Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Ufak bi sorum olacaktı.15w50 shell'in yağını kullanmışım.Nasıl bir dalgınlıksa hayret ediyorum.Halen daha kendime 1.vitesden 2.vitese atarken sıkıntı yaşıyorum.Acaba Castrol'e geçersem.Bu sıkıntı ortadan kalkarmı!?Evet,bu topiği hep birlikte yavaş yavaş kalkındıracağız...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Buralarda yollar o kadar bozukki bu yüzden İnnova almıyorum Güçten tork dan hesaplı sürüşden mahrum kalıyorum:pr:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
selam arkdaşlar ben aranıza yeni katıldım bendede innova 125 i var ama ben fethiyede oturuyorum forumu takip ediyorum yağ meselesine değineceğim bizim burda servis 20-40 koyuyor ama ben koydurmak istemiyorum fethiyede kışın 2 - 3 dereceye kadar iner en fazlada 15 20 derece olur yazın ise en az 30 derece en fazla ise 45 50 derece olur hangi yağı kulanmamı istersiniz acaba bilgileri verdim kışın hangi yağ yazın hangi yağ kullanıcam servis 20-40 koyup duruyor siz 20-40 hiç iyi değil dedidiz ne kullanmamı tavsiye edersiniz şimdiden arkdaşlara teşekkür ediyorum :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
selam arkdaşlar ben aranıza yeni katıldım bendede innova 125 i var ama ben fethiyede oturuyorum forumu takip ediyorum yağ meselesine değineceğim bizim burda servis 20-40 koyuyor ama ben koydurmak istemiyorum fethiyede kışın 2 - 3 dereceye kadar iner en fazlada 15 20 derece olur yazın ise en az 30 derece en fazla ise 45 50 derece olur hangi yağı kulanmamı istersiniz acaba bilgileri verdim kışın hangi yağ yazın hangi yağ kullanıcam servis 20-40 koyup duruyor siz 20-40 hiç iyi değil dedidiz ne kullanmamı tavsiye edersiniz şimdiden arkdaşlara teşekkür ediyorum :)

malesef alınabilecek en ucuz tağ 20w-40 numara yağdır catrol actevo bile geçen yaz 11tl idi

aynı olayı bodrum serviside yapıyormuş aykan murat birazdan gelir anlatır oda fitil oluyordu..

servisler işin ucuzuna kaçıyorlar ama neyseki istanbuldaki honda servisleri öyle değil

20w-40 honda innova için çok kalın bir yağ arkadaşım, hele hele bu hava motor ısınana kadar motorun anasını ağlatır zaten mineral bir yağdır innova içinde en uzun 1000km ömrü vardır!

bunlar benim uydurmam sallamam değil hepsi birer birere deneme ve tecrübelerimle kıldığım kararlardır

innovada baharda ve kışın 20 dereceye kadar kullanılması gereken yağ 10w-30 numaradır ama tr de biraz pahalı ve zor bulunur ki zaten endonezyanın sıcağında bile bu yağı kullanıyorlar

yazın ise yarı sentetik 10w-40 innova için ideal olacaktır:cat:

20-40 yağ dan uzak durun :cat:

arkadaslar forumu (aslinda daha cok bu topigi) uzun suredir takip ediyorum. ogrencilik zamanimda pizza dagitirken kullanmis oldugum honda c90 sonrasi olusan honda hastaligim devam etmekte ve sirf keyif icin bunca yil sonra bir innova 125i aldik :) yine keyif turlarina (cok uzun olmayan hafta sonu yakin cevre gezi turlari gibi) kullanilmak uzere ustteki konudaki resimlerdeki gibi ya da satoyama arkadasin avatarindaki gibi yan cantalar ve aparatlarindan yaptiran, satin alan ve taktiran var mi? var ise bilgi, resim ve tecrubelerini paylasirlarsa sevinirim. tesekkur ederim. iyi forumlar.

