yaw ark lar sonunda motor aldım ben de honda beat ama birz pahalı aldım sanırım 2007 model 3.500 ytl
yaw beat war ben de 3 ay oldu alalı 2007 model aldım 3.500 ebide çok cins bi ses war yaa alttan bişi sallanıo sanki kafayı yedirecek bana bi yardım
vala kardesler keske beatım olsada cıldırmak kasa gerıye off off..gotur bı servıse nesı var baktır..
can olm alamadın bi tane beat senin yüzünden bende üzülüyom:salut:
hayırlısı olsun takma :cat:
yok kardes takma kafaya bak bana takmıyorum..ara sıra canım sıkılıyor ama elden gelcek bısı yok..ale:
![]()
olm can varsakta adam bunalıma girer bee hayırlısı olsun dert etme
bakarsın beklemediğin (inşallah) bi yerden para gelir belki daha iyisini alırsın..
ac su camı mamı yaa bu ne koku eksoz arası kokuyo resmen...