Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
honda beat guzel bır motor ama 1 sene sonra onada yetmıyor dıceksın aynı benım gıbı yaklasık 2 sene oldu alalı almadan once keske bır tane motorum lsa baska bır sey ıstemem dıyordum sımdık var ama daha buyugunu ıstıyor ınsan oglu boyle yetınmeyı bılmıyor sımdık bende yaklasık 1 seneden berı bızınkılerın kafasını yıyorum cbr 125r onu cok ıstıyorum benı asar 600luk en ıyısı 125lık artık askerdn sonraya kaldı ınsalah bır gun alıcam neyse gorusmek uzere
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
11
1988 model bir beat

bikepics211743800is6.jpg
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
:queen: ha gocamana vay beaa bzımkılerın atası bu ıste...
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Sevgili beat dostları size haberim var.....:mrgreen:
yeni beatlar artık çift renk satılacak.Ön taraftan arkaya doğru sticker kaplı çok hoş duruyor:cat: Daha satışa çıkmadı.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
beatin değerini bilin ya keşke benimde bir beatim olsa zaten alcam ya bundan sonraki motorum ya beat olacak yada cbr 600 ikisinden biri
yani sonuçta honda ya sağlam benim today 1300 km de hiç bir arıza bile vermedi bugüne kadar sadece yağını değiştirdim şimdiye kadar o kadar
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
typ-r senın dedıgın bılıdgım kadarıyla turlıyede satılmayazak ama kesın bısey bılmıyorum....
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
benim de bildiğim kadarıyla zaten hindistan da satılan motorlar öyle çift renkli oluyor. bana kalırsa honda nın tek renkte kalması daha iyi olur beat sadeliğiyle güzel bir motor.
bu arada o 1988 model motorla beat lerin isim benzerliğinden başka hiçbir alakası yoktur.
ona bakarsanız honda beat diye bir otomobil de var :) 50cc lik bir motordur. her motorun ismi,renkleri ülke veya kıtalara göre farklılık gösterebilir beat-lead gibi
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bunların turkıyede old. zannetmıyorum ama......sen ole dıyosan oledır...
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Dediğim gibi yakında çıkacak piyasaya mayıs-haziran....:cat:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
dogrudur nıye dersenız gebzede hondada calısıyor typ r arkasımız gelır derse gelır bende motorumu komple dagıttım ınsallah yarın boyanıyor supper bır renk sectım gumus ama normal gumus degıl bıraz mavımtraklık var arka camurluguda boyatıyorum bıde torpıdo gozunun kapagı harız dıger taraflarını boyatıyorum ınsaallah guzel lacak boyası bıttıgınde ılk ısım notoru toplıcam ondan sonra resmını cekıp gonderecemneyse sımdıden gorusmek uzere
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
tmm dostum inşallah güzel olur.Resimlerini bekliycez.Bu arada bende egzoz koruyucusunu griye boyatcam
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
82
kaç oktan

Arkadaşlar aranıza yeni katıldım 2300 km de 2. el bir beat aldım bundan sonrası için sorularıma cevap verip tecrüblerinizi paylaşırsanız sevinirim.
1-Kaç oktan benzin almalı
2-Bütün kış yatmış olmalı motor ne yapmalı yada bakım periyotları nedir
3-Anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir servis varmıdır
4-Kask ve kilit tavsiyeleriniz nedir nerden uygun alırım

Not:Her soru 25 puan istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz.

Yazılı sınav gibi sıraladığım sorularım için özür dilerim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
hayırlı olsun williamwallace
1- 95 oktan benzin almalısın
2- Yağını değiştirsen senin faydana olur, hava filtresini gözden geçirebilirisin. motorun daha yeni olduğu için bu km de başka bir kontrola ihtiyaç duymayacaktır diye düşünüyorum. 2. bakımın 4000km de :cat:
3- Anadolu yakasın da Mototal e gidebilirsin
4- Kask ve kilit konusuna gelince bir bütçe verebilirsen daha iyi yardımcı olabiliriz :wiinkk:
kazasız sürüşler
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
82
İlgine çok teşekkürler valla kask v ekilit için toplam 200 ayırabilirim sanırım ama kıy bunlar cok onemlı dersenız sizi dinlerim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
kask ve korumalı ekipmanlarına ayırabildiğinin en fazlasını ayırmaya çalış.
kask olarak nolan n61 veya n62 önerebilirim n62 yeni model 110 ila 120euro bir fiyatları var. kilit olarak ta master lock bakabilirsin
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
arkadaslar motorum boyandı yarın artık takmaya calısırım ıste sıze resımlerı torpıdo guzunun kapagı harıc gıger koselerını boyattım cok super oldu arka camurlukta


 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Murat eline sağlık. dediğin gibi farklı bir gümüş rengi. gülegüle eskit :) kazasız sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst