Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
bugün belli oldu sıfır bir dyla siparişi verdim bakalım ellerinde yoktu ama ne zaman gelcek
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
68
benim arkadaşta var eğer yokuşlu bir bölgede yaşıyorsan tavsiye etmem çünkü kayışlı olduğu için erken hızı kesiliyor.önce 3 kişi yokuşu çıkardık sonra2 sonra 1 şimdi evde yatıyor.ama düz yoda sürmek için çok ideal bir motor kolay kolay arıza vermez
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
bence yokuş yukarıda sürülebilir ben beat veya activa alıpta yokuşta kaldım yardım edin diye yardım isteyen birini hatırlamıyorum siz hatırlıyomusunuz arkadaşlar ? beat ve activa türkiyede ki her yokuşu çıkar
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
kankiler bi sorum war!!
beat'in orijin modelleri arasında gri varmı bikaç kişide gördümde sitede onlar boyatmışmıdır acep yoksa orjinalmi yardım PLZ
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
kardesim sen 5-6 ay snra kalir diosunda ben 2004 2008 arasi 4 sene bindim 20000 km den fazla yol yaptim hic bi rampada kaldigi olmadi biraz yavasladigi oldu ama hic yigilip kalmadi
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Beat dediğimiz ŞEY,

Arıza yapmaz, yolda pırahmass, yoguş çıkhmam diimess:)

Ama Beat kendi neviindendir, az yakar, hız yapmaz, bel incitir amortisörleri vardır, viraca girince, moralmanı bozulur, (senlen samimi ya: niye dönüyoz? ne güzel gidiyorduk işte diye..)

Beat sahibi olupta sattığına bişman olmayanı tanımıyorum daha, O ancak, kocaman motor alınınca bırakılabilir, bıraktığınız yerde sizi bekler, sizinde ara ara istediğiniz gibi, dönmenizi bekler:cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt scooter atom karıncalar kuruldu..

şlimdilik tanışma bölümünde..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
5-6 ay sonra kalır :farao:

kardeşim bu lafın dün itibariyle doğrulandı haklıymışsın!!

eniştemin 15000 de eşşek gibi kullandığı bi beati var beşiktaştan beni alacaktı neyse beşiktaşın arnavut kaldırımlı olan yokuşlarından birini çıkıyoruz ama yokuş bayağı dikti hayatımda gördüğüm en dik 2. yokuşlardan biri diyebilirm yokuşun yarısında motor tıkandı ses geliyo motor gitmiyo yeni bakıma sokmuş diyo motor bakıma gitti dahada kötü oldu diyo düz yolda falanda çok zor hızlanıyomuş kayışının değişmesi gerekiyormuş yoldada çok zor hızlanıyodu ama dikkatınızı çekerım bakımsız beat çıkamaz

kankiler bi sorum war!!
beat'in orijin modelleri arasında gri varmı bikaç kişide gördümde sitede onlar boyatmışmıdır acep yoksa orjinalmi yardım PLZ

arkadaş beatın orjinal modelleri artık gri-siyahtır yanı sırf gri olanı yoktur
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
kardeşim bu lafın dün itibariyle doğrulandı haklıymışsın!!

eniştemin 15000 de eşşek gibi kullandığı bi beati var beşiktaştan beni alacaktı neyse beşiktaşın arnavut kaldırımlı olan yokuşlarından birini çıkıyoruz ama yokuş bayağı dikti hayatımda gördüğüm en dik 2. yokuşlardan biri diyebilirm yokuşun yarısında motor tıkandı ses geliyo motor gitmiyo yeni bakıma sokmuş diyo motor bakıma gitti dahada kötü oldu diyo düz yolda falanda çok zor hızlanıyomuş kayışının değişmesi gerekiyormuş yoldada çok zor hızlanıyodu ama dikkatınızı çekerım bakımsız beat çıkamaz



arkadaş beatın orjinal modelleri artık gri-siyahtır yanı sırf gri olanı yoktur


Evet artik beatler cift ren piyasada hala eski beatlerden var sifir km olarak ama aldanmayin onlar eski uretimlerden
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
eniştenin motoruda zaten 2007 model 15 binde ama motor o haliyle bile 80 i gördü nisanın başında bikere daha binmiştim çok seri geldi ama bu sefer 50cc lik motorlar gibiydi bakalım tekrar baktırmaya götürsün ama büyük ihtimalle kayışı değişecek
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
bu akşam enişte bize gelicek gelsin bakalım delioğlanın derdi neymiş öğrenelim biraz daha sabır
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
evet sorun kayıştaymış kayışı değiştirmiş şimdi bomba diyo
bide az yakıt yakması için bişe yapmışlar onuda kaldırmış sorun hallolmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst