Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bir ara bunun kaydını tutuyordum ama telefona format atınca silinip gitti. Unuttum şimdi yalan olmasın 370 veyahut 400'e yakın bir km idi. Emin değilim.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
yqavuzhyan kardeş senin motorun markası nedir??

Mh 125 Drift diye geçiyor.
Senin gittiğin yer muhtemelen honda servsii değil, yağı bir ayrı değiştiriyor bakımı bir ayrı yapıyor ve 10 lira alıyor :D

Ne alaka? Cevaplamıyacaksan cevaplama

genelde ergenler gelir, motor aldım der, soru sormaya başlar. böyle gider bu. Senide bu kategoride değerlendirdim. Motor aldıysan 16-18 yaşına gelmiş olman lazım, motor almaya kalkmış olman lazım ve jikle ne bilmiyorsun şaşırdım doğrusu.
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
Mh 125 Drift diye geçiyor.
Senin gittiğin yer muhtemelen honda servsii değil, yağı bir ayrı değiştiriyor bakımı bir ayrı yapıyor ve 10 lira alıyor :D



genelde ergenler gelir, motor aldım der, soru sormaya başlar. böyle gider bu. Senide bu kategoride değerlendirdim. Motor aldıysan 16-18 yaşına gelmiş olman lazım, motor almaya kalkmış olman lazım ve jikle ne bilmiyorsun şaşırdım doğrusu.

iyide sen benı tanıon mu kı ?
tanımıon ben bu zaman a kadar motor a hıc hevesı merakı olan bırı degılım nasıl oldu ne olduysa 1 ayın ıcınde heves geldı alacam dedım aldım bu kadar basıt ve dedıgım gıbı cevap vermıyeceksende oku ve gec sacma sapan yorum yapmanın anlamı yok
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
54
yqavuzhyan
kardeş senin eskiden hiç honda motorun oldumu mondialin bayii si bi bakım için 30 tl alıyor motorun her türlü bakımını yaptırıyorum şuana kadar her türlü sıkıntısını yaptırdım sacede 10 tl ücret verdim sıkıntı değil helal olsun ama sadece soruyorum siz ücret veriyormusunuz diye ama 'HONDA' sahibi olanlar ücret vermiyoruz. ama eskiden benimde bi mondialim vardı onun bakımını yaptırırken ücret veriyordum.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Depoyu doldurma şeklin nasıl?
Gırtlağına kadar doldurtuyor musun, yoksa pompayı içeri sokup, tetik atana kadar mı doldurtuyorsun?
Ben tetik atana kadar dolduruyorum.
Bir de benim kullandığım mesafeler hep çok kısa. Ev-iş arası yaklaşık 1-3 km arası kullanıyorum. Eğer gezi amaçlı mesafe gideceksem 2 kişi oluyorum.
Bir de buna kışın jigle ile çalıştırma filan eklenince benim yakıt normal gibi. Bir ara bunun konusunu konuşmuştuk da benim şartlarım için normal denmişti yakıt sarfiyatı için.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
yqavuzhyan
kardeş senin eskiden hiç honda motorun oldumu mondialin bayii si bi bakım için 30 tl alıyor motorun her türlü bakımını yaptırıyorum şuana kadar her türlü sıkıntısını yaptırdım sacede 10 tl ücret verdim sıkıntı değil helal olsun ama sadece soruyorum siz ücret veriyormusunuz diye ama 'HONDA' sahibi olanlar ücret vermiyoruz. ama eskiden benimde bi mondialim vardı onun bakımını yaptırırken ücret veriyordum.

Yok Honda motorum olmadı. Yani Honda'da periyodik bakımlar ücretsiz mi demek istiyorsun anlamadım. eğer öyle diyorsan yanlış abi. Nasıl ücretsiz olur bakım?
Mondial, honda , yamaha hepsinin bakımı ücretlidir. Bu arada 30 tl alan mondial bayileri ile tanışmak bana nasip olmadı. 60-70 TL alıyorlar. Sitede 20 Tl yazıyor diyince .iktir git bir daha motorunu bakıma getirme diyenleri de var.
iyide sen benı tanıon mu kı ?
tanımıon ben bu zaman a kadar motor a hıc hevesı merakı olan bırı degılım nasıl oldu ne olduysa 1 ayın ıcınde heves geldı alacam dedım aldım bu kadar basıt ve dedıgım gıbı cevap vermıyeceksende oku ve gec sacma sapan yorum yapmanın anlamı yok

Tencere düdüğü,
Saçma sapan sorular soran sensin, abuk subuk yorumlar yapanda sensin, tüm bu satırlar senin için gelsin...
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
33
Abooow son mesaj "Bugün 01:47"

24saat bari dolmasın yazık günah bişeyler karalıyalım, kışın bile bukadar yatmadı CB başlığı :mrgreen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

İyisimi sayfayı renklendirmek adına bikaç absürt modifiye fotoğrafı paylaşayım, varlığım apaçi kabilesine armağan olsun :queen::queen::queen:

Bu nedir abi neaptınız alla aşkına :sunny: Yalnız egzoz fena olmamış :cherry::mrgreen:

[url]http://r1305.hizliresim.com/19/b/my2h4.jpg[/url]

[url]http://j1305.hizliresim.com/19/b/my2p2.jpg[/url]

Arkadaslar motorumun selesini su üst resimdeki gibi yapmak istiyorum yardim edermisiniz ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşlar nasipse bu akşam 22:00 uçağı ile Rusya ya gidiyorum,hepiniz kendinize iyi bakin hakkinizi helal edin.. kalın sağlıcakla..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
hayırlı yolculuklar üstat. bende bu gün cb yi verdim.. :( tabi yeni sevgilime hemen kavusmak kaidesi ile..
1743609_600614000010089_867579809_n.jpg
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Depoyu doldurma şeklin nasıl?
Gırtlağına kadar doldurtuyor musun, yoksa pompayı içeri sokup, tetik atana kadar mı doldurtuyorsun?
Ben tetik atana kadar dolduruyorum.
Bir de benim kullandığım mesafeler hep çok kısa. Ev-iş arası yaklaşık 1-3 km arası kullanıyorum. Eğer gezi amaçlı mesafe gideceksem 2 kişi oluyorum.
Bir de buna kışın jigle ile çalıştırma filan eklenince benim yakıt normal gibi. Bir ara bunun konusunu konuşmuştuk da benim şartlarım için normal denmişti yakıt sarfiyatı için.

Depo içindeki demire kadar dolduruyorum.Sanırım çok kısa mesafe kullandığınız için böyle motor ısınamadan 3 km yol biter zaten...
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
54
Yok Honda motorum olmadı. Yani Honda'da periyodik bakımlar ücretsiz mi demek istiyorsun anlamadım. eğer öyle diyorsan yanlış abi. Nasıl ücretsiz olur bakım?
Mondial, honda , yamaha hepsinin bakımı ücretlidir. Bu arada 30 tl alan mondial bayileri ile tanışmak bana nasip olmadı. 60-70 TL alıyorlar. Sitede 20 Tl yazıyor diyince .iktir git bir daha motorunu bakıma getirme diyenleri de var.


Tencere düdüğü,
Saçma sapan sorular soran sensin, abuk subuk yorumlar yapanda sensin, tüm bu satırlar senin için gelsin...

usta benim motorun 1000 km bakımındada ücret almadılar yağını ben servisten almıyorum zaten sanayiiden yağcıdan alıyorum castrol 10 40 onun için yağ ücrerti vermiyorum amma bakımını yapıncada ücret almıyor ama mondialin bayii bi sonumda gevşese tamir için ücret alıyorlar mondialin serviste bakım için 60 70 tl istiyorsa artık bence daha uğrama oralara :D
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Arkadaslar selamlar,hava filtresi ve buji yi degistirmek istiyorum is dolayisiyla gidip almaya vakit bulamiyorum siparis vermek icin internetten guvenilir bir site ismi verebilecek olan var mi? Ayrica buji ve hava filtresi icin ne marka onerirsiniz?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Beyler eleman bişeyler denemiş bazısı fena olmamış sanki :)

Pegleri geri almış, gidon ve kontrolleri komple değiştirmiş, kuyruk iptali ve ekstra led stoplu plakalık takmış... ...







 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hayırlı yolculuklar üstat. bende bu gün cb yi verdim.. :( tabi yeni sevgilime hemen kavusmak kaidesi ile..
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1743609_600614000010089_867579809_n.jpg

Sagolasin dostum,calismaya basladik,buralar cok fena -35 derece,youtube a video yukledim suyu havaya atiyorum donuyor :) memleketin kiymetini bilin,sakin ha soguk diye isyan etmeyin :) once soguktan gozlerim yaşariyor sonra da kirpiklerim donuyor :)

bu arada yeni motor aldin mi ne yaptin? Kaca verdin sen cb yi?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
yeni motor aldım üstat cb'yi 4 e verdim. aman diyim üşütme :) kahve çeşitlerine devam :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yeni motor aldım üstat cb'yi 4 e verdim. aman diyim üşütme :) kahve çeşitlerine devam :)

Vayy,guzel paraya vermissin :) hayirlisi olsun.bende gelmeden onceki gun lastiklerin altina kaucuk koydum,aynalar ve cantayi soktum,egzoz ve hava filtresi girisini bezlerle tikadim,akunun kutup baslarini sokup uclarini bantladim,metal aksam uzerine wd40 sıktım,komple naylon branda ile kapladim,koli bandiyla mumyaladim :) zaten kapali garajda. Donene kadar paket :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst