Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben bu motoru satmam arkadas =) beat scooterların (maksileri saymayın börgmın falan war orda. acaip abiler onnar) en guzel çizginere sahip olanı, en kenne baktıranıdır. Beat yakışıknıdır. dier motorlarna gezilere cıkabilcek kadar gucnu olsa ben baska motora bakmazdım. war mı gezilere turnara katılabilen?..bana yeni motor aldırtmayın =)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
abi ben katılıyorum ama yetersiz kalıyo grubu yavaslatıgımı bıle dusunuyorum bazen abilerim onemlı degıl desede bu senın kafanı hep kurcalıyo bence her zaman yanımızda olması gereken bır motor ben cok sewıyorum gercekten ama uzun yol ve grup gezılerınde yetersiz kalıyo gercekten vitesli bir motor benim işimi gorecek bılıyorum ama beat de her zaman yanı basımda olacak olmak zorundaaaa :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aynen katılıyom. sizin acılmıs motorlar bile o haldeyse benim 2000 kmlik motor naapsıın
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
ewt sonunda aldım YBR'yi...Pazartesi günü altımda olcak.Beati bıraktım ama sizleri bırakmadım arkadaşlar...Bizde satmak olmaz Antalyalıyız biz...Aralarda yazarım yıne sizlere muhabbet ederz ;)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar sızler sayenızde burda bıze gerek kalmadı verdıgınız teknık bılgıler gercekten cok yararlı hepınıze tesekkur edıuyorm.ama beatın gezılerde yetersız kaldıgı dusuncesıne katılmıyorum cunku grup gezıler en fazla 80 km lık hızlarla yapılan gezılerdır beatta cok rahat 80 i gorebılen bır motordur...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
arkadaslar sızler sayenızde burda bıze gerek kalmadı verdıgınız teknık bılgıler gercekten cok yararlı hepınıze tesekkur edıuyorm.ama beatın gezılerde yetersız kaldıgı dusuncesıne katılmıyorum cunku grup gezıler en fazla 80 km lık hızlarla yapılan gezılerdır beatta cok rahat 80 i gorebılen bır motordur...

ama bayırlarda 80 goremeyen bir motordur o yuzden grup duzenını bozmaktadır
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
eet......abiler bayırda da 80i koruyabiliyodur =). 6 litreyne 200-220 km benden. bi konuya daa barnak basiym. forumun eski sahifelerinde "gazı werince far daa bi yanıyo. bunnarda far motora baalı" gibi bişi okudum die hatırnamaktan kennimi alamazken sunu da bi yandan merak ediyom. lammu direk motora balı ise motor calısmasken nası yanar? benim fikrim akunun zayıf olması nedeniyle gazı werince akunun sarj olması durumu ortaya cıkar we gelen akım akuyu beslediynden far da daa bi parnak yanar. hatta hintli dayılar da bunun farkında ki ayak marsı koymusnar (beatler meer kalem pille calısıyomus =)). bunu akusu azalmıs arabalarda bile gorebiliriz. sinyal yanarken arka stopları sonuklesir sonerken yanıklasır (ne ifade be) eet konuyu tartısmaya acıyorum benim fikrimmu yonde.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
10
arkadaşlar bir tane kymco movie xl 150 lik motor var 2850ytl peşin diyor 7000 km de bu motor beat e göre çok mu yakar motor gücü 11hp
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bence 150lik kymco 150lik hondadan fazla yakar (sadece teknoloji kıyaslanarak yapılmıs bir warsayım benimkisi). beat bence daha az yakar bu mantıkna bilmem arkadaslarım ne der.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
beat cok yakcağı kesin sınıfın en az yakanıdır zaten beat ama kyomca beatin 2 katı yakcak hali yok sonucta sana kalmş yani :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
kymco beatten dha fazla yakıor çnkü bizim grupta var beatten inip kymco süper 8 binen bi arkadaş dha çok yktıgını söluor yani...
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla bende görmedim daha beat ten daha az yakan bi motor..ama sanki ben motoru açtıkça yakıt yakması fazlalaşıyo gibi..yoksa yanlış bi tespit mi benimkisi?

bu araad uni_akrep07 ybr lerinde baya az yaktıını duydum..nası hiç bi ölçüm denemesi yaptınmı?
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben 60-70le giderken (yarım gaz) 220 kmyi asıyodu simdi gaz tam acık geziyorum 200 civarı anca ama kırmızıya geldi mi alıyommenzin. demek ki yedek depo falan yesek baya bi gitcek kucuk canawar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst