Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
5
bende 2. el beat aldım,iyikide almışım 15000 km'de taş gibi bir tek bakıma götürüyorum.honda hayat onda
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
sanada hayırlı olsun mohito.
Beat'i eskitmek zor zaten. Güle güle bin.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hayırlı olsun alı kardesım............gule gule kullan altında eskısın..:d
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
6
Beat 2006

arkadaşlar ben yeni beat kullanıcısıyım.benim motosikletin ön tekerleğinde yada direksiyonunda 40-50 km hızların da yalpalama var.nedenini bilen varsa yardıma ihtiyacım var.teşekkürler
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yalpalanma derken ne gıbı bısı anlamadım.denge problemı flnmı..????
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
6
Beat 2006

Gaz verdiğinde direksiyon yukarı aşağı titreme yapıyor;gazı kesip motor motor yumulduğunda titreme kesiliyor;

Ayrıca ben bu motoru 2250 ytl aldım.çok para vermişmiyim? 3000 KM DE
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
kayfi kardeş 2. elmi aldım motoru belki senden evvelki sahibi ön taraftan bir darbe yedirmişse motora sallama yapabilir ama onunda aşağı yukarı olmaması lazım bence ama belki benim dediğimde deildir sen en iyisi bi servise götür motorunu



fiyaatta fena deil ne çok düşük dene çok yüksek hayırlı olsun kazasız belasız kullan
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Beyler, beat'in olması gereken lastik havası nedir???.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
yaw ark lar sonunda motor aldım ben de honda beat ama birz pahalı aldım sanırım 2007 model 3.500 ytl:(

yaw beat war ben de 3 ay oldu alalı 2007 model aldım 3.500 e :( bide çok cins bi ses war yaa alttan bişi sallanıo sanki kafayı yedirecek bana bi yardım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
6
teşekkürler cem-beat kardeş.senin beat de direksiyonda boşluk veya titreme varmı?ne kadar zamandır kullanıyosun,memnunmusun.ben yeni aldım,3200 km de..
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Ben 4 ayda 6000 km beat kullandım en ufak bir ses yada titreme olayı olmadı. Szin adlığınız motorlar düzgün aralıklarla servise götürülmemiş olabilir. Ayrıca Beatin sıfırı 3440 ytl.
2007 modelini 3500 ytl ye sen nasıl aldın arkadaşım ?
Titreme olayını servise gösterin muhtemelen bir iki vidası gevşemiştir.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Beyler, şu beat'in lastik havasını bilen varsa lütfen yanıtlasın ..:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastik havasını bastıktan sonra motorun üstüne otur lastiğin görüntüsüne göre hareket et az ise hava bas fazla ise biraz sal

he:) he:) he:)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
erbn ogrenmeye calısırım kardes bende tam bılmıyorum...
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Saol kardeş, millet sert sert diyo full hava basarlarsa sert olur tabi..
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bende daha önce honda beat vardı kullandım sattım iyikide sattım diyorum zira parçası pahallı çekiş az şimdi ise 125 lik kymco aldım süper rahat ve seri beat den daha çekişli şimdi diyorumki hondada motormu kymco nun yanında banaa göre kymco nun yanında beat abdurahman çelebi kymco on numara hondaya bence beş çeker zaten bana tavsiye edende eski hondacı yani kıssacası eski hondacılar bile oldu şimdi kymco cu honda beat cılar hala siz ayakta uyuyun derim bir an önce elinizden çıkarın o aletleride kymco alın motora binme zevkine varın derim pişman olmassınız hem hesplı ucuz ekonomik dayanıklı daha ne olsunki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst