Honda Bayileri Kaza Onarımı İçin Motorumu Kabul Etmiyor

Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Böyle şeyler okuduğum zaman garanti için düz yağ / yağ filtresi / buji / hava filtresi değişimi hariç hiçbir şeyi yetkili serviste yaptırmadığıma seviniyorum. Uğraşılmaz böyle tiplerle, sanayideki ustalardan ne farkı kaldı?

Yani şim konusunda yazdıklarımı hatırlıyorsundur. :)

Farkı şu. Sanayideki ustaya tork anahtarı sorunca en en fazla dayak yiyebilirsin, yetkili serviste dayak yemiyorsun, kovuyorlar sadece. :)
 
Katılım
2 Ağu 2023
Mesajlar
32
Ben Honda bayisine gidip hasar tespiti yaptırsam sonra o listeyi alıp çıksam kendim sigortaya hasar dosya talebi açabilir miyim experi kendi evimin garajına çağırabilir miyim ? Ve sonrasındaki işleyişi de kendim halledebilir miyim ?
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle şeyler okuduğum zaman garanti için düz yağ / yağ filtresi / buji / hava filtresi değişimi hariç hiçbir şeyi yetkili serviste yaptırmadığıma seviniyorum. Uğraşılmaz böyle tiplerle, sanayideki ustalardan ne farkı kaldı?

Yetkili serviste 3-5 sene çalışan, ayrılıp "sanayide usta" oluyor zaten.:cat:

16h40l2.jpg
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Geçen de bana stajyer ehliyeti olan birisi çarptı yandan ve % 100 kusurlu çıktı hangi servisi motorcuyu aradıysam yapmadı..Artık Gebze akse sapağında Hayri ustayı senelerdir tanırım işlerini hallederim , bazen yardım ederim kendi motorumu tamir ettiririm. Dosyayı orada açtım servis bilgilerini orası olarak girdim..Parça listesini kendimiz yazdık fiyatları kendimiz yazdık Hayri usta imzaladı , yolladık şimdilik sorun yok.. Aklınız varsa kavga dövüş zararınızı nakit alın karşı taraftan..
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Yedek parça şikayetleri, bayilerin fahiş fiyata motor satmaları, galericilerle ortak iş yapma şüphesi derken şimdi de onarımın kabul edilmemesi. Öve öve Honda'ya nazar değdirdik. Japon'u bile kendimize benzeterek ondan bir Anadolu irfanı yarattık.

Yıllardır Japonlarla çalışan ve Japon kültürünü yakinen bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki bizim toplumumuzda abartılı bir beğeni var Japonlara karşı.
Japonya'nın tek farkı yasaları sıkı ve uyuluyor, denetleniyor.
Bir de disiplinli çalışıyorlar.
Ama bir Japon ana karayı terk ettiği an Japon olmaktan çıkıyor.Kendi ülkesinde yapamadıklarını yapmaya başlıyor.
Pragmatist insanlar oldukları için kendi çıkarlarına bir fırsat gördükleri an değerlendiriyorlar.

Dolayısıyla Türkiyede dönen olayları biliyorlar, ama karışan ve denetleyen olmadığı için rahat davranıyorlar.

Ayrıca Japonlar zekidir algısı da yanlış. Her ülkede olduğu gibi 10 adamın 2'si zeki geri kalanı kaymak yiyen tayfa.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Yıllardır Japonlarla çalışan ve Japon kültürünü yakinen bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki bizim toplumumuzda abartılı bir beğeni var Japonlara karşı.

Aaah o NDA'lerin gözü kör olsun.. :)

Japonların üretim kalite yönetimi konusunda Dünya literatürüne kattıkları gerçekten yadsınamaz, bilhassa Toyota ve Honda'nın burada hakkını yememek lazım. Ama öte yandan neyse, nda :)

Buradaki problemlerin ise Japonlar'ın yurtdışında davranış değiştirmelerinden ziyade ya da yanı sıra diyelim, Japon-Türk sentezinin de oldukça riskli olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Hayır Honda servislerinin ayıbı
Sigorta parayı ödemem demiyor. Honda servisleri ben tamir etmem diyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------



Dosya açmak için sadece sigorta şirketinin hasar ihbar numarası aramak ve gerekli bilgileri vermek yeterli.
Hatta sigorta şirketlerinin sitelerinden online olarak ta yapılabiliyor.
Hasar ihbarı yapılırken dosya parası diye bir kavram ilk defa duydum.

Bu kesin bilgi degil mi? Guvendigim (veya guvendigimi sandigim) bir ozel servis soyledi bunu bana. Dosya isi ugrastirici 1-2 gunluk ugrasi var falan filan.

Eger sizin dediginiz gibi ise, sessiz sadasiz numarasini silecegim:)
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
1-2 güne yayılmış bir kaç aktivitedir.
1-2 insan günü dolduracak kadar bir işlem sigortanın bu parayı ödemesi dahil toplam sürecinde bile yoktur.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
1-2 güne yayılmış bir kaç aktivitedir.
1-2 insan günü dolduracak kadar bir işlem sigortanın bu parayı ödemesi dahil toplam sürecinde bile yoktur.

1 2 gunluk mesai deyince, islemlerin eski usul kagit kurek yontemiyle kurum kurum gezilerek yapildigini falan sandim.

Istanbulda en ufak tefek isler bile min. yarim gun surdugu icin, yadirgamadim 1 2 gunluk evrak takibi isini..

Haftaya bakima goturcektim pek saygideger ustama, artik kendim yapicam mecbur. Selam verdigimiz ilk firsatta duduklemeye calisiyor cok sukur:)
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Bu kesin bilgi degil mi? Guvendigim (veya guvendigimi sandigim) bir ozel servis soyledi bunu bana. Dosya isi ugrastirici 1-2 gunluk ugrasi var falan filan.

Eger sizin dediginiz gibi ise, sessiz sadasiz numarasini silecegim:)

Kesin bilgi :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
1-2 güne yayılmış bir kaç aktivitedir.
1-2 insan günü dolduracak kadar bir işlem sigortanın bu parayı ödemesi dahil toplam sürecinde bile yoktur.

Gebeşlik demiştin. (Ben başka bir şey diyorum...) Bu düpedüz şikayet konusu bir olay: Müşteriye bu önermeyi yapan tüm servislerin Honda Türkiye'ye şikayet edilmesi gerekir. Garantisi biten servise gitmesin madem...
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Gebeşlik demiştin. (Ben başka bir şey diyorum...) Bu düpedüz şikayet konusu bir olay: Müşteriye bu önermeyi yapan tüm servislerin Honda Türkiye'ye şikayet edilmesi gerekir. Garantisi biten servise gitmesin madem...

Kesinlikle, konu sahibi arkadaşla mesajlaştık, benzer şekilde Honda Türkiye ile iletişime geçmesini önerdim. Belki oraya çemkirince bir servise yönlendirirler. Ülke top yekün böyle bir ruh halinin içinde. Kimse işini iyi yapmakla hatta iyiye geçtim, işini yapmakla ilgili en ufak bir kaygıya sahip değil. :/
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Bence pert olacak motorlara bakmıyorlar.

Ben motoru yaptırdığımda usta aldı ekspertiz kaydı açtı sigortayla anlaşması filan yok eksper geldi baktı motora sonra bi fatura çıkardı usta ben ödedim faturayı iban ve faturayı sigortaya yolladım .2 hafta içinde de para bana yattı .Pantalon , kask ve motosiklet tamir ücretleri sorun yaşamadım.

Ama şunu gördüm motor pert ise motoru sigortalar bulunduğu motor ustasına satmaya çalışıyor.Evrak vs işleri uzun sürüyor o sürede de motor ustada yatıyor bu nedenle istemiyor olabilirler ama her yönden saçma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst