- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 9,842
- Motosikleti
- Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Abi al artık çift silindir etobur bir naked, böyle otobur bir scooter seni mutlu etmeyecek.
Bana çift silindir bir Tmax iyi olur da onu alabilmek için euro kazanacak iş bulmam lazım.
Bu yaştan sonra öyle zincir yağlamakla falan uğraşamam. Scooter candır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
Espresso ya naked gelmez.ama africa gelir.
Espresso, sana ne ozel fiyat veriyrum :135.000 tl sonnn
100.000 km ye cok yakin,yani rodaji yeni bitti.gercekten kusursuz.
İyi dusun,ölümlü dunya bir africaya binemeden gocup gitmemek lazim..
AT'nin sadece çantalarını seviyorum. Tmax alayım ona da AT gibi motorlardaki köşeli alemiyon çantalardan takıcam sırf gıcıklığına, hem tmax'in sele altı bagajı xmax'dan küçükmüş. Arkaya taktığım çanta bir kasa bira alsa yeter bana, daha fazla yüküm olmuyor zaten.