Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
Doğru dostlarım hepimiz kardeşiz.Bu arada agility kullanan arkadaşım doğru senin motor daha seri ama olayı hız olarak değilde görünüş,estetik ve modifiyeye uygunluk olarak düşünürsek Beat daha uygun bir motor.Enes heralde erfer 'yakında burda beat yazıcak iş.'
den de analaşılacağı gibi beat ine kavuşmayı bekliyor.Onun için bitürlü alamadım yazmış.Allah izin verirse en kısa zamada alsın da bizimle paylaşsın
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
inş kadır abı vallahı bu sozun bana cok kuvvet verdı hepınızı sevıyrum ...... hadı kardeslerım senlendırelım burayı en guncel konu bızımkısı olsun hadı herkes resım atıyor ben baslıyorum... ((annem çöpleri dök diyo ))) gelıcek sfere atıcam herkes ıyı bassın kendıne.........
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Beat' çiler, sizleri terkediyorum:pale:
Aslında tam da terk edemiyorum. Tam satarken bir aksilik çıkıyor, eve dönünce içten içe sevindiğimi de farketmiyorum değil hani:cat:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
Doğru dostlarım hepimiz kardeşiz.Bu arada agility kullanan arkadaşım doğru senin motor daha seri ama olayı hız olarak değilde görünüş,estetik ve modifiyeye uygunluk olarak düşünürsek Beat daha uygun bir motor.Enes heralde erfer 'yakında burda beat yazıcak iş.'
den de analaşılacağı gibi beat ine kavuşmayı bekliyor.Onun için bitürlü alamadım yazmış.Allah izin verirse en kısa zamada alsın da bizimle paylaşsın

cok saol abı tesekkur ederım tercume ettıgın ıcın :p:cherry:

ılk ben resım atcam kusra bakma erfer kardes sende acelşe edersen ıkıncılıgı kapabılırsın


Shot at 2007-07-10
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
elimde cok foto var ama nedense bu sefer koyamadım o kadarda ugrastım ya..sız bana bıtarıf edın ......:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
imageshack.us a gir.Gözat yazan yerden upload edeceğin resimi seç.Alt tarfta istedğin boyutta upload etmen için seçenekler var onu kullan sonra(Upload ettikten sonra)aşağıda Hotlinks Forum yazan yeri buraya kopyala-yapıştır.Rast Gelsin.....
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
anlamıştır heralde enes benim motorun resmini beğendin mi?Ne kadar Güzel olmuş,Ne kadar kötü OLmuş?? :D
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
:)senın motora laf yok abı tek kelımeyle PERFECT ah benımde olacaktı kı motorum :salut: ama alacam ınsallah
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
Saol bakalım inşallah.Bu arada koskoca Alanya da 2 tane modifiyeli beat var.Diğeri sadece plakayı küçüttürmüş ve koltuk kılıfı yaptırmış.Yani alanında tekim.Övünmek gibi olmasın :D


Shot at 2007-07-12
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
son resmın guzel olmus kadır abı....senın dımı ?? honda beat surmustum ben bu motoru bıkac kere arkadasın abısınde var...onunkıde modıfıyelı superr bıse
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
evet dostum benim motorum.Daha resim bulursam ekliyecem.Bu arada arkadaşlar motorunu alan hemen buraya eklesin
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kadırcım senı msnde beklıyorum............


Shot at 2007-07-12


dewamını atıca sımdılık byee...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
elıne saglık erfercım snn deıl dımı motor yoksa bızden ızınsız motor mu aldın :silent:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
erfer süper bir resim.Heralde bu ZF 446 idi.Adam Ön kasayı çok güzel yaptırmış.Yine cantlardaki renk seçimi güzel.sinyallerle ii uymuş


Shot at 2007-07-13
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
Motorun dış görünümünü modifiye etmekle hızı arasında ne alaka var??Biraz mantıklı konuşalım.Bu Hızı bize yeter.Dandik motorlarla 150-200 yapıp 1 yıl kullanıp çöpe atmaktansa Beat imle 100 yaparım 4-5 sene kullanırım.Biz motorun hızında deiliz.Bizim işimizi görsün modifiyeye uygun bir motor(beat) olsun yeter.Bilmem anladın mı??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst