kaça veriosun semt nere hocam bi beat bulamadım yaa![]()
arkadaşlar bende satıyorum artık dylan ageçiş zamanı geldi beat kesmez oldu
o beat ne güzel olmuş bea helal
valla kardeş bnde normal beyaz ampul var hondadan aldım ama h4 deil. Philips
H4 diamond Vision kenarları tırnaklı gördünmü bilmıorum beatlerinki ise düz tırnak yok yani.Eğer H4 taktırcaksan ampul yerini tırnaklı biçime getireceksin.Sanyayi gidip orda yaparlar saten o ampul yuvasını kırıp tırnaklı hale getircekler.Ama bence hiç uğraşma git hondaya bi tane beyaz ampul de veririler onu tak daha iyi yanii H4 kadar ışık vermıor ama yınede parlatıor.