- Katılım
- 20 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,869
Boydan sorun var ne kadar alcak olursa iyi olur drift sürüyorum ybr sürüyorum amma biraz daha alcak olsa daha iyi..
Boyun alçaksa drift daha uygun olur gibi. Uzun süre kullanacaksan ybr al.
Arkaya fındık amortisör al, önleri bas. Sakın amortisör üzerinde ısıtma, kestirme gibi işlem yaptırma.



