- Katılım
- 22 Eki 2006
- Mesajlar
- 90
honda beat guzel bır motor ama 1 sene sonra onada yetmıyor dıceksın aynı benım gıbı yaklasık 2 sene oldu alalı almadan once keske bır tane motorum lsa baska bır sey ıstemem dıyordum sımdık var ama daha buyugunu ıstıyor ınsan oglu boyle yetınmeyı bılmıyor sımdık bende yaklasık 1 seneden berı bızınkılerın kafasını yıyorum cbr 125r onu cok ıstıyorum benı asar 600luk en ıyısı 125lık artık askerdn sonraya kaldı ınsalah bır gun alıcam neyse gorusmek uzere