hocam avatardaki 1965 model honda c100 ingilterede çekilmiş bir fotoğraftır adamlar benim düşündüğüm yan heybe çantayı zaten yapmışlar gayetde güzel olmuş geçmiş sayfaları okursan benim bi çizimim var o sana yardımcı olacaktır

bu arada honda cub a en çok fun olan ülkelerden biridi ingilteredir ilerleyen sayfalarda ingiltereli honda cub severlerin fotolarını paylaşırım
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
şimdi yazın 10w-40 kulanıcam kışın ne kullanayım ?:)he bide ben rotajı nasıl yapmalıyım bi söylermsiniz ? satoyama kardeşim bu dedin yağlar kolay bulunurmu acaba ben yaz kış mobil racing 4T 15w 50 full synthetic yağ kullanacaktım yaz kış dedim hava şartlarına göre uygunmudur?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------

herkeze iyi geceler :farao:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
10w40 ideal,hmm.Ben shell'in 15w50 yi kullandım. memnunmuyum.% 50 memnunum.Castrol kullanmam gerek.Yaz geliyoYağ konusunda dikkatli olun yoksa pistonu 26 binde benm gibi elinize alırsınız!...
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
arkdaşlar gitti gidiyora 10w30 yağ yazıp ta orda 3 tane yağ çıkıyor sanırsam hepsi aynı bi bakarmısınız 16 90 tl yazıyor iyimidir sizce? bide fethiyede oturuyorum ben kışın 5 dereceye kadar iniyor burda sıcaklık en fazla 20 25 derece oluyor yazında en az 30 derece enfazlada 40 45 derece oluyor sizce yazın 10w-40 kışında 10w-30 yağmı kullanmalıyım bu yağ işi benim kafamı çok kurcalıyor lütfen yardımcı olun bana ben satoyama kardeşime inanıyorumda zor bulunur dediye bi korktum ondan soruyorum ben yaz kış mobil racing 4T 15w 50 full synthetic YAĞ kullansam olurmu acaba? bide bana bu dediğim hava şartlarına göre kolay bulunan vites geçişlerini etkilemicek hızını düşürmücek bi yağ önerirmsiniz?teşekkürler
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70


honda innova i nin km teli hangi tekere bağlı o kadar resimlere baktım göremedim:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
malesef alınabilecek en ucuz tağ 20w-40 numara yağdır catrol actevo bile geçen yaz 11tl idi

aynı olayı bodrum serviside yapıyormuş aykan murat birazdan gelir anlatır oda fitil oluyordu..

servisler işin ucuzuna kaçıyorlar ama neyseki istanbuldaki honda servisleri öyle değil

20w-40 honda innova için çok kalın bir yağ arkadaşım, hele hele bu hava motor ısınana kadar motorun anasını ağlatır zaten mineral bir yağdır innova içinde en uzun 1000km ömrü vardır!

bunlar benim uydurmam sallamam değil hepsi birer birere deneme ve tecrübelerimle kıldığım kararlardır

innovada baharda ve kışın 20 dereceye kadar kullanılması gereken yağ 10w-30 numaradır ama tr de biraz pahalı ve zor bulunur ki zaten endonezyanın sıcağında bile bu yağı kullanıyorlar

yazın ise yarı sentetik 10w-40 innova için ideal olacaktır:cat:

20-40 yağ dan uzak durun :cat:

Servis 20/50 koyar bodrumda... buda hiçbir özelliği olmayan tamamen teknoloji yoksunu madeni bir yağdır(castrol 20/50 gtx) buda innova veya benzer cub modellerde tavsiye edilemez, eğer yazın hava aşırı sıcaksa sadece ağustosta tam sentetik 15/50 bir yağ koyulabilir fakat ideal olan bizim bölgede 10/30 kışları, bahar ve yaz aylarında 10/40 sentetik hava aşırı ısınırsa 15/50 (ağustos)için ideal olacaktır, ancak 10/40 4mevsimdede bence yeterli... yanlız yağınız tam sentetik özellikli olsun po maximoto10/40 sentetik tavsiyemdir..13tl fiyatı..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

honda innova i nin km teli hangi tekere bağlı o kadar resimlere baktım göremedim:silent:

İnnovada km teli yoktur, veriler ön aktarma dişlisi üzerinden optik olarak okunur, tamamen dijital bir sistemdir..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
şimdi yazın 10w-40 kulanıcam kışın ne kullanayım ?:)he bide ben rotajı nasıl yapmalıyım bi söylermsiniz ? satoyama kardeşim bu dedin yağlar kolay bulunurmu acaba ben yaz kış mobil racing 4T 15w 50 full synthetic yağ kullanacaktım yaz kış dedim hava şartlarına göre uygunmudur?

kardeşim rodaj sırasında ilk 1000km motoru aşırı sıkıştırma! ama tatlı hız yapmaktanda kaçınma innova için 70-90 arası tatlı hızdır..

zaten motor 100km hızda bile aşırı yüksek devirlere çıkmıyor oratalam 7000-7500 rpm de 100km hızı görüyor..

rodaj sırasında 2 kişi binme demem, şöyle yani eğer memleketin ve semtin aşırı yokuş ise 2 kişi rodaj sırasında binme! motoru 1. ve 2. viteslerde yüksek devirlere çıkartma hızları genelde 3 ve 4. viteslerde yap 4 vitesde düz yolda 100 kadar arada sırada çık korma eğer bu km lerde basmazsan motor sağır kalır unutma sıkıştırmadan hız yapmaya dikkat et :cat:

10w30-tam sentetik dediğim yağı türkiyede motosiklet yağı olarak sadece ipone marka var ve 1lt si 37tl gibi malesef saçma bir rakama sahip

http://www.motoek.com/IPONE-R4000RS...entetik-performans-motor-yagi-1L,PR-2309.html

innova kullanıcıları için normal yaz aylarında 10w-40 numara yarı yada tam sentetik yağ ideal olacaktır şu anda texaco motex 10w-40 marka özel ve güzel bir yağ kullanıyorum oldukça memnunum

şimdi hepimizin aklına şu soru oluşuyor! 10w-40 yağ yazın incelir motorum çabuk aşınır! diyorsunuz bu yanlışa bende kapıldım ama malesef kazın ayağı öyle değilmiş motor içinde kaliteli yağ oldukça ve motor gücüne göre en sağlıklı dolaşan yağ numarası oldukça korkamamız gerekir

e peki sıcak aylarda ney apacaksın? diyorsanız !

indonesa-malesia-taiwan gibi tropik ülkelerde güney asya ülkelerinde bile 10w-30 ve -10w40 yağ kullanıyorlar bunu çeşitli video ve resimlerde gördüm araştırdım:wiinkk:

2 innovamdada uzun süre 15w-50 numara yağın bütün çeşitlerini kullandım ama uzun vadede bir verim alamadım sadece yağ karterde daha fazla biriktiği ve şanzumanda daha fazla kaldığı için vites geçişleri daha rahat oluyor buda bizi yanıltıyormuş esas önemli olan üst motor bölümüne yağ dolaşımı sağlıklı olmuyormuş..


10w40 ideal,hmm.Ben shell'in 15w50 yi kullandım. memnunmuyum.% 50 memnunum.Castrol kullanmam gerek.Yaz geliyoYağ konusunda dikkatli olun yoksa pistonu 26 binde benm gibi elinize alırsınız!...
cengizim senin yağ geçmişin gerçekten baya karışık :mrgreen: özellikle senin anlattıkların ve başka benzeri innova yağ kullanım şekilleri kafamda bir çok şeyin netleşmesine sebeb oldu, innovanızı öldürmek istiyorsanız cengiz gibi 20w50 karşık marka kamyon yağı kullanın :queen:

kankam sende bu konuda baya tecrübe edinmiş birisin özellikle no mixed oil yani " motor içinde farklı farklı yağ karıştırmayın" ibaresi çok önemli sen bu hataya düşmüştün, yoksa innova 26 binde bitmezdi sanmıyorum. hatırlarsan sana msn de detaylarına kadar sormuştum umaraım bu tecrübelerimiiz diğer arkadaşlara yardımcı olur..

arkdaşlar gitti gidiyora 10w30 yağ yazıp ta orda 3 tane yağ çıkıyor sanırsam hepsi aynı bi bakarmısınız 16 90 tl yazıyor iyimidir sizce? bide fethiyede oturuyorum ben kışın 5 dereceye kadar iniyor burda sıcaklık en fazla 20 25 derece oluyor yazında en az 30 derece enfazlada 40 45 derece oluyor sizce yazın 10w-40 kışında 10w-30 yağmı kullanmalıyım bu yağ işi benim kafamı çok kurcalıyor lütfen yardımcı olun bana ben satoyama kardeşime inanıyorumda zor bulunur dediye bi korktum ondan soruyorum ben yaz kış mobil racing 4T 15w 50 full synthetic YAĞ kullansam olurmu acaba? bide bana bu dediğim hava şartlarına göre kolay bulunan vites geçişlerini etkilemicek hızını düşürmücek bi yağ önerirmsiniz?teşekkürler

abicim yukarıda ve geçmiş yazılarımda detaylıca anlattım!

honda innova SOHC üstte egzantirikli ıslak çift debriyajlı ve şanzumanlı bir motora sahip motor yağ basıncı düşük ve yüksek devirlere ihtiyaç duymayan bir makin ve tabiki yağ çok önemli! sürekli aynı numara yağı kullanmakda çok önemli, ben size 4 mevsim 10w-40 yağdan şaşmamanızı öneririm tam sentetik ise 2000km yarı sentetik olursa 1500km de bir değişim yapın değişim sırasında motor orta sehpadayken mümkün olduğunda sağa ve sola doğru devirirmiş gibi yatırın en az 100-150gr daha yağın boşaldığını farkedeceksiniz :cat:

honda innova i nin km teli hangi tekere bağlı o kadar resimlere baktım göremedim:silent:

motor içinde ön dişli milinde sensör var kardeşim yani digital okuma yapıyor GPS gibide doğru gösterir :cat: zaten aykan arkadaşım söylemiş:bounce:

ön tekere bağlı

cbr a bak bakalım onunki nereye bağlı :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
(((satoyama)))
abi eline sağlık merak etttiğim şeylerin çoğunu yazmışsn nasipse yakında benimde 2011 innovam olacak.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
ben o zaman fethiyede kışın 5 ila 25 derecew arasında yazın ise 30 ila 45 derece arasında satoyama kardeşimin dediği 10 w 40 yağı kullanıcam yarın yağı değiştircem bulabilirsem 10 w 40 kodurcam bu yağ zormu bulunuyor?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

texaco motex 10w-40 kaç para?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
eyvallah :cat:

ama 2001 alınca inşallah avatardaki gibi yolunmuş tavuğa çevirmezsin :queen:

Şu sticerleri çıkarmıyolarmı vallahi gıcık oluyorum motor iğrenç gözüküyor hele innovada... ne olursa olsun orjinallik güzeldir uzakdoğulular böyle sevmiş :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 ----------

ben o zaman fethiyede kışın 5 ila 25 derecew arasında yazın ise 30 ila 45 derece arasında satoyama kardeşimin dediği 10 w 40 yağı kullanıcam yarın yağı değiştircem bulabilirsem 10 w 40 kodurcam bu yağ zormu bulunuyor?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

texaco motex 10w-40 kaç para?

po maximoto 10/40 dene pişman olmayacaksın:cat:yağlara servet ödemeyin, 13 tl fiyatı. sj sınıfına pek takılmayın jaso onayı önemli olan..
http://www.poas.com.tr/default.aspx?pg=497
temin edebilirsen texaco amerikan malı rahatlıkla kullanabilirsin...
http://www.texaco.com/
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
po maximoto 10/40 bu yağı ben fethiyede yaz kış kullanabilirmiyim acaba aykan abi? bide po maximoto 10/40 hem ucuz hemde fethiye gibi biyerde kolay bulunur herhalde demi aykan abi ?texaco motex 10w-40 temin edebilirsen dedine göre zor bulunuyor po maximoto 10/40 kolay bulunur değilmi teşekkürler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
po maximoto 10/40 bu yağı ben fethiyede yaz kış kullanabilirmiyim acaba aykan abi? bide po maximoto 10/40 hem ucuz hemde fethiye gibi biyerde kolay bulunur herhalde demi aykan abi ?texaco motex 10w-40 temin edebilirsen dedine göre zor bulunuyor po maximoto 10/40 kolay bulunur değilmi teşekkürler

po benzinliklerde bulabilrisin abi, yaz kış da kullanabilirsin, zaten 1500km de bir değişim yapacaksın

800gr :cat:

castrol power1 10w-40

mobil 10w40

shell advantec 10w-40

motul v300 10w- 40

valvoline veya texaco motex 10w40

bu yukarıdaki yağları gönül rahatlığı ile kullana bilirsin :cat:


buda hatta hasanın innova ve benim innova bu fotoyu çok seviyorum

74989785079980543511.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
po maximoto 10/40 bu yağı ben fethiyede yaz kış kullanabilirmiyim acaba aykan abi? bide po maximoto 10/40 hem ucuz hemde fethiye gibi biyerde kolay bulunur herhalde demi aykan abi ?texaco motex 10w-40 temin edebilirsen dedine göre zor bulunuyor po maximoto 10/40 kolay bulunur değilmi teşekkürler

Bulursun kardeşim litresi 13 tl fazla verme yağa para.. zaten mustafa vermiş listeyi bunların hepsi olur..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:55 ----------

po benzinliklerde bulabilrisin abi, yaz kış da kullanabilirsin, zaten 1500km de bir değişim yapacaksın

800gr :cat:

castrol power1 10w-40

mobil 10w40

shell advantec 10w-40

motul v300 10w- 40

valvoline veya texaco motex 10w40

bu yukarıdaki yağları gönül rahatlığı ile kullana bilirsin :cat:


buda hatta hasanın innova ve benim innova bu fotoyu çok seviyorum

74989785079980543511.jpg

Kanka bende bayılıyorum bu resme maşallah..diyelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst