bende beat çıyım merabalar...
arkadaşlar çamurluğu iptal ettim plakayı alta aldım
![]()
can nerelerdesin yaw msn de yüzünü gören cennetlik
suraya bak yaaa hıc boyle forumumuz olmadı ki. sorunların dııl de mutlulukların paylaşıldıgı bır forum. tabı ınsanın motoru mondial rs 151 olunca yüzü nasıl gulerkikeske beat 100 alsaydım da sorunsuz olsaydı. 50 cc de hediyem olsaydı. neyseki kendimi avutuyorum artık. birgun benimde bisikletim değilde motorum olucak
QUOTE]
uzulme kardesım sende al bıtane beat kurtul dertten :cat:
way be kardeş o deilde benim motorda 10000km i geçti benimkininde gidişi azaldı eskiden 90 yapıyodu şimdi 80 i zor geçiyo yaaa nie böle oluyoki
banistercaq kardeş çı sinyalleri bi türlü boyatamadım çok güzel oluyo ama yaptıracam sen kaça yaptın