Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
cba dostum saol ben de nerde kaldı diyodum =) 600 nerde 25 nerde ne güzel motur bizimkisi ya. Kayışla performansın ne alakası var ki ya nası yani?
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Alakası bildiğim kadarıyla performans kayışları ya daha ince yada daha kalın oluyordu, bide daha gergin oldumu performansı arttırıyormuş..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hmmm iligincccccc =)..bunu bi araştıriym..mantııma gore mevcut kayış sıyırmadan görev yapabiliysa bi farkı olmaması lazım cunku. ama incelik kalınlıa gore koni uzerindeki saa sola hareketi çabuklasıyosa olabilir aslında..derinlemesine dalmam lazım eywallah cba dostum..butun başlıkların dostu =)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Aynen evren abi bu kayış işine yoğunlaşım olmadı imalatını biz yapalım deriden filan :p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar benim Beat'te Kevlar kayış var,bakımını aksatmam Castrol kullanırım ve yakıtı Shell'den alırım...Dün hava çok güzeldi ve yokuş aşağı tam 98-100 arası birşey gördü...Aynı yokuşu 30-35 ile çıktı tabii...:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mertçim düze ne gerek war arkadaş çok teknik annatmış. 30-35le çıkıleybıl bi yokuşmuş. bence dediği değerler görmesi normal. bence boşuna kasmayalım bu motorun gideri bu..kırmızı çizgiden bahsetmiştim. doğukanın motor gibi gitmez sonra o kadar yırtarsan :p
mondiz kardesim paylasım icin saol
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
evren(jr.) abi kayışın bir ufakta bir etkisi varmı diye dusunmustum ama ne kadar olabilirki sende haklısın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ya abi nedir bu kayış kayış:D kurban olayım al bi dayco kayış tak gitsinn babalar gibi ben demiyorum halk diyor
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mevlut hocam tudeylerde de akü zayıf mı ya bi de ayak marşı war mı?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
her ikiside var abi akü aslaa aslaa öyle hiç bir sorunla karşılaşmadım o sorunlar gerçekten activa ve beatlerde vaer
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Bizim akünün amperajını bilen war mııııııııııııııııııııııııııı? (biliyorum uzerinde de yazar klawuzda da wardır ama bilen war mı) boş'un sulu akulerini buldum 30 kaat civarı..kuruyu sorucam baska yerlere
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
evren(jr.) Bnm motorun gecen 16 bın bakıma soktum yagını bujısını kayışı hepsı deıyişti eskisi gibi canavar oldu yani motor kendıne qeldıe
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
İyi çok sevindim doukan kardeşim. Güle güle bin. Yağsız bırakma canavarı.
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
12V 5Amper orjinali..

Bizim akünün amperajını bilen war mııııııııııııııııııııııııııı? (biliyorum uzerinde de yazar klawuzda da wardır ama bilen war mı) boş'un sulu akulerini buldum 30 kaat civarı..kuruyu sorucam baska yerlere
jr abicim bizim beatlerde orjinal akü 12V 5Amper ve sulu akü...ama akü alacaksan biraz daha parlak ışık versin diosan kendi orjinal akü yuvasına 12V 7amperlik bi aküyüde yerleştirtebiliyosun..ona imkan veriyo akü kutusu..yanie en azından bende öle oldu..Şimdi yarın 2. aküyüde alcam koltuğun altını kullamıyom oraya koydurup seri bağlatcam ama 2. aküm 9Amperlik olcak ;) ..olcak benim akü 16 amper :)) bide xenon war...artık düşünün siz verdiği parlaklığı ;) yani ortalam 3 kat daha fazla parlaklık demek bu :)) Ve düşünürsende aküde yuasa derim jr abicim...alırsanda kuru tip bakımsız akü al derim..en sağlıklısı..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
annown süpersin dostum.

-peki fiyatı nedir bahsettiğin kuru yuasa 7 amperlik akünün?

-paralel bağlatcam demek istedin sanırım..seri baalarsanız 24 volt eder. BUM! :queen:

-Ama fikir dahice. Ayrıca 7 amperliğin oraya uyduğunu söylemen çok iyi oldu tamamen boyutlar aynı mı 5 amperlikle?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
3
Arkadaşlar benim motor yere düşmesinden dolayı ön sol grenaj çizildi bu parçanın orjinalini bulabilirmiyiz.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
tabikide bulabilirsin servise git stoklarında vardır büyük ihtimal hemn takarlar...
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
annown süpersin dostum.

-peki fiyatı nedir bahsettiğin kuru yuasa 7 amperlik akünün?

-paralel bağlatcam demek istedin sanırım..seri baalarsanız 24 volt eder. BUM! :queen:

-Ama fikir dahice. Ayrıca 7 amperliğin oraya uyduğunu söylemen çok iyi oldu tamamen boyutlar aynı mı 5 amperlikle?


cevap_1 = Walla abicim fiyat olarak ortalama en fazla 50-60 ytl olur..daha fazla isterlerse verme yoksa kazıklamış olurlar :)

cevap_2 = bağlantı konusunda haklısın :))

cevap_3 = hemen hemen aynı gibi..tabiki bikaç cm daha büyük en boy bağlamında ama zaten jr. abicim bizim akü kutularının üstünde sabitleme sıkıştırma için sabitleyici akü kutusunun vidalı kafası olduğu için usta birinin işçiliğini de bu işin içine katarak işlemi tamamlayabilirsin..

Şimdiden hayırlı olsun akün jr. abicim ;) Zaten motora bi xenon taktık ondan sonra başlarda yaşadığım elektrik aksamı sorunlarını çözcem die oto elektrikçi gibi oldum çıktım walla.. :))

Arkadaşlar benim motor yere düşmesinden dolayı ön sol grenaj çizildi bu parçanın orjinalini bulabilirmiyiz.

walla dostum ahmet antalya taraflarında olsan buralar beat cenneti olduğu için sana çıkma bi parça bile bulabilirdik ama uzaktaysan yapabileceğim bişey yok servse gitmeni tavsiye etmekten başka..

yada sorun sadece çizikse sadece bence boyat derim aynı rengine..çünkü bilion bizim motorların belki parça fiyatlarını,çok pahalıdır plastik meretler :)

bende de aynı sorun olmuştu,tanıdık bi oto boyacı abim wardı ona gittim çok güsel halletti...tabi bu dediklerim sadece çizik için..sorun bide kırık yada çalama warsa değişir gitsin derim..

Arkadaşlar dün motorumla 50km hızla seyir ederken lastiğim eskiydi maaşa kadar değiştirmek için beklerken dayanamadı ve yolda yarıldı..Biraz salladı ama güvenli bi şekilde yavaşlayabildim..Artık lastiğimi değiştirmenin zamanı geldi..şimdi size arasında kaldığım bu 2 modeli kıyaslamanızı istiyorum..

Honda Beat'im için sizce hangi lastik????:

Pirelli SL26
3.50 - 10 59J reinf TL
28 Euro (Teki) (Pirelli SL26 bugün pirelli bayisine sordum çiftini 120YTL ve 5 taksit yapabileceğini söyledi..)

Michelin S83
3.50-10 51J
70 YTL (Teki)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst