- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
jr. verdigin bilgiler için saol gercek bir beatçi oldun cıktın 
arkadaslar sızler sayenızde burda bıze gerek kalmadı verdıgınız teknık bılgıler gercekten cok yararlı hepınıze tesekkur edıuyorm.ama beatın gezılerde yetersız kaldıgı dusuncesıne katılmıyorum cunku grup gezıler en fazla 80 km lık hızlarla yapılan gezılerdır beatta cok rahat 80 i gorebılen bır motordur...