bence yokuş yukarıda sürülebilir ben beat veya activa alıpta yokuşta kaldım yardım edin diye yardım isteyen birini hatırlamıyorum siz hatırlıyomusunuz arkadaşlar ? beat ve activa türkiyede ki her yokuşu çıkar
5-6 ay sonra kalır :farao:
kankiler bi sorum war!!
beat'in orijin modelleri arasında gri varmı bikaç kişide gördümde sitede onlar boyatmışmıdır acep yoksa orjinalmi yardım PLZ
kardeşim bu lafın dün itibariyle doğrulandı haklıymışsın!!
eniştemin 15000 de eşşek gibi kullandığı bi beati var beşiktaştan beni alacaktı neyse beşiktaşın arnavut kaldırımlı olan yokuşlarından birini çıkıyoruz ama yokuş bayağı dikti hayatımda gördüğüm en dik 2. yokuşlardan biri diyebilirm yokuşun yarısında motor tıkandı ses geliyo motor gitmiyo yeni bakıma sokmuş diyo motor bakıma gitti dahada kötü oldu diyo düz yolda falanda çok zor hızlanıyomuş kayışının değişmesi gerekiyormuş yoldada çok zor hızlanıyodu ama dikkatınızı çekerım bakımsız beat çıkamaz
arkadaş beatın orjinal modelleri artık gri-siyahtır yanı sırf gri olanı yoktur
ya kayışı yada debriyajı bitmiştir
soorunu bekliyorruz yazmayı unuttma