Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
abı gusel olmus ama beata bu yakısmıyo be abı:wiinkk:
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suraya bak yaaa hıc boyle forumumuz olmadı ki. sorunların dııl de mutlulukların paylaşıldıgı bır forum. tabı ınsanın motoru mondial rs 151 olunca yüzü nasıl gulerki :) keske beat 100 alsaydım da sorunsuz olsaydı. 50 cc de hediyem olsaydı. neyseki kendimi avutuyorum artık. birgun benimde bisikletim değilde motorum olucak :D

arkadaşlar çamurluğu iptal ettim plakayı alta aldım
05102006001ff5.jpg

vayy cok tatlı arka stoplar. orjinali boyle deıl heralde dimi? nasıl yaptınız bunu??
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2006
Mesajlar
34
Arkadaşlar bu motordan var benim kullanıyorum bu yıl aldım ama ikidebir aküsü boşalıyor motor çalışmıyor kullanıyorum her gün ama 2. aküde gitti sizce bunun sebebi ne şuan dükanın önünde ama marş yemiyor gene akü offf
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
can nerelerdesin yaw msn de yüzünü gören cennetlik

kardesım derslerden bılgısayarın yuzunu goremıyomkı:pr:
okuldan gelınce bılgısayar acsam annemle papaz oluyoz arasıra vakıt buldukca acıyoz ıste.
ee sen nerelerdesın?
okul nasıl gıdıyo?

suraya bak yaaa hıc boyle forumumuz olmadı ki. sorunların dııl de mutlulukların paylaşıldıgı bır forum. tabı ınsanın motoru mondial rs 151 olunca yüzü nasıl gulerki :) keske beat 100 alsaydım da sorunsuz olsaydı. 50 cc de hediyem olsaydı. neyseki kendimi avutuyorum artık. birgun benimde bisikletim değilde motorum olucak :D
QUOTE]

uzulme kardesım sende al bıtane beat kurtul dertten :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Mel-a-ku stop boyası satılıyor aksesuarcılarda yoksa orjinalde böyle deildi kendim yaptım
erol_ beatlerde genel sorun bu sanırım ben de deahil olmak üzere birçok arkadaşımızda akü sorunu var benim aldığım bazı önlemler var öncelikle motora 2004 ve öncesi yıllardaki gibi far anahtarı koydum hiç olmassa çalıstırdıktan sonra farları yakmak daha iyi oluyor 2. tavsiyem sabahları motoru ilk ayak marşından çalıstır. zaten biz farkındayızda servisler daa fark edemedi malesef akünün motora yetersiz geldiğini
Erfer bildiğin gibi ya okul aynı havalar daa fazla soumadan biraz daa keyif yapalım motorla die düşünüorz :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
bende var güzel motor ilk zamanlarda iyi cekiyordu 15000 de ceki düştü özene bakıma götürdüm ceki balatası buji akü yarım kasnak bilyaları vs. adama dedimki mars butonu tutukluk yapıo gerekirse onuda değiştirelim bana verdigi cevap nezaman calısmıcak gelirsin değistiririz bi dünya masraf yaptım daha beter oldu 90 yapan motor 70 iişi gecmiyor adamlar servis olmus ama usta olamamıs yazıklar olsun onlara birdahamı tövbe :pr:

ilk zamanlar tarko yu solluodum simdi o beni solluo:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
way be kardeş o deilde benim motorda 10000km i geçti benimkininde gidişi azaldı eskiden 90 yapıyodu şimdi 80 i zor geçiyo yaaa nie böle oluyoki

banistercaq kardeş çı sinyalleri bi türlü boyatamadım çok güzel oluyo ama yaptıracam sen kaça yaptın
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
merhaba tarkoo hoşgeldin

beatçı arkadaşlar 29 ekimde caddeye gidiyomuyuz beraber?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
cem-beat 7,5ytl küçük sprey kutusu büyüğü 12ytl stop boyalarının

sozerr ben avrupa yakasındayım hava durumuna göre gelebiliriz aslında
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
way be kardeş o deilde benim motorda 10000km i geçti benimkininde gidişi azaldı eskiden 90 yapıyodu şimdi 80 i zor geçiyo yaaa nie böle oluyoki

banistercaq kardeş çı sinyalleri bi türlü boyatamadım çok güzel oluyo ama yaptıracam sen kaça yaptın

bence cem kardesim vitesli motordan gerisi yalan bunların varyatörüne (ceki organlarına) sonradan bi numara oluyor orjinalliği gittimi servis bile bunun altından kalkamaz alır paranı sallar dısarı en iyisi n yapmak lazım bilirmisin 2 yıl kullanıcan cıkarıcaksın elinden abi ama nasıl sallarsın bu adi çin malları geldi geleli bizimkileinde popülerligi bitti adam onu alıcama daha ucuza yeni cin malı alır motormu motor nereden bilsin kalitesini piyasanın beygiri bitermi :farao:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
daha once aku sorunu ysayan ben bu konudaki fikrimi soyliyim. Yeni akuyu taktirdikdan sonra 1 2 hafta bastim calisti ama son 1 haftadir yine bi zorlaniyo. jikle olmadan calismiyor. acaba soguktan mi diyorum ama hava o bayramda gayet iyiydi. Bu motora bu aku olmuyo. Onu anladim. Neyse idare ettigi kadar. buda 2 sene gitse raziyim. Bide motorda bugun bir sorun yasadim. kalkarken bole bir ey vuruyormus gibi motor titriyor. anlamadim. benzindenmi yoksa baska bisiydenmi. hep petrolofinden aliyodum. 2 gun once shellden aldim. yarin petrolofisinden alicam . insallah duzelir. Bu titreme olayi sizin basiniza geldimi. Benimki 9600 km de. Yoksa motor eskiyormu diye endiselenmeye basladim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst