Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yaw ark lar sonunda motor aldım ben de honda beat ama birz pahalı aldım sanırım 2007 model 3.500 ytl:(

yaw beat war ben de 3 ay oldu alalı 2007 model aldım 3.500 e :( bide çok cins bi ses war yaa alttan bişi sallanıo sanki kafayı yedirecek bana bi yardım



kardeş senin o sesler granajlardan geliyodur bendede war o ses plastik aksamı çok hassas pimleri çok çabuk kırılıyo sen bi şöyle motorun sağına soluna bak her hangi bir plastik parça arasında bolluk warsa yani bi tarafın pimi kırıldıysa gazladıkta titrşim olacak ve bunla beraber o sesler olacaktır bendede war zaten bu motoru satarsan bu yüzden sataca bende


bi yerin pimi kırılıyo yenisini alıyosun 2 3 ay sonra bi daha bu işten bende çok sıkışmış durumdaym
-----------------------------------

bide bi arkadaş kymcoyu çok övmüş ama bence hondadan çok daha üstün bir marka deil bide bırakın hondayı kymcoya geçin demiş ama ben bu beattımı satarsam yine honda dylan alırım ...
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
cem-beat saol kardeş baktım ama bişeye raslamaddım o ses çıldırtacak beni
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
vala kardesler keske beatım olsada cıldırmak kasa gerıye off off..gotur bı servıse nesı var baktır..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2
slm arkadaşlar.honda todayin ön arka kasasını değiştirmek ne kadar bir bilginiz varmı?cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala kardesler keske beatım olsada cıldırmak kasa gerıye off off..gotur bı servıse nesı var baktır..

can olm alamadın bi tane beat senin yüzünden bende üzülüyom:salut:

hayırlısı olsun takma :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
mysretioali o resimdeki beat senn mi yaa arkadan baya güzel görünüo bendede aynı renk beat war da nası bişi yapsam die düşünüom varsa rsim koysana birz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok kardes takma kafaya bak bana takmıyorum..ara sıra canım sıkılıyor ama elden gelcek bısı yok..:pale::)

olm can varsakta adam bunalıma girer bee hayırlısı olsun dert etme

bakarsın beklemediğin (inşallah) bi yerden para gelir belki daha iyisini alırsın..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
20
beat tarih oluyor mu ne?

slm arkadaşlar beatın üretimi durdurulmuş bıliyormusunuz.bugun servisten ögrendim.cok üzüldüm gercekten :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beat artık yeni kasasıyla satışa sunulacak..
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
vay anasını ınanmam...yenı kasası geldımı turkıyeye_?????

olm can varsakta adam bunalıma girer bee hayırlısı olsun dert etme

bakarsın beklemediğin (inşallah) bi yerden para gelir belki daha iyisini alırsın..

bakalm kardes..:)saol.......................
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ac su camı mamı yaa bu ne koku eksoz arası kokuyo resmen...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ac su camı mamı yaa bu ne koku eksoz arası kokuyo resmen...

can topici zırt pırt hortlatıp durma özellikle onur abi sinirli kitleyiverir konuyu..

sessiz ol duymasınlar..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
heyy selam millet bende beat alıyorum todayden sonra inşallah tabi kafalayabilirseim:) motor 2004 model 4000 km de enteresan dimi ama öle ett 4000 km dee mavi renkli gitim gördüm alıcam almaya karar verdim ne dersniniz benim için hız önemli ben todayde 60 kadran var 55 görüor bunda 100 var 95 görürmü?? şimdiden sağolun bide kötü olumsuzlukları neler bide son sorum olucak sizlere dörtlüleri yakabiliyıormuyuz beatte öle özellik varmı sinyallerin hepsini yakabiliozmu?
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Kardeş,Beat alacaksan pek seni hız bakımından tatmin edemeye bilir.Ancak today den beat'e geçtiğin göz önünde bulundurursak tabikide beklentilerini daha iyi karşılar.4'lüleri malesef yakamıyoruz.Ayrıca motor rahat 80'i düz yolda görüyor.Rampa aşağı motora ne kadar acımana yani sana kalmış..Kötü olumsuzluklarda tekerlerin küçük olması (çukurlardan etkilenme ve viraj kabiliyeti açısından).Çekiş gücünün fazla olmaması.(ani tepkimeler zayıf).Koltuğun altındaki bölmenin kaskı sıdıramiyacak kadar küçük oluşu.Ama bence beat bu tüm söylediğim olumsuzlukara rağmen gerçekten alınabilecek motor.Alırsan zaten göreceksin .Ben Beat'i (3.340)'a aldım.Ve hiçbir motor'a bakmadan direk Beat'e yönlendim..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst