- Katılım
- 24 Haz 2018
- Mesajlar
- 2,498
- Motosikleti
- CBR 125 R 2014
- Konu Yazar
- #1
CBR125R motosikletimin bakımını yaptırdım. Servis formunu paylaşıyorum. Bakım yaptıracaklara fikir olsun.
balataya birşey demiyorum ama yağ değiştirmek ve sprey olayı bana fazla geldi.Bu kadar basit birşey için böyle bir para gereksiz gibi.Yanlışsam düzeltin
Dikkat ettigim sey iscilik ucretinin 100TL/saat'e cikmis olmasi. 250cc ve alti icin 85TL/saat idi Ekim ayina kadar.
Sanki Eylül sonu veya Ekim başı ben de 85₺ + KDV vermiştim, 500cc için. Çok fark yok herhalde. (Saçma da zaten; aynı adam 125 ve 500'e baktığında neden farklı saat ücreti alınsın ki? Malzemesi falan daha pahalı olabilir tabi ama işçilik işçiliktir...)
Sanki Eylül sonu veya Ekim başı ben de 85₺ + KDV vermiştim, 500cc için. Çok fark yok herhalde. (Saçma da zaten; aynı adam 125 ve 500'e baktığında neden farklı saat ücreti alınsın ki? Malzemesi falan daha pahalı olabilir tabi ama işçilik işçiliktir...)
Haftaya 2 litre yağ değişimine, evet sadece 2 litre hatta 1,8 litre yağ değişimine 500 lira vereceğim.
Bak içinde hava filtresi yok, yağ filtresi yok. Yağ+25 kuruşluk tapa pulu 500 tiel. Premium segment motor da değil ki şaşırmayalım. Valla ducati alacam, triumph alacam parayı vurunca. Avrupalı derim en azından, içim acımaz. Fukara japona bu kadar verince işim acıyor, esp yok la motorda yıl 2022.
Sen dua et senin Japon 170 üstünü görebiliyor, bir de göremeyen 250 cc.ler var, onlar ne yapsın? :queen: Helal et paranı
Benim Japon'u Haziran'da bakıma soktuğumda 550 lira vermiştim. 140'ı geçemeyen 250cc hem de.![]()
Abi al artık çift silindir etobur bir naked, böyle otobur bir scooter seni mutlu etmeyecek.