
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
yok ıste ybr de 700 var ddm heralde cb de aynıdır.sormadm yanı 12 aya faız varmı kı eskıden yoktu.?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
yok ıste ybr de 700 var ddm heralde cb de aynıdır.sormadm yanı 12 aya faız varmı kı eskıden yoktu.?

Kredi kartına faiz olmaması gerekiyor. Git drift al başka motor al. 700 e scooter satılıyo el insaf be, hatta çüş oha. Aldığın motor 3 bin tl zaten.

Manisa dan alma İzmir den al mondial bayisimi yok. İstersen yardımcı olurum İzmir den.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Az önce 200. km'ye bastık evlatla.Kendi çobanlığım dışında hiçbir sıkıntıyla karşılaşmadık.O da şöyle oldu,arkadaş selenin üzerindeki poşedi 'çıkar olum şunu böyle daha iyi' diyerek çıkardı.Bende 'saklayayım belki yine takarım(?)' diye selenin altına koydum.Motoru sürmeye başladım ki o da ne,gaz yemiyor.1-2 denedım yine yok.Dedim böyle olmayacak Duran kardeşlere götüreyim.Götürdüm usta seleyi kaldırdı.Dur abi poşedi alayım ordan dedim aldım.Usta dedi çalıştır gaz ver.Dediğini yaptım.Anaa gaz yememe sıkıntısı yok.Meğersem selenin altında hava filtresi varmış,poşedi de tam ağzına koymuşum.

Birkaç fotorafını atayım evladın :cherry:




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Selenin üzerindeki poşedi saklayayım belki yine takarım diye selenin altına koydum. Sürmeye başladım ki o da ne,gaz yemiyor.
Götürdüm usta seleyi kaldırdı. Poşedi aldım.Usta dedi çalıştır gaz ver.Dediğini yaptım.Anaa gaz yememe sıkıntısı yok.
Meğersem selenin altında hava filtresi varmış,poşedi de tam ağzına koymuşum.

:mrgreen: güzel anı olmuş, ilerde gülersin böyle ufak anılara.

Bende, eriyip heryere yapışmış falan deiceksin sandım, iyi yine ufak atlatmışsın geçmişolsun :)

Yayla gibi garajın var, kullanmazsın bence :)

O tür ufak şeyler içinde sele altındaki kapaklı kısım yada sol kapaktada var ufak bi göz ama yinede nolur nolmaz!

Yağmurlar başlayıncada kurtarmaz ki o, bi branda gezdirirsin zaten çantanda :cat:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
:mrgreen: güzel anı olmuş, ilerde gülersin böyle ufak anılara.

Bende, eriyip heryere yapışmış falan deiceksin sandım, iyi yine ufak atlatmışsın geçmişolsun :)

Yayla gibi garajın var, kullanmazsın bence :)

O tür ufak şeyler içinde sele altındaki kapaklı kısım yada sol kapaktada var ufak bi göz ama yinede nolur nolmaz!

Yağmurlar başlayıncada kurtarmaz ki o, bi branda gezdirirsin zaten çantanda :cat:

Bana da iyi güldüler :)

O garaj değil,apartmanın bodrumu,o yönden şanslıyım :)

O gözler el kadar hocam,ben çözümü ceketin cepleri ve sırt çantasında buldum.

Yağmurda kullanmayı düşünmüyorum,endişeleniyorum çünkü.Kenda diye bir lastik var üzerinde,ismi cismi belli değil,kuru asfaltta bile yatırmaya tırsıyorum.Sağlam lastik için de şimdilik durumum yok,o yüzden tehlikeye de gerek yok :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Az önce 200. km'ye bastık evlatla.Kendi çobanlığım dışında hiçbir sıkıntıyla karşılaşmadık.O da şöyle oldu,arkadaş selenin üzerindeki poşedi 'çıkar olum şunu böyle daha iyi' diyerek çıkardı.Bende 'saklayayım belki yine takarım(?)' diye selenin altına koydum.Motoru sürmeye başladım ki o da ne,gaz yemiyor.1-2 denedım yine yok.Dedim böyle olmayacak Duran kardeşlere götüreyim.Götürdüm usta seleyi kaldırdı.Dur abi poşedi alayım ordan dedim aldım.Usta dedi çalıştır gaz ver.Dediğini yaptım.Anaa gaz yememe sıkıntısı yok.Meğersem selenin altında hava filtresi varmış,poşedi de tam ağzına koymuşum.

Birkaç fotorafını atayım evladın :cherry:


[url]http://img405.imageshack.us/img405/2001/20120911122543.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img89.imageshack.us/img89/9237/20120911131454.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img855.imageshack.us/img855/4042/20120911180940.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img811.imageshack.us/img811/6647/20120912190215.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


Plakayıda affetmemişsin. :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Az önce 200. km'ye bastık evlatla.Kendi çobanlığım dışında hiçbir sıkıntıyla karşılaşmadık.O da şöyle oldu,arkadaş selenin üzerindeki poşedi 'çıkar olum şunu böyle daha iyi' diyerek çıkardı.Bende 'saklayayım belki yine takarım(?)' diye selenin altına koydum.Motoru sürmeye başladım ki o da ne,gaz yemiyor.1-2 denedım yine yok.Dedim böyle olmayacak Duran kardeşlere götüreyim.Götürdüm usta seleyi kaldırdı.Dur abi poşedi alayım ordan dedim aldım.Usta dedi çalıştır gaz ver.Dediğini yaptım.Anaa gaz yememe sıkıntısı yok.Meğersem selenin altında hava filtresi varmış,poşedi de tam ağzına koymuşum.

Birkaç fotorafını atayım evladın :cherry:


[url]http://img405.imageshack.us/img405/2001/20120911122543.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img89.imageshack.us/img89/9237/20120911131454.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img855.imageshack.us/img855/4042/20120911180940.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img811.imageshack.us/img811/6647/20120912190215.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

olur böyle şeyler........
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
.........Yağmurda kullanmayı düşünmüyorum,endişeleniyorum çünkü.Kenda diye bir lastik var üzerinde,ismi cismi belli değil,kuru asfaltta bile yatırmaya tırsıyorum.Sağlam lastik için de şimdilik durumum yok,o yüzden tehlikeye de gerek yok :)..

Yol Tutuş için lastik EN ÖNEMLİ ETKEN...sorumluluk almamak ve tavsiye niteliği taşımamak kaydıyla sadece birşey söyleyeceğim BENCE (altını çiziyorum bu benim şahsi fikrim olup tavsiye vs değildir ,hiçbir sorumluluk kabul etmem) lastiklerin yol tutuşu KURU ZEMİNDE fena değil... NOT:motorum 4500 km civarında motosiklet tecrübem de 4500 km civarı:)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
ybr 12 ye 350 koyuyor bugun arcm konuscm ıste. Ama cb de guzel 2 mtrdada pısman olmam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst